Agostini | dinsdag 21 december 2004 @ 17:02 |
Ik bied mijn Suzuki GSX-R750SRAD uit 1996 met 26.000km op de klok te koop aan. De motor is onderhouden door officieel Suzuki-dealer Niwa in Zwaagdijk. De motor heeft de volgend opties: * Stalen remleidingen * Hugger over het achterwiel * Carbon kroonplaatbeschermer * Double Bubble kuipruitje Bij 25.000km heeft de motor een grote beurt gehad,en zijn tevens de kleppen gesteld,en zijn de carburateurs gesynchroniseerd. Ook is toen de achterband vervangen,en er zit nu dus een Pirelli Diablo op (180 'er voor de freaks) De motor heeft bij ongeveer 17.000KM nieuwe ketting en tandwielen gehad,en die zijn nog goed voor héél veel km's. Wie interesse heeft kan mailen naar gixxersuperbike@hotmail.com(je kan me ook op msn aanmelden met dit adres) of bellen naar 06-15573980. De prijs van de motor is 4950 EURO ![]() | |
NoT-YouR-MaN | woensdag 22 december 2004 @ 01:15 |
Ik ben nu bezig met het behalen van mijn motorrijbewijs. Zou jij zoiets adviseren voor een beginner? (op leeftijd 26) | |
_sinner_ | woensdag 22 december 2004 @ 01:37 |
Wow! ![]() Is dit gewoon héél weinig geld voor die motor of zijn die dingen zo goedkoop? | |
BYM | woensdag 22 december 2004 @ 08:19 |
quote:Leeftijd is al 8 a 9 jaar he, niet dat dat veel zegt want dit zijn over het algemeen seizoensgebonden apparaten maar goed ![]() | |
Agostini | woensdag 22 december 2004 @ 10:27 |
quote:Dat ligt er maar aan hoe goed ie is.(ik kan aantonen hoe goed ie is) Ik wilde er eerst 5500 voor hebben,maar ik wil hem graag verkopen,en er zijn heel veel Srad's te koop nu. Het is in verband met belangrijkere dingen. Al verkoop ik hem niet,dan blijf ik ermee rijden,en dan mag ie gewoon blijven,want hij hoeft niet weg. | |
Agostini | woensdag 22 december 2004 @ 10:32 |
quote:Dat ligt er maar aan,vaak wordt zoiets niet geadviseerd en adviseren ze mensen om eerst op een 600 te beginnen. En als je naar het vermogen en het gewicht kijkt van de 600's kijkt van tegenwoordig,dan ga je jezelf toch echt even achter de oren krabben. Dus het is maar hoe je het bekijkt. Ik zou een 600 niet adviseren omdat ze simpelweg veels te hard lopen voor een beginner,dus eigenlijk ook deze niet. Maar ik ken genoeg mensen die zich in weten te houden en die een VRO-cursus gaan doen,en zo zichzelf heel houden. Ken ook mensen die beginnen op een 600 of een 750,en die het prima lukt. Open anders een topic met dezelfde vraag op www.motor-forum.nl ![]() Ik ben zelf ook 26,en dit is mijn eerste wegmotor,maar heb daarvoor ook al motor gereden. | |
Agostini | donderdag 23 december 2004 @ 12:36 |
Oja,de motor heeft nog een nieuwe accu ook. | |
Agostini | zondag 26 december 2004 @ 11:56 |
kick Mooie motor voor de zomermaanden. | |
Danielson | zondag 26 december 2004 @ 12:06 |
Whehheheh ![]() ![]() | |
Agostini | zondag 26 december 2004 @ 17:19 |
quote:Idd jammer voor je,maar dit type heb je ook in 600CC en met 25KW-kit,dus mischien is dat wat voor je. ![]() | |
Agostini | maandag 27 december 2004 @ 20:35 |
kick ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 20:00 |
Waarom is hij overgespoten? Of imitatie-racekuip? Is iig niet de originele kleur.... Enne GSX-R600 heeft geen tweede typegoedkeuring voor 25kw... | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 20:09 |
quote: ![]() ![]() | |
Agostini | woensdag 29 december 2004 @ 16:32 |
quote:De Srad heeft volgens mij gewoon een typegoedkeuring als het een 600 betreft. En,de motor is overgespoten omdat hij lichte schade had op een kuipdeel. De vorige eigenaar is een vriend van me,en die heeft er een projectmotor van gemaakt. Er zijn toen heel veel nieuwe spullen opgekomen. Zijn ex-zwager is spuiter,en die heeft de motor gespoten in deze zwart-metallic kleur. Er zijn voldoende schademotoren met de orginele kuipdelen die schade hebben gehad,het merendeel heeft wel eens op zijn muil gelegen. Van deze motor zijn nog foto's van hoe hij was.(ook met de schade) Er zijn voldoende motoren die op een circuitdag een flinke schuiver van 30meter maken met bijv. racekuipen en carbon-frameprotectie en valblokken,en vaak draait de motor dan ook nog. Vervolgens gaan de orginele kuipdelen er weer op,en gaat de protectie er af,waardoor het frame krasloos is,en de motor wordt als schadevrij verkocht. Kijk,en dat ligt bij deze even anders,deze heeft een klein schuivertje bij lage snelheid gemaakt,en het blok zuipt geen olie en is kerngezond. Kortom,het is gewoon een eerlijke,door de Suzuki-dealer onderhouden motor. ![]() De motor is weer opgebouwd ook door de dealer na de schade,en de goede naam van de dealer is meer dan bekend. [ Bericht 0% gewijzigd door Agostini op 29-12-2004 16:51:06 ] | |
Agostini | woensdag 29 december 2004 @ 16:37 |
quote:Thanks,ik vindt het niks om een onzin-verhaal hier neer te zetten om mijn motor daarmee te verkopen,dan wacht ik liever op iemand die weet wat hij doet. Ik wil liever dat mensen zichzelf heel houden,en deze motor is een bloedagressief beest. Alles mbt deze motor is na te trekken,en de rekeningen heb ik ook. ![]() | |
Fendy | woensdag 29 december 2004 @ 17:58 |
Mooie fiets zeg, als ik er op zou passen zou ik het een optie vinden, maar omdat ik 1.98 meter lang ben...helaasch. Lijkt dan net of ik op een brommer zit (niets ten nadele van die motor, soms is lang zijn niet leuk) Ik had zelf een RF600, is iets forser qua formaat... Succes met de verkoop, is niet duur voor deze fiets! [edit] Zie ik nou goed dat je je frame gepolijst hebt? ![]() [/edit] | |
Rietvaerder | woensdag 29 december 2004 @ 19:12 |
quote:Tuurlijk heeft ie een typegoedkeuring van de RDW, maar geen tweede voor een 25kw versie ![]() De GSX600-F wel.... Trust me, heb mn huiswerk goed gedaan over 25kw ![]() Hier een lijstje (die overigens niet helemaal up to date is, maar geloof me, weet 200% zeker dat een Nederlandse GSX-R600 NIET officieel 25kw te krijgen is, wel via Duitsland, daar 25kw laten inbouwen en dan laten keuren door de RDW, wat trouwens altijd moet bij importeren) quote: | |
Agostini | donderdag 30 december 2004 @ 11:51 |
quote:Wat een lijst,dus als een motor met 25kw uit Duitsland komt dan zijn er geen problemen? | |
Agostini | donderdag 30 december 2004 @ 11:53 |
quote:Yep,frame is gedeeltelijk gepolijst. Dit is samen met de motor van een ander maatje gebeurd,die heeft zijn frame ook gepolijst. een Srad is volgens mij gewoon net zo groot als een RF,of ben ik nou gek? | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 12:10 |
quote:Ik denk niet dat je gek bent, de zitpositie is hoogstens iets sportiever. Kwestie van wennen volgens mij. ![]() Of wat minder bier drinken.. | |
Agostini | vrijdag 31 december 2004 @ 17:27 |
quote:Hij zit idd behoorlijk sportief,maar ik ben 1,66m en dus heb ik geen last van druk op mijn polsen. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 18:58 |
Hoe is ermee gereden? 6cm schaamranden, zonnetje en Scheveningen? ![]() | |
Agostini | zaterdag 1 januari 2005 @ 13:27 |
quote:Gewoon zoals je ermee hoort te rijden,de schaamranden eraf. ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 14:27 |
![]() | |
pwnd | zaterdag 1 januari 2005 @ 14:40 |
Kinky apparaat man! Hoe hard gaat zoiets nou? | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 15:38 |
280 teller moet geen probleem zijn. Waarom vragen motorleken toch altijd naar de topsnelheid van een motor ![]() | |
Agostini | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:43 |
quote:280 op de teller gaat makkelijk met deze motor. Ik denk dat ie geijkt ongeveer 265 a 270 loopt,op de teller zo'n 290 a 295. Hij trekt op papier in 3,2sec naar de honderd,en loopt 110 in zijn eerste versnelling,160 in zijn tweede. | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 18:48 |
![]() | |
Geqxon | zaterdag 1 januari 2005 @ 19:42 |
quote:What the heck zijn schaamranden? Geschuurde knieën? | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 19:59 |
Een laagje siliconen op je banden..... dat er niet af gaat als je niet schuin genoeg gaat ![]() | |
Agostini | zondag 2 januari 2005 @ 16:02 |
Een band zonder schaamranden hieronder van iemand die het circuit is opgeweest. ![]() ![]() En een band van iemand die zijn randen nog heeft. (berijder van openbare weg) Mijn motor heeft het circuit niet gezien,en is op de openbare weg in gebruik geweest. | |
Rietvaerder | zondag 2 januari 2005 @ 16:13 |
Die gast mag zn band wel iets meer bandenspanning geven ![]() 2e plaatje doet het niet | |
Agostini | zondag 2 januari 2005 @ 18:52 |
quote:Wrom moet ie meer bandenspanning,de bandenspanning wordt juist verlaagd op het circuit? Is er een uploadmogelijkhied hier op het forum? | |
Rietvaerder | zondag 2 januari 2005 @ 18:54 |
Zijn banden worden blijkbaar een beetje warm...... gezien de rullen ![]() | |
Adelante | zondag 2 januari 2005 @ 19:11 |
quote:je kunt er eventueel je fotoboek voor gebruiken (fotoboek.fok.nl) | |
Patrick281 | zondag 2 januari 2005 @ 20:36 |
quote:Plo'tje had zelfs meer dan rullen deze zomer. Leek wel gewoon echt dik gesmolten rubberklonten. Gebeurt dus sneller dan je denkt. Zeker met die constante bochten draaien op het circuit. ![]() Hij had een paar keer klaverblad gereden met 30 graden, net zoiets eigenlijk. ![]() | |
Agostini | zondag 2 januari 2005 @ 22:43 |
Ik vindt dit een vrij normaal bandje qua slijtage. | |
Agostini | zondag 2 januari 2005 @ 22:44 |
quote:Tenks ![]() | |
Rietvaerder | zondag 2 januari 2005 @ 23:57 |
quote:Dat is ook de reden dat Plo van 2.5 (?) bar naar 2.8 bar is gegaan en dat werkt goed.... Het kan ook nog aan de afstelling van je vering liggen trouwens, maar ZOVEEL rullen is NIET goed... een paar maakt niet uit ![]() | |
pwnd | maandag 3 januari 2005 @ 01:13 |
quote:motorleek? Ik zou gewoon willen weten wat zo een motorfiets nou doet om op de 100km/h te komen. Kan ik dat vergelijken met wat mijn vader heeft. | |
Patrick281 | maandag 3 januari 2005 @ 08:31 |
quote: ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 3 januari 2005 @ 10:24 |
Oh ja Pepijn, jij bent immers de circuit man ![]() | |
Patrick281 | maandag 3 januari 2005 @ 13:22 |
quote:Het is algemeen bekend dat banden op een circuit veel meer belast worden op de randen. ![]() Ik heb het zelfs wel eens een keer met totaal nieuwe banden gehad.. reed bij Safe weg dat ik moest oppassen voor de gladde laag, thuisgekomen ca. 18 kilometer later rulde de zijkant al. ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 3 januari 2005 @ 14:06 |
Jaha.... o god.... laat maar ![]() ![]() | |
Patrick281 | maandag 3 januari 2005 @ 19:19 |
quote:Nou ja no offence hoor. ![]() Waarom denk je dat ze anders van die bandenservice hebben bij de circuits .. banden worden nieuw gemonteerd, na een middagje vegen er weer onderuitgehaald en o.a. op Marktplaats en M-F verkocht.. als zijnde "alleen maar een middagje mee op het circuit gereden". ![]() | |
Rietvaerder | maandag 3 januari 2005 @ 19:22 |
Omdat ze geen vering en bandenspanning kunnen afstellen ![]() | |
Patrick281 | maandag 3 januari 2005 @ 20:50 |
quote:Ook ![]() | |
Agostini | woensdag 5 januari 2005 @ 09:19 |
quote:Ik vindt de vering nog geeneens beroerd afgesteld als ik de band zo zie. ![]() | |
Patrick281 | woensdag 5 januari 2005 @ 09:25 |
Ach moest'em een beetje gelijk geven, zei er niet bij hoeveel procent door de vering kwam. Misschien maar 5 %. Op het circuit is dit soort slijtage nou eenmaal snel gebeurt. ![]() Beter woord: gebruiksporen. ![]() ![]() | |
goedkoopveilen.nl | woensdag 5 januari 2005 @ 10:41 |
leuke motor | |
Rietvaerder | woensdag 5 januari 2005 @ 10:46 |
Zucht... rijd je wellis circuit dan Agostini? | |
Romius | woensdag 5 januari 2005 @ 10:50 |
Hey Agos suc6 met de verkoop man ![]() | |
Agostini | woensdag 5 januari 2005 @ 17:48 |
quote:Nope,is dat nodig om een band te beoordelen? @Romius: Hihi,toch maar lekker je bike houden? ![]() | |
Patrick281 | woensdag 5 januari 2005 @ 18:25 |
quote: ![]() Van die zijkanten kan nog wel wat af qua gebruikssporen. En dat gaat vast hard .. ![]() Zal het wel even rapporteren en pics enzo. ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 5 januari 2005 @ 18:33 |
quote:Nein, wel een voordeel als je met iemand discussiërt over banden die circuit gereden heeft ![]() | |
Agostini | woensdag 5 januari 2005 @ 18:52 |
quote:Zijn die er hier in het topic dan? | |
Romius | woensdag 5 januari 2005 @ 18:55 |
quote:yeah, ik ben eigenlijk gek als ik 'm wegdoe ![]() | |
Agostini | woensdag 5 januari 2005 @ 19:05 |
quote:Wrom nu opeens deze beslissing? | |
Rietvaerder | woensdag 5 januari 2005 @ 19:50 |
quote:Ik zou ut niet weten ![]() | |
Agostini | zaterdag 8 januari 2005 @ 13:57 |
kick | |
Patrick281 | zondag 9 januari 2005 @ 12:18 |
quote:Same here. ![]() Ik had hem alleen niet te koop gezet voor e.a. luxe auto. ![]() ![]() | |
Agostini | woensdag 12 januari 2005 @ 19:03 |
Mooie motor te koop! | |
Rietvaerder | woensdag 12 januari 2005 @ 19:56 |
Waarom verloot je hem niet.... verkoop je lootjes voor 15 euro per stuk, aan heel Fok! ![]() | |
pwnd | donderdag 13 januari 2005 @ 00:33 |
Ik heb geen motorrijbewijs en ook geen geld maar ik zou heel graag wat foto's willen zien. Mooi fietsje ![]() | |
Agostini | vrijdag 14 januari 2005 @ 21:01 |
Ik zal binnenkort weer even wat foto's plaatsen. (even zoeken) ![]() | |
Agostini | vrijdag 28 januari 2005 @ 18:34 |
Effe een kickje. Foto's moeten weer even gemaakt worden. ![]() | |
Agostini | donderdag 7 april 2005 @ 20:36 |
Ik bied mijn Suzuki GSX-R750SRAD uit 1996 met 26.000km op de klok te koop aan. De motor is onderhouden door officieel Suzuki-dealer Niwa in Zwaagdijk. De motor heeft de volgend opties: * Stalen remleidingen * Hugger over het achterwiel * Carbon kroonplaatbeschermer * Double Bubble kuipruitje Bij 25.000km heeft de motor een grote beurt gehad,en zijn tevens de kleppen gesteld,en zijn de carburateurs gesynchroniseerd. Tevens heeft de motor een modificatie gehad aan de aansluiting tussen tank&brandstofpomp,en zijn de gasnaalden in de carbs nagelnieuw. Ook is toen de achterband vervangen,en er zit nu dus een Pirelli Diablo op (180 'er voor de freaks) De motor heeft bij ongeveer 17.000KM nieuwe ketting en tandwielen gehad,en die zijn nog goed voor héél veel km's. Wie interesse heeft kan mailen naar gixxersuperbike@hotmail.com(je kan me ook op msn aanmelden met dit adres) of bellen naar 06-15573980. De prijs van de motor is 4950 EURO Inrui/ruil van een BMW325i coupé is mogelijk,en bij hoge uitzondering een sedan als hij er verdomd goed uitziet. Inruil van een motor is ook mogelijk,ben van plan te blijven rijden. ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 7 april 2005 @ 20:41 |
Deja vu ![]() |