Je spelt je eigen naam fout...quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:43 schreef erodöme het volgende:
erödome.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:44 schreef knowall het volgende:
[..]
Ja nu is het al te laat! Mijn baggerhart is in tweeen
Dan ben jij een tegenpool van Tessje, ja.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
hallo, ik zit hier niet om vrienden te maken
Je zou een goede mod zijn. Solliciteer!quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:47 schreef bolivian het volgende:
Is die malligheid nu eindelijk voorbij?
Ja?
Ja. Ik ben arm en kan geen kerstmis betalen zonder het geld dat je me nog schuldig bent.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik had 6 stemmen voor je gefixt die je anders niet had gekregen.![]()
en over dat geld: je weet wat ze zeggen over kerstmis en arme mensen enzo
Ze hoefde van mij niet weg.quote:
daarom zorgde ik voor die stemmen: dat je toch een beetje fatsoenlijk kerstmis kon vierenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ja. Ik ben arm en kan geen kerstmis betalen zonder het geld dat je me nog schuldig bent.
Ontopic aub!quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je spelt je eigen naam fout...
quote:
ik solliciteer volgende maand wel weer meequote:Op dinsdag 21 december 2004 23:47 schreef t-t het volgende:
Dan ben jij een tegenpool van Tessje, ja..
Ja en dan bij elk slotje op een bagger-topic:quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je zou een goede mod zijn. Solliciteer!
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je zou een goede mod zijn. Solliciteer!
Het was haar eigen keus om zwart te worden.quote:
Wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:En Silmarwen wil geen eens mod worden dus waarom die nu blauw is... !?
Liggen mijn kadootjes dan ook in die spreekwoordelijke sloot? Ik ben namelijk niks anders als spreekwoordelijke kadootjes van je gewend, dus dat zou wel kunnen kloppen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
daarom zorgde ik voor die stemmen: dat je toch een beetje fatsoenlijk kerstmis kon vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |