FOK!forum / Vraag & Aanbod / [TK] Suzuki GSX-R750 SRAD 1996
Agostinidinsdag 21 december 2004 @ 17:02
Ik bied mijn Suzuki GSX-R750SRAD uit 1996 met 26.000km op de klok te koop aan.
De motor is onderhouden door officieel Suzuki-dealer Niwa in Zwaagdijk.
De motor heeft de volgend opties:

* Stalen remleidingen
* Hugger over het achterwiel
* Carbon kroonplaatbeschermer
* Double Bubble kuipruitje

Bij 25.000km heeft de motor een grote beurt gehad,en zijn tevens de kleppen gesteld,en zijn de carburateurs gesynchroniseerd.
Ook is toen de achterband vervangen,en er zit nu dus een Pirelli Diablo op (180 'er voor de freaks)
De motor heeft bij ongeveer 17.000KM nieuwe ketting en tandwielen gehad,en die zijn nog goed voor héél veel km's.
Wie interesse heeft kan mailen naar gixxersuperbike@hotmail.com(je kan me ook op msn aanmelden met dit adres) of bellen naar 06-15573980.
De prijs van de motor is 4950 EURO
NoT-YouR-MaNwoensdag 22 december 2004 @ 01:15
Ik ben nu bezig met het behalen van mijn motorrijbewijs. Zou jij zoiets adviseren voor een beginner? (op leeftijd 26)
_sinner_woensdag 22 december 2004 @ 01:37
Wow!

Is dit gewoon héél weinig geld voor die motor of zijn die dingen zo goedkoop?
BYMwoensdag 22 december 2004 @ 08:19
quote:
Op woensdag 22 december 2004 01:37 schreef _sinner_ het volgende:
Wow!

Is dit gewoon héél weinig geld voor die motor of zijn die dingen zo goedkoop?
Leeftijd is al 8 a 9 jaar he, niet dat dat veel zegt want dit zijn over het algemeen seizoensgebonden apparaten maar goed
Agostiniwoensdag 22 december 2004 @ 10:27
quote:
Op woensdag 22 december 2004 01:37 schreef _sinner_ het volgende:
Wow!

Is dit gewoon héél weinig geld voor die motor of zijn die dingen zo goedkoop?
Dat ligt er maar aan hoe goed ie is.(ik kan aantonen hoe goed ie is)
Ik wilde er eerst 5500 voor hebben,maar ik wil hem graag verkopen,en er zijn heel veel Srad's te koop nu.
Het is in verband met belangrijkere dingen.
Al verkoop ik hem niet,dan blijf ik ermee rijden,en dan mag ie gewoon blijven,want hij hoeft niet weg.
Agostiniwoensdag 22 december 2004 @ 10:32
quote:
Op woensdag 22 december 2004 01:15 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik ben nu bezig met het behalen van mijn motorrijbewijs. Zou jij zoiets adviseren voor een beginner? (op leeftijd 26)
Dat ligt er maar aan,vaak wordt zoiets niet geadviseerd en adviseren ze mensen om eerst op een 600 te beginnen.
En als je naar het vermogen en het gewicht kijkt van de 600's kijkt van tegenwoordig,dan ga je jezelf toch echt even achter de oren krabben.
Dus het is maar hoe je het bekijkt.
Ik zou een 600 niet adviseren omdat ze simpelweg veels te hard lopen voor een beginner,dus eigenlijk ook deze niet.
Maar ik ken genoeg mensen die zich in weten te houden en die een VRO-cursus gaan doen,en zo zichzelf heel houden.
Ken ook mensen die beginnen op een 600 of een 750,en die het prima lukt.

Open anders een topic met dezelfde vraag op www.motor-forum.nl

Ik ben zelf ook 26,en dit is mijn eerste wegmotor,maar heb daarvoor ook al motor gereden.
Agostinidonderdag 23 december 2004 @ 12:36
Oja,de motor heeft nog een nieuwe accu ook.
Agostinizondag 26 december 2004 @ 11:56
kick

Mooie motor voor de zomermaanden.
Danielsonzondag 26 december 2004 @ 12:06
Whehheheh het is dat ik nog 25kw moet rijden....
Agostinizondag 26 december 2004 @ 17:19
quote:
Op zondag 26 december 2004 12:06 schreef Danielson het volgende:
Whehheheh het is dat ik nog 25kw moet rijden....
Idd jammer voor je,maar dit type heb je ook in 600CC en met 25KW-kit,dus mischien is dat wat voor je.
Agostinimaandag 27 december 2004 @ 20:35
kick
Rietvaerderdinsdag 28 december 2004 @ 20:00
Waarom is hij overgespoten? Of imitatie-racekuip? Is iig niet de originele kleur....

Enne GSX-R600 heeft geen tweede typegoedkeuring voor 25kw...
Patrick281dinsdag 28 december 2004 @ 20:09
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:32 schreef Agostini het volgende:

[..]

Dat ligt er maar aan,vaak wordt zoiets niet geadviseerd en adviseren ze mensen om eerst op een 600 te beginnen.
En als je naar het vermogen en het gewicht kijkt van de 600's kijkt van tegenwoordig,dan ga je jezelf toch echt even achter de oren krabben.
Dus het is maar hoe je het bekijkt.
Ik zou een 600 niet adviseren omdat ze simpelweg veels te hard lopen voor een beginner,dus eigenlijk ook deze niet.
Maar ik ken genoeg mensen die zich in weten te houden en die een VRO-cursus gaan doen,en zo zichzelf heel houden.
Ken ook mensen die beginnen op een 600 of een 750,en die het prima lukt.

Open anders een topic met dezelfde vraag op www.motor-forum.nl

Ik ben zelf ook 26,en dit is mijn eerste wegmotor,maar heb daarvoor ook al motor gereden.
Eerlijke verhaal.
Agostiniwoensdag 29 december 2004 @ 16:32
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom is hij overgespoten? Of imitatie-racekuip? Is iig niet de originele kleur....

Enne GSX-R600 heeft geen tweede typegoedkeuring voor 25kw...
De Srad heeft volgens mij gewoon een typegoedkeuring als het een 600 betreft.

En,de motor is overgespoten omdat hij lichte schade had op een kuipdeel.
De vorige eigenaar is een vriend van me,en die heeft er een projectmotor van gemaakt.
Er zijn toen heel veel nieuwe spullen opgekomen.
Zijn ex-zwager is spuiter,en die heeft de motor gespoten in deze zwart-metallic kleur.
Er zijn voldoende schademotoren met de orginele kuipdelen die schade hebben gehad,het merendeel heeft wel eens op zijn muil gelegen.
Van deze motor zijn nog foto's van hoe hij was.(ook met de schade)
Er zijn voldoende motoren die op een circuitdag een flinke schuiver van 30meter maken met bijv. racekuipen en carbon-frameprotectie en valblokken,en vaak draait de motor dan ook nog.
Vervolgens gaan de orginele kuipdelen er weer op,en gaat de protectie er af,waardoor het frame krasloos is,en de motor wordt als schadevrij verkocht.
Kijk,en dat ligt bij deze even anders,deze heeft een klein schuivertje bij lage snelheid gemaakt,en het blok zuipt geen olie en is kerngezond.
Kortom,het is gewoon een eerlijke,door de Suzuki-dealer onderhouden motor.
De motor is weer opgebouwd ook door de dealer na de schade,en de goede naam van de dealer is meer dan bekend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Agostini op 29-12-2004 16:51:06 ]
Agostiniwoensdag 29 december 2004 @ 16:37
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:09 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Eerlijke verhaal.
Thanks,ik vindt het niks om een onzin-verhaal hier neer te zetten om mijn motor daarmee te verkopen,dan wacht ik liever op iemand die weet wat hij doet.
Ik wil liever dat mensen zichzelf heel houden,en deze motor is een bloedagressief beest.

Alles mbt deze motor is na te trekken,en de rekeningen heb ik ook.
Fendywoensdag 29 december 2004 @ 17:58
Mooie fiets zeg, als ik er op zou passen zou ik het een optie vinden, maar omdat ik 1.98 meter lang ben...helaasch. Lijkt dan net of ik op een brommer zit (niets ten nadele van die motor, soms is lang zijn niet leuk) Ik had zelf een RF600, is iets forser qua formaat...

Succes met de verkoop, is niet duur voor deze fiets!

[edit]
Zie ik nou goed dat je je frame gepolijst hebt?

[/edit]
Rietvaerderwoensdag 29 december 2004 @ 19:12
quote:
Op woensdag 29 december 2004 16:32 schreef Agostini het volgende:

De Srad heeft volgens mij gewoon een typegoedkeuring als het een 600 betreft.
Tuurlijk heeft ie een typegoedkeuring van de RDW, maar geen tweede voor een 25kw versie

De GSX600-F wel....

Trust me, heb mn huiswerk goed gedaan over 25kw

Hier een lijstje (die overigens niet helemaal up to date is, maar geloof me, weet 200% zeker dat een Nederlandse GSX-R600 NIET officieel 25kw te krijgen is, wel via Duitsland, daar 25kw laten inbouwen en dan laten keuren door de RDW, wat trouwens altijd moet bij importeren)
quote:
Lijstje met legaal te krijgen 25kW motoren
Aprilia ETV 1000 Capo Nord ¤ 12.247,53
Aprilia Pegaso 650 i.e. ¤ 7.029,06
Aprilia RS 125 ¤ 4.533,26
Aprilia RS 250 ¤ 8.163,51
Benelli Adiva 125 ¤ 5.671,80
Benelli Adiva 150 ¤ 5.785,25
Benelli Velvet ¤ 5.671,80
BMW F650 Funduro ¤ 7.237,80
BMW F650 GS ¤ 8.031,91
BMW F650 GS Dakar ¤ 8.599,14
BMW R 850 C ¤ 13.749,54
BMW R 850 C Avantgarde ¤ 13.976,43
BMW R 850 GS ¤ 11.662,15
BMW R 850 R ¤ 10.527,70
Cagiva Mito 125
Cagiva Canyon ¤ 6.347,93
Cagiva SST 125
Cagiva SXT 125
Cagiva SST 350
Cagiva SX 250
Cagiva SX 350
Cagiva Ala Verde sst 350
Cagiva WRX 125
Cagiva125 Aletta Oro S2
Cagiva Freccia
Cagiva Freccia Anniversary
Cagiva Cruiser
Cagiva Freccia C12
Cagiva WMX 125
Cagiva W12-350
Cagiva Roadster
Cagiva W16-600
Cagiva River 600
CZ 125
CZ 180
Daelim NS 125 ¤ 2.722,68
Dnepr 11
Dnepr 16
Ducati monster 600
Enfield Bullet 500 ¤ 3.925,20
Enfield Bullet 500 de Luxe ¤ 4.079,48
Gilera Coguar 125 ¤ 3.176,01
Gilera Runner VXR 180 ¤ 3.448,27
Harley-Davidson XL 53 Custom ¤ 8.753,42
Harley-Davidson XL 883 Hugger ¤ 8.299,64
Harley-Davidson XL 883 Sportster ¤ 8.299,64
Honda VTR 250
Honda FZR 400
Honda CB 250
Honda CB 500 ¤ 5.896,88
Honda CB 600 F ¤ 7.938,89
Honda CB 600 S ¤ 8.392,67
Honda CB 750 F2 Seven Fifty ¤ 8.619,56
Honda CBF 250
Honda CBR 125 R
Honda CBR 600 F ¤ 10.888,46
Honda CBR 600 F Sport ¤ 11.342,24
Honda FES 150 Pantheon ¤ 4.081,75
Honda FX 650 Vigor ¤ 5.896,88
Honda NES 150 @150 ¤ 4.535,53
Honda NSS 250 Jazz ¤ 6.804,44
Honda NSR 125
Honda NX 250
Honda NT 650 Deauville ¤ 9.300,23
Honda VT 750 C2 Shadow Ace ¤ 9.073,34
Honda VT 750 DC ¤ 9.527,12
Honda XR250
Honda XL250S
Honda XL500S
Honda XL 650 R ¤ 8.619,56
Honda XL 650 V TransAlp ¤ 8.846,45
Horex Interceptor ¤ 2.720,41
Horex Regent ¤ 2.720,41
Husqvarna 125WR(k)
Husqvarna WR(e)125
Husqvarna 125sm
Husqvarna TE 410 E ¤ 7.164,74
Hyosung Aquila 125 ¤ 4.855,00
Hyosung Aquila 250 ¤ 5.535,67
Hyosung EZ 100 ¤ 2.155,46
Hyosung Grand Prix ¤ 2.899,65
Hyosung RX ¤ 3.743,23
Italjet Dragster 125 ¤ 3.627,97
Italjet Dragster 180 ¤ 4.036,37
Italjet Torpedo 125 ¤ 3.446,46
Jawa 350 Tramp ¤ 2.926,88
Jawa 360 Chopper ¤ 2.926,88
Jawa 640 Style ¤ 2.699,99
Jawa 641 Sport ¤ 2.926,88
Kawasaki BN 125 ¤ 3.583,95
Kawasaki EL 252 ¤ 4.945,30
Kawasaki ER-5 ¤ 5.671,35
Kawasaki KLE 500 ¤ 6.352,02
Kawasaki KMX 125 ¤ 3.629,33
Kawasaki VN 800 Classic ¤ 8.938,56
Kawasaki VN 800 Drifter ¤ 9.483,10
Kawasaki W 650 ¤ 8.167,14
Kawasaki ZR-7 ¤ 7.577,22
Kawasaki ZR-7S ¤ 8.031,00
Kawasaki ZX-6R ¤ 10.889,82
Kawasaki ZXR 400 ¤ 8.575,54
Kawasaki ZZ-R 250 ¤ 5.657,73
Kawasaki Z 305 CSR (22 kW)
Kawasaki Z 305 LTD (22 kW)
Malaguti F 18 Warrior ¤ 3.516,34
Malaguti Madison 250 ¤ 6.352,47
MZ Baghira ¤ 6.350,66
MZ Black Panther ¤ 6.350,66
MZ Mastiff ¤ 6.804,44
MZ RT 125 ¤ 3.627,97
MZ Kanuni 301 Classic ¤ 2.336,97
MZ Kanuni 301 Sportstar ¤ 2.582,01
Peugeot Elyseo 100 ¤ 3.174,19
Peugeot Elyseo 125 ¤ 3.809,48
Peugeot Speedfight 2 ¤ 2.720,41
Peugeot Viva City ¤ 2.266,63
Sachs Roadster 650 ¤ 7.530,48
Sachs Roadster 800 ¤ 10.343,92
Sachs V2 125 ¤ 4.331,33
San Yang Husky
San Yang Super Duke
Suzuki Burgman 400 ¤ 6.806,25
Suzuki GS500
Suzuki GSF 600 Bandit ¤ 7.713,81
Suzuki GSF 600 Bandit (2000) ¤ 7.033,14
Suzuki GSF 600 S Bandit (2000) ¤ 7.486,92
Suzuki GSX 600 F (2000) ¤ 7.486,92
Suzuki GZ 250 Marauder (2000) ¤ 4.310,46
Suzuki RG 125
Suzuki RG 250
Suzuki RV125 Van Van
Suzuki SV 650 (2000) ¤ 7.033,14
Suzuki SV 650 S ¤ 7.713,81
Suzuki VL 250 Intruder LC (2000) ¤ 5.444,91
Ural Solo ¤ 5.218,47
Ural Toerist ¤ 6.579,81
Vespa/Piaggio ET4 125 ¤ 3.176,01
Vespa/Piaggio X9 250 ¤ 5.444,91
Yamaha Aerox 100 ¤ 2.718,14
Yamaha FZS 600 Fazer ¤ 7.709,73
Yamaha FZS 600 S Fazer ¤ 8.027,37
Yamaha Maxster 150 ¤ 4.079,48
Yamaha TW 125 ¤ 3.171,92
Yamaha XJ 600 S Diversion ¤ 6.348,38
Yamaha XVS 650 Drag Star ¤ 7.936,62
Yamaha XVS 650 Drag Star Classic ¤ 8.617,29
Yamaha YP 150 Majesty ¤ 3.625,70
Yamaha YP 250 Majesty ¤ 6.348,39
Yamaha RD125
Yamaha DT125MX
Yamaha SR250SE
Agostinidonderdag 30 december 2004 @ 11:51
quote:
Op woensdag 29 december 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft ie een typegoedkeuring van de RDW, maar geen tweede voor een 25kw versie

De GSX600-F wel....

Trust me, heb mn huiswerk goed gedaan over 25kw

Hier een lijstje (die overigens niet helemaal up to date is, maar geloof me, weet 200% zeker dat een Nederlandse GSX-R600 NIET officieel 25kw te krijgen is, wel via Duitsland, daar 25kw laten inbouwen en dan laten keuren door de RDW, wat trouwens altijd moet bij importeren)
[..]
Wat een lijst,dus als een motor met 25kw uit Duitsland komt dan zijn er geen problemen?
Agostinidonderdag 30 december 2004 @ 11:53
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:58 schreef Fendy het volgende:
Mooie fiets zeg, als ik er op zou passen zou ik het een optie vinden, maar omdat ik 1.98 meter lang ben...helaasch. Lijkt dan net of ik op een brommer zit (niets ten nadele van die motor, soms is lang zijn niet leuk) Ik had zelf een RF600, is iets forser qua formaat...

Succes met de verkoop, is niet duur voor deze fiets!

[edit]
Zie ik nou goed dat je je frame gepolijst hebt?

[/edit]
Yep,frame is gedeeltelijk gepolijst.
Dit is samen met de motor van een ander maatje gebeurd,die heeft zijn frame ook gepolijst.
een Srad is volgens mij gewoon net zo groot als een RF,of ben ik nou gek?
Patrick281donderdag 30 december 2004 @ 12:10
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:53 schreef Agostini het volgende:
Yep,frame is gedeeltelijk gepolijst.
Dit is samen met de motor van een ander maatje gebeurd,die heeft zijn frame ook gepolijst.
een Srad is volgens mij gewoon net zo groot als een RF,of ben ik nou gek?
Ik denk niet dat je gek bent, de zitpositie is hoogstens iets sportiever.
Kwestie van wennen volgens mij.
Of wat minder bier drinken..
Agostinivrijdag 31 december 2004 @ 17:27
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:10 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je gek bent, de zitpositie is hoogstens iets sportiever.
Kwestie van wennen volgens mij.
Of wat minder bier drinken..
Hij zit idd behoorlijk sportief,maar ik ben 1,66m en dus heb ik geen last van druk op mijn polsen.
Rietvaerdervrijdag 31 december 2004 @ 18:58
Hoe is ermee gereden? 6cm schaamranden, zonnetje en Scheveningen?
Agostinizaterdag 1 januari 2005 @ 13:27
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 18:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe is ermee gereden? 6cm schaamranden, zonnetje en Scheveningen?
Gewoon zoals je ermee hoort te rijden,de schaamranden eraf.
Rietvaerderzaterdag 1 januari 2005 @ 14:27
pwndzaterdag 1 januari 2005 @ 14:40
Kinky apparaat man! Hoe hard gaat zoiets nou?
Rietvaerderzaterdag 1 januari 2005 @ 15:38
280 teller moet geen probleem zijn. Waarom vragen motorleken toch altijd naar de topsnelheid van een motor Alsof je daarvoor een motor koopt...
Agostinizaterdag 1 januari 2005 @ 17:43
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 15:38 schreef Rietvaerder het volgende:
280 teller moet geen probleem zijn. Waarom vragen motorleken toch altijd naar de topsnelheid van een motor Alsof je daarvoor een motor koopt...
280 op de teller gaat makkelijk met deze motor.
Ik denk dat ie geijkt ongeveer 265 a 270 loopt,op de teller zo'n 290 a 295.
Hij trekt op papier in 3,2sec naar de honderd,en loopt 110 in zijn eerste versnelling,160 in zijn tweede.
Rietvaerderzaterdag 1 januari 2005 @ 18:48
Geqxonzaterdag 1 januari 2005 @ 19:42
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 13:27 schreef Agostini het volgende:

[..]

Gewoon zoals je ermee hoort te rijden,de schaamranden eraf.
What the heck zijn schaamranden? Geschuurde knieën?
Rietvaerderzaterdag 1 januari 2005 @ 19:59
Een laagje siliconen op je banden..... dat er niet af gaat als je niet schuin genoeg gaat
Agostinizondag 2 januari 2005 @ 16:02
Een band zonder schaamranden hieronder van iemand die het circuit is opgeweest.


En een band van iemand die zijn randen nog heeft. (berijder van openbare weg)


Mijn motor heeft het circuit niet gezien,en is op de openbare weg in gebruik geweest.
Rietvaerderzondag 2 januari 2005 @ 16:13
Die gast mag zn band wel iets meer bandenspanning geven

2e plaatje doet het niet
Agostinizondag 2 januari 2005 @ 18:52
quote:
Op zondag 2 januari 2005 16:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Die gast mag zn band wel iets meer bandenspanning geven

2e plaatje doet het niet
Wrom moet ie meer bandenspanning,de bandenspanning wordt juist verlaagd op het circuit?

Is er een uploadmogelijkhied hier op het forum?
Rietvaerderzondag 2 januari 2005 @ 18:54
Zijn banden worden blijkbaar een beetje warm...... gezien de rullen Een paar rullen maakt niet uit maar dit is wel extreem..
Adelantezondag 2 januari 2005 @ 19:11
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:52 schreef Agostini het volgende:

Is er een uploadmogelijkhied hier op het forum?
je kunt er eventueel je fotoboek voor gebruiken (fotoboek.fok.nl)
Patrick281zondag 2 januari 2005 @ 20:36
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn banden worden blijkbaar een beetje warm...... gezien de rullen Een paar rullen maakt niet uit maar dit is wel extreem..
Plo'tje had zelfs meer dan rullen deze zomer. Leek wel gewoon echt dik gesmolten rubberklonten.
Gebeurt dus sneller dan je denkt. Zeker met die constante bochten draaien op het circuit.
Hij had een paar keer klaverblad gereden met 30 graden, net zoiets eigenlijk.
Agostinizondag 2 januari 2005 @ 22:43
Ik vindt dit een vrij normaal bandje qua slijtage.
Agostinizondag 2 januari 2005 @ 22:44
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:11 schreef Adelante het volgende:

[..]

je kunt er eventueel je fotoboek voor gebruiken (fotoboek.fok.nl)
Tenks
Rietvaerderzondag 2 januari 2005 @ 23:57
quote:
Op zondag 2 januari 2005 20:36 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Plo'tje had zelfs meer dan rullen deze zomer. Leek wel gewoon echt dik gesmolten rubberklonten.
Gebeurt dus sneller dan je denkt. Zeker met die constante bochten draaien op het circuit.
Hij had een paar keer klaverblad gereden met 30 graden, net zoiets eigenlijk.
Dat is ook de reden dat Plo van 2.5 (?) bar naar 2.8 bar is gegaan en dat werkt goed....

Het kan ook nog aan de afstelling van je vering liggen trouwens, maar ZOVEEL rullen is NIET goed... een paar maakt niet uit
pwndmaandag 3 januari 2005 @ 01:13
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 15:38 schreef Rietvaerder het volgende:
280 teller moet geen probleem zijn. Waarom vragen motorleken toch altijd naar de topsnelheid van een motor Alsof je daarvoor een motor koopt...
motorleek? Ik zou gewoon willen weten wat zo een motorfiets nou doet om op de 100km/h te komen. Kan ik dat vergelijken met wat mijn vader heeft.
Patrick281maandag 3 januari 2005 @ 08:31
quote:
Op zondag 2 januari 2005 22:43 schreef Agostini het volgende:
Ik vindt dit een vrij normaal bandje qua slijtage.
Sportief bereden .. dat wel.
Rietvaerdermaandag 3 januari 2005 @ 10:24
Oh ja Pepijn, jij bent immers de circuit man Als mijn bandje er zo zal uitzien zal ik echt wel mn bandenspanning aanpassen en/of mn vering opnieuw afstellen..
Patrick281maandag 3 januari 2005 @ 13:22
quote:
Op maandag 3 januari 2005 10:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh ja Pepijn, jij bent immers de circuit man Als mijn bandje er zo zal uitzien zal ik echt wel mn bandenspanning aanpassen en/of mn vering opnieuw afstellen..
Het is algemeen bekend dat banden op een circuit veel meer belast worden op de randen.

Ik heb het zelfs wel eens een keer met totaal nieuwe banden gehad.. reed bij Safe weg dat ik moest oppassen voor de gladde laag, thuisgekomen ca. 18 kilometer later rulde de zijkant al. Pirelli nogwat achterbandje op de ZX-10.
Rietvaerdermaandag 3 januari 2005 @ 14:06
Jaha.... o god.... laat maar Een PAAR rullen, niet je hele band omtoveren in een blok rubber
Patrick281maandag 3 januari 2005 @ 19:19
quote:
Op maandag 3 januari 2005 14:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Jaha.... o god.... laat maar Een PAAR rullen, niet je hele band omtoveren in een blok rubber
Nou ja no offence hoor.

Waarom denk je dat ze anders van die bandenservice hebben bij de circuits .. banden worden nieuw gemonteerd, na een middagje vegen er weer onderuitgehaald en o.a. op Marktplaats en M-F verkocht.. als zijnde "alleen maar een middagje mee op het circuit gereden".
Rietvaerdermaandag 3 januari 2005 @ 19:22
Omdat ze geen vering en bandenspanning kunnen afstellen
Patrick281maandag 3 januari 2005 @ 20:50
quote:
Op maandag 3 januari 2005 19:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Omdat ze geen vering en bandenspanning kunnen afstellen
Ook
Agostiniwoensdag 5 januari 2005 @ 09:19
quote:
Op maandag 3 januari 2005 08:31 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Sportief bereden .. dat wel.
Ik vindt de vering nog geeneens beroerd afgesteld als ik de band zo zie.
Patrick281woensdag 5 januari 2005 @ 09:25
Ach moest'em een beetje gelijk geven, zei er niet bij hoeveel procent door de vering kwam.
Misschien maar 5 %. Op het circuit is dit soort slijtage nou eenmaal snel gebeurt.
Beter woord: gebruiksporen.
goedkoopveilen.nlwoensdag 5 januari 2005 @ 10:41
leuke motor
Rietvaerderwoensdag 5 januari 2005 @ 10:46
Zucht... rijd je wellis circuit dan Agostini?
Romiuswoensdag 5 januari 2005 @ 10:50
Hey Agos suc6 met de verkoop man
Agostiniwoensdag 5 januari 2005 @ 17:48
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 10:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Zucht... rijd je wellis circuit dan Agostini?
Nope,is dat nodig om een band te beoordelen?

@Romius:
Hihi,toch maar lekker je bike houden?
Patrick281woensdag 5 januari 2005 @ 18:25
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:48 schreef Agostini het volgende:
Nope,is dat nodig om een band te beoordelen?
Ik ga over 3-4 maandjes het circuit op.. en ik denk toch maar even mijn oude banden erop te laten.
Van die zijkanten kan nog wel wat af qua gebruikssporen. En dat gaat vast hard ..
Zal het wel even rapporteren en pics enzo.
Rietvaerderwoensdag 5 januari 2005 @ 18:33
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:48 schreef Agostini het volgende:

[..]

Nope,is dat nodig om een band te beoordelen?
Nein, wel een voordeel als je met iemand discussiërt over banden die circuit gereden heeft
Agostiniwoensdag 5 januari 2005 @ 18:52
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:33 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Nein, wel een voordeel als je met iemand discussiërt over banden die circuit gereden heeft
Zijn die er hier in het topic dan?
Romiuswoensdag 5 januari 2005 @ 18:55
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:48 schreef Agostini het volgende:

[..]

Nope,is dat nodig om een band te beoordelen?

@Romius:
Hihi,toch maar lekker je bike houden?
yeah, ik ben eigenlijk gek als ik 'm wegdoe
Agostiniwoensdag 5 januari 2005 @ 19:05
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:55 schreef Romius het volgende:

[..]

yeah, ik ben eigenlijk gek als ik 'm wegdoe
Wrom nu opeens deze beslissing?
Rietvaerderwoensdag 5 januari 2005 @ 19:50
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:52 schreef Agostini het volgende:

[..]

Zijn die er hier in het topic dan?
Ik zou ut niet weten
Agostinizaterdag 8 januari 2005 @ 13:57
kick
Patrick281zondag 9 januari 2005 @ 12:18
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:55 schreef Romius het volgende:
yeah, ik ben eigenlijk gek als ik 'm wegdoe
Same here.

Ik had hem alleen niet te koop gezet voor e.a. luxe auto.
Agostiniwoensdag 12 januari 2005 @ 19:03
Mooie motor te koop!
Rietvaerderwoensdag 12 januari 2005 @ 19:56
Waarom verloot je hem niet.... verkoop je lootjes voor 15 euro per stuk, aan heel Fok!
pwnddonderdag 13 januari 2005 @ 00:33
Ik heb geen motorrijbewijs en ook geen geld maar ik zou heel graag wat foto's willen zien. Mooi fietsje
Agostinivrijdag 14 januari 2005 @ 21:01
Ik zal binnenkort weer even wat foto's plaatsen. (even zoeken)
Agostinivrijdag 28 januari 2005 @ 18:34
Effe een kickje.
Foto's moeten weer even gemaakt worden.
Agostinidonderdag 7 april 2005 @ 20:36
Ik bied mijn Suzuki GSX-R750SRAD uit 1996 met 26.000km op de klok te koop aan.
De motor is onderhouden door officieel Suzuki-dealer Niwa in Zwaagdijk.
De motor heeft de volgend opties:

* Stalen remleidingen
* Hugger over het achterwiel
* Carbon kroonplaatbeschermer
* Double Bubble kuipruitje

Bij 25.000km heeft de motor een grote beurt gehad,en zijn tevens de kleppen gesteld,en zijn de carburateurs gesynchroniseerd.
Tevens heeft de motor een modificatie gehad aan de aansluiting tussen tank&brandstofpomp,en zijn de gasnaalden in de carbs nagelnieuw.
Ook is toen de achterband vervangen,en er zit nu dus een Pirelli Diablo op (180 'er voor de freaks)
De motor heeft bij ongeveer 17.000KM nieuwe ketting en tandwielen gehad,en die zijn nog goed voor héél veel km's.
Wie interesse heeft kan mailen naar gixxersuperbike@hotmail.com(je kan me ook op msn aanmelden met dit adres) of bellen naar 06-15573980.
De prijs van de motor is 4950 EURO

Inrui/ruil van een BMW325i coupé is mogelijk,en bij hoge uitzondering een sedan als hij er verdomd goed uitziet.
Inruil van een motor is ook mogelijk,ben van plan te blijven rijden.


Rietvaerderdonderdag 7 april 2005 @ 20:41
Deja vu