Haast je niet. Ik kan er ook weinig aan doen dat je jezelf in een ietwat moeilijke positie hebt gemanouvreerd. We rekenden in jouw geval eigenlijk al op een veto van Danny, maar zover hebben we het dus niet laten komen. Of vind je zelf écht dat je prima geschikt bent als moderator?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:34 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik heb laatst, zelfs vóórdat de sollicitatiemailtjes uberhaupt verstuurd werden al een betoog gehouden waarin ik deze gang van zaken exact zo voorspelde, zal even zoeken.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:41 schreef Adelante het volgende:
ik ben het voor deze keer volledig met NiNi eens
Whehe, de collegialiteit is er al.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:38 schreef NiNi het volgende:
Nou, even kijken hoelang dat dikke baggerpaard het vol gaat houden.
En Croupje, feli natuurlijk!
Dat zal mijn brief wel zijn geweest. Fok/ONZ voldeed net niet aan mijn eisen. Het was/is een HTT-Thalan der foraquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:31 schreef Wrinex het volgende:
Voorselectie
Natuurlijk eerst de crap er uit gegooid, daarna gekeken wie er serieuze aandacht aan zijn sollicitatie heeft besteedt en daarna nog een aantal ongewenste figuren (volgens sommige crew-leden) uit het lijstje geschrapt
en toen ik het deed was je er op tegen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:10 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik kwam er veel te laat achter dat ik daadwerkelijk door de selectie was gekomen, toen lag ik al mijlenver achter. Ik heb geen ervaring met lobbyen en heb dat ook nog nooit hoeven doen. Als ik van Bupitah of Intxarugau had verloren had ik dat niet erg gevonden, maar een Tess in de crew, nou, dan spijt het je wel dat je niet wat eerder van je stoel kwam ja.
En nu maar hopen dat de baggeraars hun naam waar kunnen maken, en haar gauw wegjagen.
Net zoals ik aan het "stoken" was toen Snakey mod werd. Ik heb iets tegen het aanstellen van incompetente mensen. Sue me.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:40 schreef knowall het volgende:
[..]
Jij was ook al aan het 'stoken' toen Silmarwen mod werd (terecht overigens maar dat terzijde), bespeur ik hier wijvennijd?
Ja nu is het al te laat! Mijn baggerhart is in tweeenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:41 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Sorry Knowall, ik wilde je tere zieltje niet vertrappen
Jij hebt mij nooit wat goeds gebracht, waarom zou dat deze keer anders geweest zijn. Je hebt me weer eens van de wal in de spreekwoordelijke sloot geholpen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:43 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
en toen ik het deed was je er op tegen?![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:40 schreef knowall het volgende:
Jij was ook al aan het 'stoken' toen Silmarwen mod werd (terecht overigens maar dat terzijde), bespeur ik hier wijvennijd?
hallo, ik zit hier niet om vrienden te makenquote:
ik had 6 stemmen voor je gefixt die je anders niet had gekregen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit wat goeds gebracht, waarom zou dat deze keer anders geweest zijn. Je hebt me weer eens van de wal in de spreekwoordelijke sloot geholpen.
Ik krijg trouwens nog geld van je.
Je spelt je eigen naam fout...quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:43 schreef erodöme het volgende:
erödome.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:44 schreef knowall het volgende:
[..]
Ja nu is het al te laat! Mijn baggerhart is in tweeen
Dan ben jij een tegenpool van Tessje, ja.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
hallo, ik zit hier niet om vrienden te maken
Je zou een goede mod zijn. Solliciteer!quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:47 schreef bolivian het volgende:
Is die malligheid nu eindelijk voorbij?
Ja?
Ja. Ik ben arm en kan geen kerstmis betalen zonder het geld dat je me nog schuldig bent.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik had 6 stemmen voor je gefixt die je anders niet had gekregen.![]()
en over dat geld: je weet wat ze zeggen over kerstmis en arme mensen enzo
Ze hoefde van mij niet weg.quote:
daarom zorgde ik voor die stemmen: dat je toch een beetje fatsoenlijk kerstmis kon vierenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ja. Ik ben arm en kan geen kerstmis betalen zonder het geld dat je me nog schuldig bent.
Ontopic aub!quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je spelt je eigen naam fout...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |