Ook offtopic:quote:Op maandag 24 januari 2005 22:25 schreef superheist het volgende:
Gaat lekker, alleen zijn mijn oordopjes nu goed ingespeeld geloof ik, omdat de bass wat krakeriger overkomt bij sommige nummers, wat voorheen niet zo was. Misschien maar eens goede kwaliteitsdoppen zoekenquote:Op maandag 24 januari 2005 22:25 schreef superheist het volgende:
Offtopic: @ Madguy
hoe gaat het met je M3? de kabel van m'n afstandsbediening is gebroken, dus ik zie koper enzo, hij doet het nog wel.
Die zich samen dus "Together" noemden...quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:27 schreef Acathla het volgende:So Much Love to Give
![]()
Een briljant nummer! Dat was toch ook bekend onder de naam Thomas Bangalther & Dj Falcon?
Geef het gewoon nog een keer een kans..het is gewoon heerlijk vies en gruizig..maar goed..als dat niet je ding is..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:09 schreef Forumschorem het volgende:
Dit klinkt als een zoekgeraakte demo. Als dit het nieuwe album van DP is dan kunnen ze mij gelijk afschrijven als fan.![]()
Ja, daar gaat m'n geweten dus spelen. Ik heb 'm nog niet van m'n schijf gekeild puur en alleen omdat Daft Punk 'm gemaakt heeft. Had de cd van iemand anders geweest had ik hem allang weggesodemieterd. Beetje krom.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:39 schreef Laton het volgende:
[..]
Geef het gewoon nog een keer een kans..het is gewoon heerlijk vies en gruizig..maar goed..als dat niet je ding is..
Misschien verdienen die andere artiesten ook wel meer kans..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:31 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, daar gaat m'n geweten dus spelen. Ik heb 'm nog niet van m'n schijf gekeild puur en alleen omdat Daft Punk 'm gemaakt heeft. Had de cd van iemand anders geweest had ik hem allang weggesodemieterd. Beetje krom.
Same here.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:16 schreef teknomist het volgende:
Mijn eerste indruk is niet positief. Maar ik zal em nog eens vaker luisteren.
Dan zou ik dit album zeker niet luisterenquote:Op zondag 30 januari 2005 15:12 schreef Alcyone het volgende:
Dat zijn toch die rare figuren met hun monotone Around The World? Ik ben echt super allergisch voor dat nummer.
Als dit de b-kantjes zijn hoe wreed wordt dat andere album dan wel nietquote:Op maandag 31 januari 2005 01:12 schreef Forumschorem het volgende:
Ik zou echt lachen als deze leak gewoon door de heren zelf verspreid zou zijn en het niets anders dan oude mislukte b-kantjes betreft. En dat ze in maart gewoon met het echte album op de proppen zouden komen, dat zou imo de grootste stunt zijn!
Musique was ook een b-kant en dat is een van de vetste Daft Punk nummers ooit!quote:Op maandag 31 januari 2005 02:25 schreef Laton het volgende:
[..]
Als dit de b-kantjes zijn hoe wreed wordt dat andere album dan wel niet![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja dat is een prima nummerquote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:30 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Musique was ook een b-kant en dat is een van de vetste Daft Punk nummers ooit!
Ik draai 'm nog wel eens. Human After All heb ik het na een paar draaibeurten wel mee gehad. Behoorlijke teleurstelling.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:52 schreef zodiakk het volgende:
Die tweede plaat vond ik echt draconisch slecht (even serieus: wie luistert die nog?)
Ik luister Discovery nog steeds hoorquote:Op zondag 13 februari 2005 21:52 schreef zodiakk het volgende:
Saai album. Maar ach, ik heb Daft Punk altijd een right-time-right-place groep gevonden. De sterren stonden gewoon goed voor 'Homework', het was alsof samenkwam, alles klopt op dat album. Wat ze daarna gedaan hebben kon me niet bekoren. Die tweede plaat vond ik echt draconisch slecht (even serieus: wie luistert die nog?) en op deze nieuwe heeft er een hoop kaalslag plaatsgevonden. Maar het zal met honderdduizenden over de toonbank gaan. Of niet, en dan wreken de sterren zich in ieder geval voor het debacle van 'Discovery'.
* zodiakk zet Homework aan
Ikquote:Op zondag 13 februari 2005 21:52 schreef zodiakk het volgende:
Die tweede plaat vond ik echt draconisch slecht (even serieus: wie luistert die nog?)
Ook heel goed verknipt: Sister Sledge - Il Macquillage Lady, de sample in Aerodynamic. Toppunt van samples verknippen is Billy Joel - Just The Way You Are in de track High Fidelity (van het Homework album).quote:Op maandag 14 februari 2005 01:08 schreef IsaacD het volgende:
Ben trouwens nu ook allemaal de originele platen waar ze voor Discovery uit gesampled hebben aan het checken. Ik vind het echt razendknap hoe ze uit zulke (obscure) plaatjes zulke gave nummers weten te bouwen; waar ze one more time van hebben gemaakt herkende ik zelfs amper terug.
Ja echt ontzettend goed ja!quote:Op maandag 14 februari 2005 10:15 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Ook heel goed verknipt: Sister Sledge - Il Macquillage Lady, de sample in Aerodynamic. Toppunt van samples verknippen is Billy Joel - Just The Way You Are in de track High Fidelity (van het Homework album).
(C) DaftCrew
"maar hee da's Daft."quote:Op zondag 30 januari 2005 01:33 schreef elcastel het volgende:
Wauw, of dat weer lekker klinkt allemaal, errug electrisch, maar hee da's Daft. Ik vind Make Love erg lekker, verder helemaal top gewoon. Kan niet wachten op de CD zelf..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |