Hoezo?quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:04 schreef MrAli het volgende:
hoi
status:
chagarijnig en gefrustreerd..
die finale wedstrijd was ook helemaal niet eerlijk... frank hoorde helemaal niet in dat team.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:04 schreef MrAli het volgende:
hoi
status:
Das niet mooiquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:04 schreef MrAli het volgende:
hoi
status:
Nogsteeds niet echt mijn muziekquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:28 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.swornenemynyc.com
Check de nieuwe intro.
Ze zijn nog steeds bezig met hun nieuwe website, de oude was trashed, 80% klaar, ik kan niet wachtten.
Op het MB staan tevens de link naar de 2 nieuwe nummers ( http://www.hardcorewebsite.net/whoresrule ) en een video ( http://southwalesmassive.(...)l_as_it_gets_swm.wmv )![]()
![]()
![]()
.
daarom wil ik het wel eens zelf ondervinden..quote:-Mzraki- in deel #68:
Nee, dan heb je absoluut geen balans, althans dat heb ik gehoord.
echt wel..quote:DearPrudence in deel #68:
Damn, wat zijn wij goed zeg...
hehe
dat is altijd zo..quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoezo?
Volleybal was trouwens zwaar matig, veld was zo'n 8 meter lang en 6 breed, ipv 18 bij 9.
Maargoed, ik ben nog heel, vanavond een paar wedstrijdjes spelen.
precies..ik zou hier nog wel een maand kunnen door tieren..maar ik weet dat dat geen zin heeft dus laat ik het hierbij.. net in mijn vorige post ook al alles uitgelegt..quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:19 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
die finale wedstrijd was ook helemaal niet eerlijk... frank hoorde helemaal niet in dat team.
uhm..mijn paps heeft een mooie overhemd..rood met bloemetje ofzow..quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:21 schreef errrrr het volgende:
[..]
Das niet mooiHeb jij nu btw al een goed geschikt en voledig pak gevonden?
Ben nu Life is Beautiful aan het kijken, is wel leuk... alleen volgens mij is het origineel in het Italiaans, en heb ik dus een nagesynchroniseerde Engelse versie... Ach, het is wel goed gedaan, dus maakt niet echt uit... anders heb je Italiaans waar je niks van verstaat met ondertitels
Dat weet ik zonet niet hoor... volgens mij is alleen de titel behoorlijk italiaans (La vita e bella)quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:21 schreef errrrr het volgende:
[..]
Das niet mooiHeb jij nu btw al een goed geschikt en voledig pak gevonden?
Ben nu Life is Beautiful aan het kijken, is wel leuk... alleen volgens mij is het origineel in het Italiaans, en heb ik dus een nagesynchroniseerde Engelse versie... Ach, het is wel goed gedaan, dus maakt niet echt uit... anders heb je Italiaans waar je niks van verstaat met ondertitels
is dat geen Frans..quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat weet ik zonet niet hoor... volgens mij is alleen de titel behoorlijk italiaans (La vita e bella)
chill jongen, chill.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:42 schreef MrAli het volgende:
verder is het zo dat ik tot vanmiddag alles had gewonnen wat betreft sporttoernooitjes als deze op school, en die traditie is nu verbroken, al hoewel wij eigenlijk wel de winnaars waren, vind ik..
maargoed, vandaar mijn gefrustreerdheid..
en dit moest er even uit..
Nee, "La vita è bella" is Italiaans.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
is dat geen Frans..
ik been maar een leek hoor..wat dat betreft..![]()
zonde, want het is echt een hele mooie film!quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:56 schreef MAX_crazy het volgende:
die film had ik laats gedownload (dvd natuurlijk)... maar heb hem toch maar niet gebrand (leek me toch niet zo'n leuke film)
quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:57 schreef DearPrudence het volgende:
Komen jullie btw nog op msn?
achjah...quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
zonde, want het is echt een hele mooie film!
M'n zus vind Sworn Enemy ook niet echt heel super, maar dat ligt meer aan het genre. Dré vind metalcore wel helemaal vet en m'n broertje ookquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:42 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nogsteeds niet echt mijn muziek... opzich vind ik de gitaren / drum enzo wel goed, maar die stem verkloot het echt helemaal, een beetje zingen mag ook wel ipv gewoon brullen
uhm..ja..quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:57 schreef DearPrudence het volgende:
Komen jullie btw nog op msn?
ik doe mijn best..quote:
Haar msn deed het niet, logisch, het was 7.0bquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
uhm..ja..
als mijn pc aanstaat ben ik online, en ben ik online @ msn..
wieso eigenlijk?
ow..aha..maar die was al een tijdje geleden gekickt hoor..quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Haar msn deed het niet, logisch, het was 7.0b.
Chinees is lekker.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:00 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh, ik heb net trouwens voor het eerst thais gegeten.
* Raki is dead.
Van mij mogen ze thais en chinees afschieten afschaffen, véél te pittig.
Helemaal mee eens!quote:MAX_crazy - dinsdag 21 december 2004 @ 18:09
DAMN!!!... zag denet dit filmpje (topic van ander forum). Wat een LOSERS!
Ik-eet-geen-hond.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:20 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
idd chinees is HEERLIJK fackin besterfbaar![]()
Ik vond hem wel leukquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:09 schreef MAX_crazy het volgende:
DAMN!!!... zag denet dit filmpje (topic van ander forum). Wat een LOSERS!
quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:55 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee, "La vita è bella" is Italiaans.
Lijkt me dus Italiaans... of is dat gewoon omdat het erin voorkomt? Maar ik vind het er nagesynchroniseerd uitzienquote:Vita è bella, La (1997)
cover Directed by
Roberto Benigni
Also Known As:
Life Is Beautiful (USA)
MPAA: Rated PG-13 for holocaust-related thematic elements.
Runtime: 116 min
Country: Italy
Language: Italian / German / English
Thais, en het was an sich best lekker, alleen is het een beetje jammer dat ze het hebben afgewerkt met chili-pepper-fackin-sambal-tijgerbalsem.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:28 schreef errrrr het volgende:
En Ruben, heb je wel eens echt goed chinees gegeten? Idd, niet alle dingen zijn (vind ik) lekker, maar er zitten echt wel lekkere dingen tussen
Nu is het net of je gevochten hebtquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:32 schreef errrrr het volgende:
Ow en btw, dat blauwe oog valt nu nog meer op
Ik wéét dat je dat niet meent.quote:
Ik weet het niet meer, ik heb altijd problemen met het herinneren in welke taal ik een film gezien heb, vooral met engelse of nederlandse films. Weet ik nooit zo goed meer in welke taal ik m gezien heb, of gelezen, kan ook, ja, met boeken heb ik dat iets vaker,quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:28 schreef errrrr het volgende:
Lijkt me dus Italiaans... of is dat gewoon omdat het erin voorkomt? Maar ik vind het er nagesynchroniseerd uitzien
Nog een half uurtje, erg leuke film, verveel me geen moment... indrukwekkend verhaal, en dan nog 'leuk' uitgewerkt
ruige rebelse hansquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nu is het net of je gevochten hebt.
Jawel, ze zijn de evil rappers, met een big smile, die ons allemaal nagelhard de grond in trappen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik wéét dat je dat niet meent.
Ik vond er eigenlijk niet zoveel aanquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik wéét dat je dat niet meent.
Ja, kan ik me eigenlijk wel voorstellen... maar vooral bij dat jongetje vind ik het opvallen, of hij beweegt zijn lippen wel heel raarquote:[..]
Ik weet het niet meer, ik heb altijd problemen met het herinneren in welke taal ik een film gezien heb, vooral met engelse of nederlandse films. Weet ik nooit zo goed meer in welke taal ik m gezien heb, of gelezen, kan ook, ja, met boeken heb ik dat iets vaker,
maar het lijkt mij dat het me bij zou zijn gebleven als het nagesyncroniseerd was.
Altijd hehquote:[..]
ruige rebelse hans
Chinees is over het algemeen zoet hoorquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:00 schreef -Mzraki- het volgende:
* Raki is dead.
Dan weet ik niet wat voor Chinees jij eetquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:32 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Chinees is over het algemeen zoet hoor
Je hebt in Berlijn ook al Thais gegeten anders.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:00 schreef -Mzraki- het volgende:
* Raki is dead.
Hoezo 'weer'?quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:15 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
Als je een uitgeprinte versie wil, als je het even lief vraagt print ik 'm zo voor je uit
Ow, en het persoonlijke deel:
Het was een leuk en gezellig OSG De Hogeberg slowchat jaar met jullie allemaal, Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Niewjaar, Ruben, Niels, Alwin, Esmé, Suzanne, Marcus, Kees, en iedereen die ik misschien nog vergeet
Ja, maar zónder sausquote:Op woensdag 22 december 2004 07:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Je hebt in Berlijn ook al Thais gegeten anders.
Jup.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:32 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Chinees is over het algemeen zoet hoor
quote:Op woensdag 22 december 2004 14:24 schreef -Mzraki- het volgende:
Haaans, niet vergeten!!!!!!!!!!!
Morgen camera meeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!
Zo, dat zat er nog net in.
Ik moest hem helpen herinneren dat hij morgen z'n camera meeneemt, anders was hij dat waarschijnlijk vergeten.quote:
vooral met Freddie..quote:
je moet ook niet zoveel knokken jij..quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:32 schreef errrrr het volgende:
Ow en btw, dat blauwe oog valt nu nog meer op
dank U wel meneer van Franekerquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:15 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
Als je een uitgeprinte versie wil, als je het even lief vraagt print ik 'm zo voor je uit
Ow, en het persoonlijke deel:
Het was een leuk en gezellig OSG De Hogeberg slowchat jaar met jullie allemaal, Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Niewjaar, Ruben, Niels, Alwin, Esmé, Suzanne, Marcus, Kees, en iedereen die ik misschien nog vergeet
idd..misschien op het Kerstbal nog wat leuke picaas..quote:Op woensdag 22 december 2004 14:24 schreef -Mzraki- het volgende:
Haaans, niet vergeten!!!!!!!!!!!
Morgen camera meeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!
Zo, dat zat er nog net in.
why notquote:Op woensdag 22 december 2004 14:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nog zoiets, warm eten hóórt niet zoet te zijn.
Dat vind ik nou niet echt een goede vergelijking.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij eet toch ook geen snoep dat naar spinazie smaakt?
Nou, ik dus mooi welquote:Op woensdag 22 december 2004 17:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet echt een goede vergelijking.
En ik vind dus van niét. Dus verzin maar wat beters...quote:
gefeli. Wat houdt het in? (die wedstrijd)quote:Op woensdag 22 december 2004 18:07 schreef -Mzraki- het volgende:
M'n broertje heeft trouwens de kerstverhalenwedstrijd gewonnen.
Hij weet nog niet of hij 1e 2e of 3e is geworden, dat krijgt hij morgenmiddag te horen.
quote:
Snoep eet je omdat het lekker is / zoet is, eten eet je omdat het voedt, lekker is ook wel handig, maar zoet past daar imo niet bij.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
En ik vind dus van niét. Dus verzin maar wat beters...
Verhaal schrijven, hij komt nu 1e en 2e kerstdag op de kabelkrant te lezen.quote:gefeli. Wat houdt het in? (die wedstrijd)
Ik mag haar niet. Zelfzuchtig en conservatief als ze is.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:07 schreef errrrr het volgende:
Zo, net lekker gegeten van Ruud Boom, op het Alterra kerstdiner, was heerlijk... was geloof ik struisvogel en zeebaars ofzo, erg lekker die vis iigEn dan nog de 'normale' dingen
Geserveerd door Ruud & Niels Boom
Redelijk wat met Hedwig zitten praten, over het kerstbal enzo, was wel gezellig hoorProbleem is alleen dat ik bijna alle gezichten ken, maar nauwlijks namen
Goed, morgen nog een relaxed dagje, en dan vakantie!!!
Een paar van die alterrers kennen mij, maar ik ken alleen maar hans z'n fam.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:07 schreef errrrr het volgende:
Zo, net lekker gegeten van Ruud Boom, op het Alterra kerstdiner, was heerlijk... was geloof ik struisvogel en zeebaars ofzo, erg lekker die vis iigEn dan nog de 'normale' dingen
Geserveerd door Ruud & Niels Boom
Redelijk wat met Hedwig zitten praten, over het kerstbal enzo, was wel gezellig hoorProbleem is alleen dat ik bijna alle gezichten ken, maar nauwlijks namen
Goed, morgen nog een relaxed dagje, en dan vakantie!!!
Righty'o.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:05 schreef DearPrudence het volgende:
obladi..
Het is zeker handig ja, ben de prijs alleen weer een beetje vergeten. Ik gok dat het tussen de 12 en 20 eurootjes zal zijn. De intersport in Den Helder heeft vast wel 1 soort tooltje liggen, ik heb de mijne bij Wim Jacquet, hier in Amersfoort gekocht.quote:Op dinsdag 21 december 2004 13:07 schreef MrAli het volgende:
zoiets had Steven vorig jaar ook, en dat was wel erg handig..dus misschien moet ik ook nog maar zoiets aanschaffen..
waar kan je zoiets krijgen? gewoon bij de Sportshop ofzow? en wat is daar dan ongeveer de prijs voor?
Dit was waarschijnlijk omdat je voorste binding zo schuin stond (30 graden) de beste verdeling. Als je dan de bindingen gaat verstellen moet je idd ook rekening met de positie houden, zowel van voor naar achter als van links naar rechts zeg maar. Gewoon rustig uitzoeken op hoeveel manieren de binding in die richting op het board kan worden vastgeschroeft, en ik kan je verzekeren, zeker op 15 graden kan dat op heel veel plaatsen.quote:Op maandag 20 december 2004 18:40 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, ik heb net eventjes lopen schroeven aan m'n bindingen, alleen even de stand verzet, nu is het +15/-5, voelt toch een stuk natuurlijker. .
Wat me wel opviel is dat de voorste binding 1 stel gaatjes meer naar de kant stond dan de achterste. Zeg maar richting de backside kant. Maakt dit veel uit?
Heeft die verkoper hem met een reden zo gezet of stond hij gewoon niet op te letten, en wat denk je, kan ik hem beter terug zetten of zo laten staan?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:03 schreef Ponk het volgende:
Dit was waarschijnlijk omdat je voorste binding zo schuin stond (30 graden) de beste verdeling. Als je dan de bindingen gaat verstellen moet je idd ook rekening met de positie houden, zowel van voor naar achter als van links naar rechts zeg maar. Gewoon rustig uitzoeken op hoeveel manieren de binding in die richting op het board kan worden vastgeschroeft, en ik kan je verzekeren, zeker op 15 graden kan dat op heel veel plaatsen.
Uhm, rond 8 uur vertrekken dacht ik maarquote:Op donderdag 23 december 2004 16:24 schreef errrrr het volgende:
Zo, lekker windje mee vanuit Den Burg...
Niels, weet jij al hoelaat jij naar het kerstbal gaat? Ik dacht er maar om een uur of half negen ofzo te zijn, kwart over acht ofzo weg hier... Fietsen wij samen? Of moet je nog 3 dates ophalen?
Volgens het vette plasmascherm in de hal heten ze Alteranenquote:Op woensdag 22 december 2004 23:08 schreef NerdoNielso het volgende:
Ohja, die alterrers hebben niet eens een lekkere maaltijd voor mij over gehouden
Moest ik verplicht pannekoeken eten....
Maar ik ga nu pitten
BTW: Ruben, gefeliciteerd met je premiere column.
Wij, van Texel Catering Service, doen niet aan moeilijke meervoudsvormenquote:Op donderdag 23 december 2004 18:52 schreef errrrr het volgende:
[..]
Volgens het vette plasmascherm in de hal heten ze Alteranen
En ook btw, is idd een leuke column Ruben
Nou als je bedoeld dat ie hem in 30/15 heeft gezet, dat is de algemene standaardstance voor beginners, en ik denk dat elke zaak (in nederland zowieso) de bindingen op 30/15 zet als je niet om een andere stance vraagt.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Heeft die verkoper hem met een reden zo gezet of stond hij gewoon niet op te letten, en wat denk je, kan ik hem beter terug zetten of zo laten staan?
M'n board, in all it's glory.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi versierd ja, met een S.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:51 schreef errrrr het volgende:
En, is de Question mooi verzierd Esmé? (Hedwig zag er gister een beetje tegenop geloof ik, ik 'morgen paar uurtjes, dan vakantie!!' 'Nee nog niet, moet de Question nog helemaal verzieren'... ach, ze is vrij vaag, maar dat wisten we alHad haar btw niet in de kerstbal-organisatie verwacht...
Het was wel okay ja, al heb ik wel het idee dat de Question een beetje klein aan het worden is voor zo'n mensenmassa.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Mooi versierd ja, met een S.
En ik vond het erg leuk gisteren.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Mooi versierd ja, met een S.
En ik vond het erg leuk gisteren.
dit is dus het toppunt van 'dit slaat nergens op'quote:Op woensdag 22 december 2004 17:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij eet toch ook geen snoep dat naar spinazie smaakt?
wel done dude..quote:Op woensdag 22 december 2004 23:01 schreef -Mzraki- het volgende:
http://games.fok.nl/index.php
M'n eerste column
Damn, header is ook mooi, met dank aan TripleM.
insgelijks..quote:Op donderdag 23 december 2004 12:05 schreef DearPrudence het volgende:
obladi..
ik zal wel eens kijken..quote:Op donderdag 23 december 2004 14:03 schreef Ponk het volgende:
[..]
Het is zeker handig ja, ben de prijs alleen weer een beetje vergeten. Ik gok dat het tussen de 12 en 20 eurootjes zal zijn. De intersport in Den Helder heeft vast wel 1 soort tooltje liggen, ik heb de mijne bij Wim Jacquet, hier in Amersfoort gekocht.
ziet er goed uit..quote:Op donderdag 23 december 2004 14:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Heeft die verkoper hem met een reden zo gezet of stond hij gewoon niet op te letten, en wat denk je, kan ik hem beter terug zetten of zo laten staan?
M'n board, in all it's glory.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dus Hans vermaakt zich met de Nerdo-spam-mode..quote:Op donderdag 23 december 2004 18:29 schreef errrrr het volgende:
Het is trouwens erg stil hier... zo schieten de topics niet op natuurlijk
mee eens..quote:Op vrijdag 24 december 2004 02:07 schreef NerdoNielso het volgende:
Dames en Heren van het kerst-gebeuren organisatie
Netjes gedaan hoor
Al vind ik nog steeds dat ik een prijs had moeten winnen met m'n pakje
damn..mazzelpik..quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:03 schreef Ponk het volgende:
[..]
Nou als je bedoeld dat ie hem in 30/15 heeft gezet, dat is de algemene standaardstance voor beginners, en ik denk dat elke zaak (in nederland zowieso) de bindingen op 30/15 zet als je niet om een andere stance vraagt.
Ja nog 8 dagen mensen...![]()
en dan nog 27 en dan ga ik weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |