Ook offtopic:quote:Op maandag 24 januari 2005 22:25 schreef superheist het volgende:
Gaat lekker, alleen zijn mijn oordopjes nu goed ingespeeld geloof ik, omdat de bass wat krakeriger overkomt bij sommige nummers, wat voorheen niet zo was. Misschien maar eens goede kwaliteitsdoppen zoekenquote:Op maandag 24 januari 2005 22:25 schreef superheist het volgende:
Offtopic: @ Madguy
hoe gaat het met je M3? de kabel van m'n afstandsbediening is gebroken, dus ik zie koper enzo, hij doet het nog wel.
Die zich samen dus "Together" noemden...quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:27 schreef Acathla het volgende:So Much Love to Give
![]()
Een briljant nummer! Dat was toch ook bekend onder de naam Thomas Bangalther & Dj Falcon?
Geef het gewoon nog een keer een kans..het is gewoon heerlijk vies en gruizig..maar goed..als dat niet je ding is..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:09 schreef Forumschorem het volgende:
Dit klinkt als een zoekgeraakte demo. Als dit het nieuwe album van DP is dan kunnen ze mij gelijk afschrijven als fan.![]()
Ja, daar gaat m'n geweten dus spelen. Ik heb 'm nog niet van m'n schijf gekeild puur en alleen omdat Daft Punk 'm gemaakt heeft. Had de cd van iemand anders geweest had ik hem allang weggesodemieterd. Beetje krom.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:39 schreef Laton het volgende:
[..]
Geef het gewoon nog een keer een kans..het is gewoon heerlijk vies en gruizig..maar goed..als dat niet je ding is..
Misschien verdienen die andere artiesten ook wel meer kans..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:31 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, daar gaat m'n geweten dus spelen. Ik heb 'm nog niet van m'n schijf gekeild puur en alleen omdat Daft Punk 'm gemaakt heeft. Had de cd van iemand anders geweest had ik hem allang weggesodemieterd. Beetje krom.
Same here.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:16 schreef teknomist het volgende:
Mijn eerste indruk is niet positief. Maar ik zal em nog eens vaker luisteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |