abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24731349
Human After All en Robot Rock vind ik in ieder geval al cool... Steam Machine en The Prime Time of Your Life wat minder...
pi_24731544
Daft Punk nu ook een kandidaat voor de zomer festivals?

Offtopic: @ Madguy
hoe gaat het met je M3? de kabel van m'n afstandsbediening is gebroken, dus ik zie koper enzo, hij doet het nog wel.
  maandag 24 januari 2005 @ 22:35:12 #53
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24731741
ah, ik heb em binnen.

de distorted gitaat aan het begin van het openingsnummer klinkt veel belovend
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  maandag 24 januari 2005 @ 22:38:21 #54
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24731809
quote:
Op maandag 24 januari 2005 22:25 schreef superheist het volgende:
Ook offtopic:

leuke sig,

ik heb de outlaw 141's van 1995 tot en met 2004 bij elkaar gespaard in mp3
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24731913
heb je soulseek ?
pi_24731941
quote:
Op maandag 24 januari 2005 22:25 schreef superheist het volgende:
Offtopic: @ Madguy
hoe gaat het met je M3? de kabel van m'n afstandsbediening is gebroken, dus ik zie koper enzo, hij doet het nog wel.
Gaat lekker, alleen zijn mijn oordopjes nu goed ingespeeld geloof ik, omdat de bass wat krakeriger overkomt bij sommige nummers, wat voorheen niet zo was. Misschien maar eens goede kwaliteitsdoppen zoeken

Annie wees, lekker CDtje hoor. Sommige nummers moeten nog bezinken, maar ik lachte me rot bij Technologic. Robot Rock, Television Rules the Nation en Human After All zijn favorieten. Emotion en Make Love zijn me wat te tam, dan vind ik zoiets als Verdis Qua van Discovery leuker...
pi_24734086
Mijn eerste indruk is niet positief. Maar ik zal em nog eens vaker luisteren.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_24735807
Wat wordt er toch veel gelekt.

* laton Gaat stiekem downen
underground forever baby
pi_24735888
Dat klinkt ERRUG lekker..! Zomerfestivals graag!

Wat een ongelofelijke zompige berg funk en house herrie zeg! Dit is het album dat ik na Homework had verwacht! Discovery is lekker album en zeker Interstella 5555 (zoals dat album echt beleefd dient te worden) is prachtig..maar DIT!

Vies! Rauw! Hard! Zweet!

favo's 1e luisterbeurt:

- The Brainwasher (WAT een nummer ;D)
- Robot Rock
- de rest

Haha alleen 'steam machine' vind ik zo op het eerste gehoor weinig enerverend...dan 'make love' als prettig rustpunt en dan weer vol de beuk erin....en lekker wegdeinen op de analoge zee van'emotion'.

Ik was bang dat ze net als de prodigy de mist in zouden gaan, hoewel Bangalter mijn moraal torenhoog hield met de kraker "So much love to give" van Together. Maar gelukkig maken ze het geheel waar. Dit is geen album dat iedereen vet gaat vinden..maar dit is gemeende Funk zoals ik ze sinds homework niet meer gehoord heb.

* Blij als een kind is

[ Bericht 45% gewijzigd door Laton op 25-01-2005 03:42:12 ]
underground forever baby
pi_24738032
Pas geleden was er een track gereleased die deed vermoeden dat het de nieuwe single was, hij heette namelijk daft punk - is playing at my house. Ik vond het al gek dat het helemaal anders was dan daft punk maar het is toch een dope track, LCD soundsystem - playing at my house

Robot rock vind ik persoonlijk erg tegenvallen, vooral de radio edit...
pi_24749886
Wat een vet album!! Ze flikken het weer. Human after all vind ik het sterkste nummer.
  woensdag 26 januari 2005 @ 10:27:19 #62
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_24755851
So Much Love to Give

Een briljant nummer! Dat was toch ook bekend onder de naam Thomas Bangalther & Dj Falcon?
Love will be my strongest weapon
pi_24772224
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 10:27 schreef Acathla het volgende:
So Much Love to Give

Een briljant nummer! Dat was toch ook bekend onder de naam Thomas Bangalther & Dj Falcon?
Die zich samen dus "Together" noemden...
underground forever baby
pi_24796663
ik moet zeggen dat ik dit album nu, na een heel aantal keren geluisterd te hebben, toch wel erg goed vind!!!

alleen steam machine vind ik minder
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:09:01 #65
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_24799920
Dit klinkt als een zoekgeraakte demo. Als dit het nieuwe album van DP is dan kunnen ze mij gelijk afschrijven als fan.
weg
pi_24801486
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:09 schreef Forumschorem het volgende:
Dit klinkt als een zoekgeraakte demo. Als dit het nieuwe album van DP is dan kunnen ze mij gelijk afschrijven als fan.
Geef het gewoon nog een keer een kans..het is gewoon heerlijk vies en gruizig..maar goed..als dat niet je ding is..

en om die vervelende smiley te compenseren :
underground forever baby
pi_24806804
Ik vind (let op: ik vind) het album ook zeer matig... emotie nul komma nul, en een hit scoren ze hier ook niet mee... niet echt commercieel.
Maar idd zal dat aan mij liggen dat ik die commercieële dingen leuker vind........ vind het album alleen zwaar tegenvallen, beste tracks "The Primetime Of Your Life" en "The Brainwasher".
  zaterdag 29 januari 2005 @ 11:15:23 #68
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_24811999
Daft Punk heeft gewoon de lef om niet voort te borduren op oude successen. Niet alle nummers zijn geslaagd, maar overall krijgt het van mij een dikke voldoende .
The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
pi_24812172
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:39 schreef Laton het volgende:

[..]

Geef het gewoon nog een keer een kans..het is gewoon heerlijk vies en gruizig..maar goed..als dat niet je ding is..
Ja, daar gaat m'n geweten dus spelen. Ik heb 'm nog niet van m'n schijf gekeild puur en alleen omdat Daft Punk 'm gemaakt heeft. Had de cd van iemand anders geweest had ik hem allang weggesodemieterd. Beetje krom.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_24823217
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 11:31 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Ja, daar gaat m'n geweten dus spelen. Ik heb 'm nog niet van m'n schijf gekeild puur en alleen omdat Daft Punk 'm gemaakt heeft. Had de cd van iemand anders geweest had ik hem allang weggesodemieterd. Beetje krom.
Misschien verdienen die andere artiesten ook wel meer kans.. ..maar goed je hebt gelijk je kijkt er anders tegen aan omdat je de artiesten reeds kent..zorg er in ieder geval voor dat je verliefd wordt op human after all..kan niet zo moeilijk zijn

"much in common....after all..."
underground forever baby
  zondag 30 januari 2005 @ 01:33:32 #71
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_24827043
Wauw, of dat weer lekker klinkt allemaal, errug electrisch, maar hee da's Daft. Ik vind Make Love erg lekker, verder helemaal top gewoon. Kan niet wachten op de CD zelf.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_24827107
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 00:16 schreef teknomist het volgende:
Mijn eerste indruk is niet positief. Maar ik zal em nog eens vaker luisteren.
Same here.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_24831191
Album gaat misschien gecancelled worden (of verplaatst), gaan de geruchten. Ze zijn enorm kwaad geworden dat het album al zo vroeg uitgelekt is...

(bron: daftcrew)
pi_24831490
begrijpelijk.
pi_24832083
Riekt wel erg naar een verkoopstunt. Ik vertrouw dat soort verhalen steeds minder.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_24832205
Ik geloof ook dat dit een mooie verkoopstunt is. Was het niet bekend dat ze dit album in 6 weken in elkaar gefixed hadden? Het zou heel goed mogelijk zijn dat ze daarnaast ook hebben gewerkt aan een ander...
pi_24832402
Ja handig...zo'n bericht bevordert het downloaden alleen maar natuurlijk.
Stel dat ze de plaat terugtrekken!
pi_24833409
Dat zijn toch die rare figuren met hun monotone Around The World? Ik ben echt super allergisch voor dat nummer.
pi_24833508
quote:
Op zondag 30 januari 2005 15:12 schreef Alcyone het volgende:
Dat zijn toch die rare figuren met hun monotone Around The World? Ik ben echt super allergisch voor dat nummer.
Dan zou ik dit album zeker niet luisteren
underground forever baby
pi_24833809
Geweldige album!

Robot Rock is goed. Dat wordt toch hun nieuwste single?

Around the world is een van de beste nummers ooit, imo. Doe je bass op max en draai dat nummer maar!
...and you shall see.
  zondag 30 januari 2005 @ 18:01:15 #81
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_24836368
Het nieuwe album is heerlijk! Misschien niet zo goed als Discovery of Homework, maar dat waren imho ook instant classics, deze is misschien niet instant classic, maar komt er wel. Vooral Technologic, Robot Rock en Human After all doen het op dit moment goed bij mij Maar ik begin ook bijvoorbeeld Steam Machine, The Brainwasher en Television Rules The Nation steeds meer te waarderen...
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
  maandag 31 januari 2005 @ 01:12:34 #82
76143 Forumschorem
pi_24843720
Ik zou echt lachen als deze leak gewoon door de heren zelf verspreid zou zijn en het niets anders dan oude mislukte b-kantjes betreft. En dat ze in maart gewoon met het echte album op de proppen zouden komen, dat zou imo de grootste stunt zijn!
weg
pi_24844518
quote:
Op maandag 31 januari 2005 01:12 schreef Forumschorem het volgende:
Ik zou echt lachen als deze leak gewoon door de heren zelf verspreid zou zijn en het niets anders dan oude mislukte b-kantjes betreft. En dat ze in maart gewoon met het echte album op de proppen zouden komen, dat zou imo de grootste stunt zijn!
Als dit de b-kantjes zijn hoe wreed wordt dat andere album dan wel niet
underground forever baby
pi_24848147
Mijn eerste indruk is wel positief.
Veel beter dan de nieuwe chemical bros...
  dinsdag 1 februari 2005 @ 00:30:06 #85
76143 Forumschorem
pi_24856116
quote:
Op maandag 31 januari 2005 02:25 schreef Laton het volgende:

[..]

Als dit de b-kantjes zijn hoe wreed wordt dat andere album dan wel niet
Musique was ook een b-kant en dat is een van de vetste Daft Punk nummers ooit!
weg
pi_24856848
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 00:30 schreef Forumschorem het volgende:

[..]

Musique was ook een b-kant en dat is een van de vetste Daft Punk nummers ooit!
Jaja dat is een prima nummer
underground forever baby
pi_24873849
*draait niks anders meer*

Als dit b-kantjes zijn...
...and you shall see.
pi_24888323
Ik vind hem wat tegenvallen helaas. Ik mis toch hun hi- / lo- frequency-f*cking minimal house sound... Misschien dat ze er wat op uitgekeken waren en een wat andere, meer 'standaard' techno/electro sound (wat dat ook mag zijn) kant opgegaan zijn.
Verder wel heel degelijk klinkende tracks, niks mis mee verder. Maar om te zeggen dat dit album in het rijtje past van hun twee voorgaande albums die een wel aardig advanced, op-over the edge sound hebben, nee.. dat niet.
Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
pi_24893761
Lekker album toch wel. Eerste keer had ik iets zo van mwah mwah, maar na nog een paar keer luisteren, toch wel een errug lekker albumpje
pi_25076529
Saai album. Maar ach, ik heb Daft Punk altijd een right-time-right-place groep gevonden. De sterren stonden gewoon goed voor 'Homework', het was alsof samenkwam, alles klopt op dat album. Wat ze daarna gedaan hebben kon me niet bekoren. Die tweede plaat vond ik echt draconisch slecht (even serieus: wie luistert die nog?) en op deze nieuwe heeft er een hoop kaalslag plaatsgevonden. Maar het zal met honderdduizenden over de toonbank gaan. Of niet, en dan wreken de sterren zich in ieder geval voor het debacle van 'Discovery'.

* zodiakk zet Homework aan
pi_25076698
@ zodiakk
Ik luister discovery nog.. niet zo heel vaak.. maar soms als ik zin heb in felle kleuren en hard geglitter..

ook nog maar es proberen te downloaden.. Bittorrent sputterde wat tegen vorige maand..
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_25078956
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:52 schreef zodiakk het volgende:
Die tweede plaat vond ik echt draconisch slecht (even serieus: wie luistert die nog?)
Ik draai 'm nog wel eens. Human After All heb ik het na een paar draaibeurten wel mee gehad. Behoorlijke teleurstelling.
pi_25079990
quote:
Saai album. Maar ach, ik heb Daft Punk altijd een right-time-right-place groep gevonden. De sterren stonden gewoon goed voor 'Homework', het was alsof samenkwam, alles klopt op dat album. Wat ze daarna gedaan hebben kon me niet bekoren. Die tweede plaat vond ik echt draconisch slecht (even serieus: wie luistert die nog?) en op deze nieuwe heeft er een hoop kaalslag plaatsgevonden. Maar het zal met honderdduizenden over de toonbank gaan. Of niet, en dan wreken de sterren zich in ieder geval voor het debacle van 'Discovery'.

* zodiakk zet Homework aan
Ik luister Discovery nog steeds hoor . Fantastisch album... zijn tijd ver vooruit .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 14 februari 2005 @ 01:08:43 #94
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_25080181
Nummers van Discovery gaan hier nog wekelijks over de speakers! Harder, better, faster, stronger; Face to face; ik kan er geen genoeg van krijgen!

Ben trouwens nu ook allemaal de originele platen waar ze voor Discovery uit gesampled hebben aan het checken. Ik vind het echt razendknap hoe ze uit zulke (obscure) plaatjes zulke gave nummers weten te bouwen; waar ze one more time van hebben gemaakt herkende ik zelfs amper terug.

Ben nu The Imperials - Imagine aan het luisteren; beter bekend als Crescendolls
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
pi_25080353
Ik heb hem nu een aantal keren beluisterd maar kan er nog niet warm of koud van worden.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_25082010
quote:
Die tweede plaat vond ik echt draconisch slecht (even serieus: wie luistert die nog?)
Ik en met mij velen.
Vind hem beter dan Homework, maar ik kan ook wel begrijpen dat je dat niet vind Discovery zat meer emotie in imo.

In HHA helemaal niet

Ik hoorde laatst op de radio ook een nummer met exact dezelfde vocals als in "Technologic"; weet iemand welk nummer?
pi_25082924
quote:
Op maandag 14 februari 2005 01:08 schreef IsaacD het volgende:
Ben trouwens nu ook allemaal de originele platen waar ze voor Discovery uit gesampled hebben aan het checken. Ik vind het echt razendknap hoe ze uit zulke (obscure) plaatjes zulke gave nummers weten te bouwen; waar ze one more time van hebben gemaakt herkende ik zelfs amper terug.
Ook heel goed verknipt: Sister Sledge - Il Macquillage Lady, de sample in Aerodynamic. Toppunt van samples verknippen is Billy Joel - Just The Way You Are in de track High Fidelity (van het Homework album).

(C) DaftCrew
  maandag 14 februari 2005 @ 17:55:21 #98
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_25087966
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:15 schreef MaartenHG het volgende:

[..]

Ook heel goed verknipt: Sister Sledge - Il Macquillage Lady, de sample in Aerodynamic. Toppunt van samples verknippen is Billy Joel - Just The Way You Are in de track High Fidelity (van het Homework album).

(C) DaftCrew
Ja echt ontzettend goed ja!
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
pi_25099176
quote:
Op zondag 30 januari 2005 01:33 schreef elcastel het volgende:
Wauw, of dat weer lekker klinkt allemaal, errug electrisch, maar hee da's Daft. Ik vind Make Love erg lekker, verder helemaal top gewoon. Kan niet wachten op de CD zelf.
.
"maar hee da's Daft."

.
pi_25112375
Verschrikkelijk saai album. Elke seconde downloaden is een weggegooide seconde. Ook op cd gefikt en na een draaibeurt gepromoveerd tot onderzetter...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')