quote:Op woensdag 22 december 2004 19:46 schreef pberends het volgende:
Alimero, de islamtische versie van Calimero.
Jij kijkt dus ook naar 'die troep'.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bij GTST hebben ze, zie ik nu, ook al die hypermoderne geldvretende cellphones!
Hangt er van af wat er na komt. In dit geval het jaaroverzicht van het RTL Nieuws.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Jij kijkt dus ook naar 'die troep'.![]()
Iris was weer topquote:Op woensdag 22 december 2004 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is haagse_elfje als je haar nodig hebt? Ik wil graag bevestigd krijgen dat Iris weer prima bezig was.
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Alimero, de islamtische versie van Calimero.
Iwan ik ben blij dat je uit de "kast" wil komen....quote:Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Jij kijkt dus ook naar 'die troep'.![]()
Welke awards?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:16 schreef haagse_elfje het volgende:
Iwan,Orgi en weet_ik_veel gefeliciflapstaart met jullie awards...
tjezus vergeet ik jou, jij komt hier ook vaak u ook gefeliciteert he!!!!quote:Op donderdag 23 december 2004 03:19 schreef Svensational het volgende:
Quote van het Jaar
Ik las het net (13:45u).quote:Op woensdag 22 december 2004 23:16 schreef haagse_elfje het volgende:
Iwan,Orgi en weet_ik_veel gefeliciflapstaart met jullie awards...
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:36 schreef Viking84 het volgende:![]()
Ik vond Iris megastoer gisterenen Illyas ook. Ik begin zwaar de pest te krijgen aan Marnix
quote:Op woensdag 22 december 2004 23:06 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Joyce Marnix niet meer vergeeft, of hem wel vergeeft en dan een koekje van eigen deeg geeft en zelf vreemd gaat.....
Haahahhahahahahaha!!!quote:Op donderdag 23 december 2004 03:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat heb ik nou met Jort Kelder te maken?
Nee, hij is Captain Caveman die een zompige druipgrot uitwoont ... ehhh .... die in een zompige druipgrot woont.quote:
De afleveringen die in de Dolemieten zijn opgenomen worden in maart uitgezonden.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach, wat lief! Nikkie in de sneeuw!
Iwan je moet een mooi GTST kersttopic open + online komen!quote:Op donderdag 23 december 2004 19:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De afleveringen die in de Dolemieten zijn opgenomen worden in maart uitgezonden.
Ja, samen maken ze Niels rammenassegek!quote:Op donderdag 23 december 2004 19:32 schreef pberends het volgende:
Dr. Knoeier begint op Koning Arthur te lijken met die muziek.
Zal de overleden Claire trouwens nog contact hebben gehad met de persoon die overleden is als gevolg van haar medische fout met Dr. Knoeier?
Wat deed Iris nou weer... heeft ze de stalkerstrekjes soms van Hilly geleerd.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Neem die vent in een lunatic asylum op! Dan zijn we van het Clairegezeik af!
Ze is bezorgd om Niels en wil 'm dolgraag helpen.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:12 schreef pberends het volgende:
Wat deed Iris nou weer... heeft ze de stalkerstrekjes soms van Hilly geleerd.
ze heeft een spoed cursus gehad...quote:Op donderdag 23 december 2004 20:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat deed Iris nou weer... heeft ze de stalkerstrekjes soms van Hilly geleerd.
s'avonds een vent s'morgens een vent!quote:Op donderdag 23 december 2004 19:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Och gut, een gebezopen Gyman..... wat een mietje!
Gyman is geen homo. Wat moet hij nou met een boxer?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:57 schreef haagse_elfje het volgende:
een echte vent slaapt in zijn blote bast met een boxer
Het valt nog wel mee, geloof ik.quote:dat zeg ik....die nul verstand van mannen heeft
Gyman is wel lekkerquote:Op donderdag 23 december 2004 21:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Gyman is geen homo. Wat moet hij nou met een boxer?
[..]
Het valt nog wel mee, geloof ik.
hebben ze geld teveel ofzo? Eerst opnames in Brazilië en nu weer Italië maar ach dan blijft het wel leukquote:Op donderdag 23 december 2004 19:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De afleveringen die in de Dolemieten zijn opgenomen worden in maart uitgezonden.
Nee, maar ik heb wel een mooie lampenkap.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:23 schreef haagse_elfje het volgende:
heeft iemand misschien een cap van marjolein in een rokje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |