We gingen eigenlijk uit van de zéér nabije toekomst. Per direct eigenlijk. Tsja, leer mij Danny kennen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:54 schreef HansKazaNova het volgende:
Me bij voorbaat uitsluiten van deelname, omdat Danny eventueel in de toekomst zijn veto uitspreekt vind ik op zijn minst twijfelachtig ja.
En al die stemmers die op haar gestemd hebben dan, die zijn als sneeuw voor de zon verdwenen geloof ik.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
ehm, t geval tessje was toch blauw, waar is ze dan?
lekkere mod, die om 23.30 al slaapt
Niet zo vreemd, Ze wil geen mod van ONZ worden. Dat is heel goed te begrijpen. ONZ modden maakt van sommige leuke users zure mods.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:55 schreef Maanvis het volgende:
Vreemd.
Waarom ik geen mod wil/kan worden
Dus of de relatie is niet meer, of ze vindt hem niet belangrijk meer
Lezen is moeilijk, ik weet hetquote:Dus voor mij geen modschap op onzin
Die heeft vast nog "verplichtingen" bij Yvonne.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ze is blauwquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja, we houden erover op.quote:
*meldt *quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:57 schreef bolivian het volgende:
Wie kan ik trouwens feliciteren omdat hij/zij géén mod geworden is?
politie, hmmm, ik gok op optie 2quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze is blauw
En niet aanwezig
Of slapen of laf![]()
Mwahh gewoon bang dat ze de conversatie niet aankan, het is dan ook 1 tegen 100quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze is blauw
En niet aanwezig
Of slapen of laf![]()
Nou, B, laten we niet overdrijven.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:01 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Mwahh gewoon bang dat ze de conversatie niet aankan, het is dan ook 1 tegen 100
Dan kan ze het topic dus makkelijk op slot gooienquote:Op woensdag 22 december 2004 00:01 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Mwahh gewoon bang dat ze de conversatie niet aankan, het is dan ook 1 tegen 100
quote:Op woensdag 22 december 2004 00:02 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Nou, B, laten we niet overdrijven.
Met haar omvang tel je mákkelijk voor 2.
Een échte mod, die er écht zin in heeft, zou zijn/haar macht al hebben laten gelden na het ontvangen van zijn/haar modrechten. Ze besluit er blijkbaar toe om er nog een nachtje over te slapen.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
politie, hmmm, ik gok op optie 2
Ook geen msn adres te bekennenquote:Op woensdag 22 december 2004 00:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
politie, hmmm, ik gok op optie 2
ik dacht dat mr orange daar al sliepquote:Op woensdag 22 december 2004 00:03 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Een échte mod, die er écht zin in heeft, zou zijn/haar macht al hebben laten gelden na het ontvangen van zijn/haar modrechten. Ze besluit er blijkbaar toe om er nog een nachtje over te slapen.
Naast ranger.
In de stal.
Ja potdorie ik ben verdomme een user met een eigen identiteit en dat mijn account een aantal keren als spreekbuis voor b. is gebruikt doet daar niets aan afquote:
Geef hem niet teveel krediet. Knut heeft de verbale capaciteiten van een baksteen met lepra, dus de stelling dat er mensen door hem beïnvloed zijn is erg onwaarschijnlijk!quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:54 schreef t-t het volgende:
[..]
Was het Yvonne die door Knut beinvloed werd. Was het Breuls die door Knut beinvloed werd, of was het Highlander die door Knut beinvloed werd.
Vragen vragen, allemaal vragen..
Een baksteen komt wél hard aan.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geef hem niet teveel krediet. Knut heeft de verbale capaciteiten van een baksteen met lepra, dus de stelling dat er mensen door hem beïnvloed zijn is erg onwaarschijnlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |