quote:
-Mzraki- in deel #68: Nee, dan heb je absoluut geen balans, althans dat heb ik gehoord
![]()
.
daarom wil ik het wel eens zelf ondervinden..
![]()
het is zo weer terug gezet..
![]()
quote:
DearPrudence in deel #68:Damn, wat zijn wij goed zeg...
![]()
hehe
echt wel..
![]()
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:09 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Hoezo?
Volleybal was trouwens zwaar matig, veld was zo'n 8 meter lang en 6 breed, ipv 18 bij 9.
Maargoed, ik ben nog heel, vanavond een paar wedstrijdjes spelen
![]()
.
dat is altijd zo..
![]()
maar even een evaluatie van de afgelopen middag:
we kwamen dus om 13:00 aan in de Sporthal, eerste dacht Ruben van Vliet dat we in de Koninghal moesten, dus wij eerst daarheen, maar dat bleek niet te kloppen, dus wij weer terug..
wij de eerste wedstrijd verloren, van team 'erwin', we hadden dat makkelijk moeten winnen, maar gewoon door onze eigen stommieteiten verloren we
![]()
daarna een wedstrijd tegen team 'patrick', nouja..dat was echt niet leuk meer, want de eindstand was 30-2, op naar de volgende wedstrijd..
dat was tegen team 'frank', met Frank Westdorp, die dus echt wel kan basketballen, uiteindelijk nipt, puur op inzettingsvermogen gewonnen, wij werden tweede en gingen door naar de halve finale..
![]()
die wedstrijd wonnen we ook nipt op inzettingsvermogen van team 'inge' dacht ik, zij speelde daar iig wel..
en als laatste de finale, die zoals Marcus net zei, compleet niet eerlijk ging, want daar speelde 'tom', van Tom Verkroost, die ook echt wel kan basketballen, maar ze hadden een speler te kort..en ze moesten Frank hebben, nouja..toen met het nodige oneerlijke over en weer, waaronder een driepunten van Tom nadat hij buiten de lijnen had gestaan met zijn bal in de hand, die had dus niet geteld mogen worden, maar dat gebeurde wel, en we 'verloren' uiteindelijk met 6-9, precies die drie punten, en achteraf wisten ze het allemaal, dat ze oneerlijk gewonnen hadden, maar allemaal te schijterig om het even toe te geven..
![]()
en dat vind ik toch wel zo zielig..en dat was dus ook niet echt leuk..
verder is het zo dat ik tot vanmiddag
alles had gewonnen wat betreft sporttoernooitjes als deze op school, en die traditie is nu verbroken, al hoewel wij eigenlijk wel de winnaars waren, vind ik..
![]()
maargoed, vandaar mijn gefrustreerdheid..
![]()
en dit moest er even uit..
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
#
Hendrik Johannes Cruijff