abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24044327
nee, wel Pro-pain. maar da's meer richting metalcore. Hatebreed ken ik wel van jongere jaren toen ik nog meer in die muziek zat en de 'scene' nog levend was, is niet slecht.
pi_24044371
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:18 schreef the_opposite het volgende:
Fons Huisman, jeweetwel invallend bassist bij flux. oh die? ja die! en reggaeband, ook nog soms
Oja ja die ken ik wel

en jahoor af en toe wat hardcore op zijn tijd kan ik wel hebben hoor, niks mis mee.
You can't spell believe without lie
pi_24044376
Fuxl? nee dat ben ik niet nee, jasper=zuip, martijn=daquppah, dus het zou of leander of bart kunnen zijn.
pi_24044384
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:20 schreef the_opposite het volgende:
nee, wel Pro-pain. maar da's meer richting metalcore. Hatebreed ken ik wel van jongere jaren toen ik nog meer in die muziek zat en de 'scene' nog levend was, is niet slecht.
Van een 'scene' kun je tegenwoordig nauwelijks meer spreken nee, al heb je nog wel het jaarlijkse Texel Hardcore Fest .

Maar op de middelbare school zitten volgens mij nu nog maar zo'n 4 á 5 mensen die echt hardcore/metalcore luisteren, wel jammer eigenlijk.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24044398
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:19 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ben jij dan ook Fuxl? Die is ook Texels en volgens mij was hij ook een lid van Flux. .
geen idee wie van flux dat dan moet wezen...
pi_24044417
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:23 schreef Ponk het volgende:

[..]

geen idee wie van flux dat dan moet wezen...
Hij woonde volgens mij in Rotterdam, hij heeft hier iig ooit iets gepost dat hij een bijna-auto-ongeluk had gehad in Rotterdam.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24044468
Fuxl heeft als mail adres
1roeland_01@hotmail.com
. Klinkt niet echt als een bekende fluxer......of het moet onze geheime manager zijn die ons volgende week een platencontract aanbiedt
pi_24044483
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:25 schreef the_opposite het volgende:
Fuxl heeft als mail adres
[ code verwijderd ]

. Klinkt niet echt als een bekende fluxer......of het moet onze geheime manager zijn die ons volgende week een platencontract aanbiedt
jammer, lijkt me niet .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24044972
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:26 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

jammer, lijkt me niet .
GMTA
pi_24050692
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:18 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

TXHC? Als in -> Texel HardCore?
voor de volledigheid: http://back.to/txhc
pi_24053955
He, ik wist niet dat ze op kanaal 2 van die snapshots hadden over wintersport gebieden in oostenrijk..
pi_24054098
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 10:17 schreef DearPrudence het volgende:
He, ik wist niet dat ze op kanaal 2 van die snapshots hadden over wintersport gebieden in oostenrijk..
Bedoel je al die webcams die ze dan laten zien?
Daar kijk ik altijd naar als ik aan het ontbijten ben .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24054199
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 10:36 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Bedoel je al die webcams die ze dan laten zien?
Daar kijk ik altijd naar als ik aan het ontbijten ben .
die ja.
pi_24054381
Anyway, ik ga, straks even laten zien who's man in Heerhugowaard.

We gaan winnen, hoop ik .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24055470
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 16:41 schreef DearPrudence het volgende:
Kan je dat dan al?
nee, ik plak om de dag zelf een ongeschoren gezicht op m'n wangen
pi_24055513
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 17:55 schreef MrAli het volgende:

[..]

Niels moet zich echt elke pauze op school scheren als ie er nog een beetje toonbaar uit wil zien..
Komt neer op elke drie, maar ik heb nooooooit zin om me zo vaak te scheren, pas weer wanneer hans begint te zeuren "Niels, je moet je scheren "
pi_24060757
holy shite, wat is het koud buiten.
Damn, liet eventjes de hond uit, handschoenen binnen vergeten. Geen zin om terug te gaan.
Nu ik dit typ zijn mijn handen aan het ontdooien en willen ze niet meewerken...
Nu nog even den burg in. pff..
pi_24061026
3-2 gewonnen, echt, eerste set 33-31 (!) verloren, spannende pot. Ik stond de hele tijd niet echt lekker te spelen, alleen de laatste set ging wel okay.

Wel een erg leuke wedstrijden, scheelt ook dat je iemand (Jitze) in je team hebt die gewoon enorm ervaren is.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24062615
Hmm. lekker gewerkt vandaag ... we kregen allemaal nog een echt kerstpakket ... een kerststol (lekker!) en een cd/dvd bon van 15 euro
Leuk dat jullie allemaal zin hebben in wintersport... ik heb zin in lekker rustig vakantie hebben (wie is ponk btw?)
En wat een rotweer vandaag, regen, hagel, hele straat vol met plassen, grauw en 6 graden Tijdens kogelstoten met atletiek vroren m'n handen eraf, de rest van de dag allemaal opmerkingen gehad over de smerigheid van mijn jas
Morgen wedstrijd in Den Helder, ach met de 10 uur boot dus dat is wel relaxed...
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_24062817
nieuwe signature, gebaseerd op een poster .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24065231
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:30 schreef errrrr het volgende:
Leuk dat jullie allemaal zin hebben in wintersport... ik heb zin in lekker rustig vakantie hebben (wie is ponk btw?)

hehe heb geen normale foto's van me hier op texel.
Of misschien heb ik trouwens wel helemaal geen foto waar ik normaal op sta

Maarre het doet me deugt dat nog niet HEEL texel mij kent, ik vind het af en toe behoorlijk wazig als iedereen je in de jell roept bij naam of bijnaam, en ik niet eens een flauw idee heb hoe diegene mij kent

Oja Marco Kossen is dus de naam, een paar generatiekloven ouder dan jij (gok ik)

[ Bericht 2% gewijzigd door Ponk op 20-12-2004 12:43:49 ]
pi_24065412
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 20:21 schreef Ponk het volgende:

[..]

[img]http://home.zonnet.nl/marcokossen/ponkjpg{/img]

hehe heb geen normale foto's van me hier op texel.
Of misschien heb ik trouwens wel helemaal geen foto waar ik normaal op sta

Maarre het doet me deugt dat nog niet HEEL texel mij kent, ik vind het af en toe behoorlijk wazig als iedereen je in de jell roept bij naam of bijnaam, en ik niet eens een flauw idee heb hoe diegene mij kent

Oja Marco Kossen is dus de naam, een paar generatiekloven ouder dan jij (gok ik)
Hij werkt(e) bij de bakker. Ik weet niet of jij nog weet wie ik ben, maar toen ik nog klein was hebben wij een paar keer gepogo'ed in de blauwe hal. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24065627
Ik ga naar de verjaardag, later .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24068920
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 20:39 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga naar de verjaardag, later .
Veel plezier bij JP

Zo, net even de kerstboom opgetogen, en daarna even twee pakken (nog van mijn opa geweest ) gepast... beetje brakke foto's, maar tjsah, moeder heh

Donker:

En licht:

Ik vind de donkere mooier, maar ik twijfel een beetje over die rooie (namaak) kerstbal...

edit - en ow wat sta ik weer brak op die foto's
pi_24069699
Nu al aan het passen
komt woensdag wel
  zondag 19 december 2004 @ 00:57:37 #276
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_24072297
Nu net nog minority report gezien, best wel goede film
Het gaat over dat in de toekomst misdadigers worden opgepakt voor ze de misdaad hebben gepleegd -> nooit meer moorden.... nu word 'the cop' zelf verdacht en dan....
Wou eigenlijk eerder naar bed (voor morgen wedstrijd dus), maar wilde 'm toch even afkijken
pi_24076465
Het was gister echt zwaar gezellig Echt leuk .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24078488
quote:
Op zondag 19 december 2004 10:18 schreef -Mzraki- het volgende:
Jup.
Zelfs in de j'ell ook! Wauw.. ik hou er wel van als het rustiger is. Zowat hele dansvloer voor jezelf. Was echt gezellig ja.
pi_24078595
Was wel lachuh gister in de jell idd
pi_24080685
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 22:40 schreef errrrr het volgende:

[..]

Veel plezier bij JP

Zo, net even de kerstboom opgetogen, en daarna even twee pakken (nog van mijn opa geweest ) gepast... beetje brakke foto's, maar tjsah, moeder heh

Donker:
[afbeelding]

En licht:
[afbeelding]

Ik vind de donkere mooier, maar ik twijfel een beetje over die rooie (namaak) kerstbal...

Ik zou die donkere doen, veel mooier dan die lichte en past je ook nog eens stukken beter .
Ziet er goed uit, ik doe mijn pak van vorig jaar weer aan, moet alleen nog wel eventjes schoenen regelen, denk dat ik die maar leen, want om nou voor 1 keer per jaar een nieuw paar schoenen te kopen is ook weer een beetje zonde.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24083056

"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_24083804
http://www.skifidelity.at/moelltaler-gletscher/index.php?o_id=47 ...

DAMN!! ziet er goed uit man:
Pistenqualität - sehr gut
Schneequalität - Pulverschnee
enz enz
pi_24084373
quote:
Op zondag 19 december 2004 16:31 schreef MAX_crazy het volgende:
http://www.skifidelity.at/moelltaler-gletscher/index.php?o_id=47 ...

DAMN!! ziet er goed uit man:
Pistenqualität - sehr gut
Schneequalität - Pulverschnee
enz enz
Pulverschnee! .

The memories .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24085191
DAMN!!!... krijg de rillingen over me lijf van al dat goeie news..
  zondag 19 december 2004 @ 17:57:12 #285
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_24085482
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:14 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik zou die donkere doen, veel mooier dan die lichte en past je ook nog eens stukken beter .
Ziet er goed uit, ik doe mijn pak van vorig jaar weer aan, moet alleen nog wel eventjes schoenen regelen, denk dat ik die maar leen, want om nou voor 1 keer per jaar een nieuw paar schoenen te kopen is ook weer een beetje zonde.
Precies wat ik zelf dus ook al dacht... en idd... vorig jarig had ik geloof ik ook schoenen van pa geleend... zal woensdag z'n kast 's doorzoeken
pi_24088328
ik heb ook een pak enzo geregeld.. mijn pa heeft wel aardig wat pakken lichen dusss
  zondag 19 december 2004 @ 22:10:20 #287
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24090706
het heeft even geduurd, maar nu zijn ze er toch eindelijk, de foto's van Keulen @ mijn bak @ my home..

http://mrali.mine.nu/~mrali/keulen/

de kwaliteit is niet super, maar daar doe ik nog wel wat aan als ik thuis weer een goede pc heb..
maar het is iig bekijk-able..
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
pi_24091316

.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24091398

Je zou toch haast aan lippenstift denken
  zondag 19 december 2004 @ 22:41:39 #290
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24091477
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 18:42 schreef Ponk het volgende:

[..]

Jeetje das wel extreem, daarvoor moet je wel enige yoga-ervaring hebben hoor ghehe.
Alhoewel ik volgens mij zelfs 45/30 stond op hardboots op een burton raceboard van 172 ofzo.
ik turn al een jaar of 13..en ik ben iets leniger dan gemiddeld denk ik..alhoewel het bij mij ook niet veel voorsteld..maar dat moet wel lukken..achjah..ik pruts daar wel wat aan..
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 18:54 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ja goed, maar dat zijn hardboots, op een raceboard, alwin heeft volgens mij ook gewoon een normaal bord + softboots .

Ik neem wel een tooltje mee, m'n bindingen hebben toch overal dezelfde kruisschroeven, dus echt moeilijk zal het niet zijn .
Salomon Shade 150
met Elan bindungen..van goud..
en Rossignol boots..

maar wat voor tooltje? ik dacht aan gewoon een set schroevendraaiers..of eentje..
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 18:59 schreef Ponk het volgende:

[..]

Inderdaad, daarom zei ik ook dat het wel erg extreem is voor een freestyle boardje met softboots.

[quote}
Ik neem wel een tooltje mee, m'n bindingen hebben toch overal dezelfde kruisschroeven, dus echt moeilijk zal het niet zijn .
Nee, je leert het vanzelf door gewoon wat aan te kloten.
1 ding weet ik wel zeker, je weet de eerste dag niet wat je mee maakt zo snel gaat zo'n nieuw board dan in vergelijking met wat je gewend was.
[/quote]

I hope so..
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:33 schreef Ponk het volgende:

[..]

Oh, zo'n kutsysteem.
Tsja ook heel veel foute ervaringen meegehad ja, dat de bindingen opeens een halve slag gedraaid waren na een harde val en dat soort ongein.
Het is voor de verhuurder wel makkelijk om de bindingen om te draaien, maar dat is dan ook het enige voordeel van dat systeem.

Heb trouwens in de loop der jaren al heel wat meegemaakt met Marcel. Zo ook dat een board bij de kern helemaal gespleten was en zodoende het board bijna helemaal open lag. Toen zat de binding nog wel vast.

Maar goed, laten we maar hopen dat Marcel dit jaar iets meer geluk heeft met zijn verhuurbedrijf, want over het algemeen gezien is het elk jaar drie keer niks.
of een voorbinding die vanaf dag 2 los zit..en de schroeven die zo kapot gedraait waren dat ie niet meer wat te zetten was ook..dat was dus grotendeels met een half losse binding boarden..

en ik hoop het ook dat Marcel wat meer geluk heeft..voornamelijk voor degene die daar huren..
en dat Pro set zal niet veel anders zijn als die normale shit..behalve het verschil in prijs..
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:40 schreef DearPrudence het volgende:
Hmm.. klinkt allemaal erg goed hoor..

tsss,,
jij huurt toch in Oostenrijk?
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:42 schreef Ponk het volgende:

[..]

Ja alles kan natuurlijk stuk gaan.
Maar de kans dat eigen materiaal of Intersport materiaal stuk gaat is wel degelijk veel en veel kleiner. En nog even over die dvd voor in de bus, ik bedenk me net dat de kans groot is dat ik op de heenreis wel degelijk goed ga slapen.
Gewoon goed veel zuipen met oud en nieuw, de wekker lekker vroeg zetten de dag erop, gaat helemaal goed komen.
slapen doen we hier niet aan..
31/12: feesten en 's avonds zuipen.. (Cel 4.. ?)
1/1: nacht, flink feesten...
1/1 ochtend + middag: pitten
1/1 avond: spullen pakken en weg..
en dan in de bus weer feest..voorpret..
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:10 schreef Ponk het volgende:

[..]

Ja, op de terugreis is het ook altijd zo lekker stil in de bus, rara hoe dat komt

En ook al zou ik het met oud en nieuw willen proberen rustig aan te doen, dat gaat toch niet lukken, want het is voor het eerst sinds 5 jaar dat ik oud en nieuw weer eens op texel ga vieren.
En aan de andere kant vind ik het toch jammer dat we dan oud en nieuw in oostenrijk moeten missen...

Jeetje, zo lullen we wel gauw zo'n forum vol zeg. Voorpret is ook leuk zo blijkt wel weer.
de meeste mensen zijn moe als ze een hele week feesten en snowboarden..
dus is het wel rustig jah..en dan is iedereen natuurlijk veschrikkelijk teleurgesteld dat alles weer over is..
en het forum gaat hier wel snel idd..
het record is 3 uur als ik Niels mag geloven..
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:11 schreef DearPrudence het volgende:
holy shite, wat is het koud buiten.
Damn, liet eventjes de hond uit, handschoenen binnen vergeten. Geen zin om terug te gaan.
Nu ik dit typ zijn mijn handen aan het ontdooien en willen ze niet meewerken...
Nu nog even den burg in. pff..
in Oostenrijk vriest het 10 graden..
dat is iig een betere temperatuur..hier is het meestal zo warm..
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:24 schreef -Mzraki- het volgende:
3-2 gewonnen, echt, eerste set 33-31 (!) verloren, spannende pot. Ik stond de hele tijd niet echt lekker te spelen, alleen de laatste set ging wel okay.

Wel een erg leuke wedstrijden, scheelt ook dat je iemand (Jitze) in je team hebt die gewoon enorm ervaren is.
congratulations..
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:30 schreef errrrr het volgende:
idd..
en Ponk snowboard ook..
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 22:40 schreef errrrr het volgende:

[..]

Veel plezier bij JP

Donker:
[afbeelding]

En licht:
[afbeelding]

die donkere is idd het mooist..

maar, ik ga dus niet in (driedelig) pak naar het Kerstbal hoor..dat kan ik gewoon niet..
trouwens..op die eerste sta je prima.., die tweede..tsja..iets geïntresseerder kijken helpt misschien..
quote:
Op zondag 19 december 2004 10:18 schreef -Mzraki- het volgende:
Mr. Ali agrees..
quote:
Op zondag 19 december 2004 12:42 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Jup.
Zelfs in de j'ell ook! Wauw.. ik hou er wel van als het rustiger is. Zowat hele dansvloer voor jezelf. Was echt gezellig ja.
Mr. Ali agrees half..want iets drukker mag ook wel..maar ook niet te druk..
  zondag 19 december 2004 @ 22:44:48 #291
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24091530
quote:
Op zondag 19 december 2004 22:35 schreef -Mzraki- het volgende:

.
dat was dus het animo in het museum over Elvis..
quote:
Op zondag 19 december 2004 22:38 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Je zou toch haast aan lippenstift denken
dat vertekend..
maar verder zegt de foto denk ik genoeg..
  zondag 19 december 2004 @ 22:46:44 #292
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24091563
verder nu weer helemaal bij-gepost..
en was ik zaterdag nog 2e met een turnwedstrijd..

heel vreemd ging dat allemaal..maarjah..ik scheen tweede te zijn..
  zondag 19 december 2004 @ 23:13:41 #293
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24092226
quote:
Op donderdag 9 december 2004 21:57 schreef errrrr het volgende:
Toch maar even de foto's op de computer gezet enzo, nu snel naar bed, morgen weer naar school...
Kwam erachter de de lens blijkbaar vies was waardoor sommige nogal vaag zijn, en ik blijf erbij, veel ruis ...
Alle foto's staan op http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/berlijn/ , maar ik zie dat directory browsing uitstaat dus dat ga ik morgen fixen...
alle foto's in hoge kwali te downloaden op http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/berlijn/berlijn.rar

En nog wat 'losse' foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
beetje laat..maar nu pas tijd gehad alles te bekijken..
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:34 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Jaja, schattig hoor.

Voor een deel van mijn Berlijn-foto's:
http://www.imagestation.com/member/join_signin_prompt.html?album_id=2134313401&rf=&ru=%2Falbum%2Fpictures.html%3Fid%3D2134313401
Naam: Mzraki
Password: uitgeleend
Password: berlijn
ook leuk..
alleen krijg je wel twee verschillende indrukken..

(indruk 1: foto's Esmé, indruk 2: foto's Hans bedoel ik.. )

[ Bericht 1% gewijzigd door MrAli op 19-12-2004 23:39:33 ]
  zondag 19 december 2004 @ 23:41:32 #294
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24093023
misschien nog een leuk weetje, voornamelijk voor Marcus, maar misschien intresseerd het je helemaal niets..
bij Ajax loopt nu een jonge spits rond die vandaag 18 jaar is geworden, Ryan Babel, en onze enige echte Marcus is ook op 19 december jarig.. en is vandaag ook 18 geworden..

en btw..
zegt de naam Ennio Morricone jullie iets?
dat is de componist van de mooiste filmmuziek ever, die van Once Upon A Time In The West, en die is net als ik op 10 november jarig..
  maandag 20 december 2004 @ 00:00:26 #295
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24093548
zo..
net toch de knoop doorgehakt en de Tagan 480 W voeding gekocht, echt een geil ding, maar op zo'n manier ben ik wel meteen weer 100 euro lichter..
het gaat de laatste tijd wel behoorlijk hard..

maar ik zie dat de klok nu op 0:00 springt, dus is het nog maar 12 dagen..
pi_24100190
quote:
Op zondag 19 december 2004 22:41 schreef MrAli het volgende:

Salomon Shade 150
met Elan bindungen..van goud..
en Rossignol boots..

maar wat voor tooltje? ik dacht aan gewoon een set schroevendraaiers..of eentje..
Ik neem zowel een tooltje als losse schroevendraaiers mee.
Een tooltje is een kleine schroevendraaierset met vaak ook imbus erbij in.
Was vorig jaar met kerst mijn (dure) Red tooltje verloren, maar heb voor dit jaar deze van Booster:

Oh, en dat bijbehorende tasje heb ik niet.
Voor op de berg is een tooltje superhandig omdat het veel makkelijker meeneemt dan losse schroevendaaiers, alhoewel me dat vorig voorjaar eigenlijk ook wel meeviel.
Maar als ik mijn board tune zoals dat zo mooi schijnt te heten, gebruik ik liever de old-schoole gewone schroevendraaier omdat je daarmee toch net iets meer kracht kunt zetten en vaak werkt het nog iets sneller ook.

Oja, en je snowboard-setje klinkt ook wel oke (ben niet zo bekend met de merken die je hebt)
quote:
of een voorbinding die vanaf dag 2 los zit..en de schroeven die zo kapot gedraait waren dat ie niet meer wat te zetten was ook..dat was dus grotendeels met een half losse binding boarden..

en ik hoop het ook dat Marcel wat meer geluk heeft..voornamelijk voor degene die daar huren..
en dat Pro set zal niet veel anders zijn als die normale shit..behalve het verschil in prijs..
Inderdaad zoals ik al zei, ik heb al heel veel ellende meegemaakt.
quote:
slapen doen we hier niet aan..
31/12: feesten en 's avonds zuipen.. (Cel 4.. ?)
1/1: nacht, flink feesten...
1/1 ochtend + middag: pitten
1/1 avond: spullen pakken en weg..
en dan in de bus weer feest..voorpret..
Natuurlijk word er altijd wel gefeest in de bus, maar als je de hele nacht geen enkele seconde weet te slapen is het vanaf een uur of 4 toch echt wel een keer gebeurd met de pret.
pi_24105924
Zo, ik heb net eventjes lopen schroeven aan m'n bindingen, alleen even de stand verzet, nu is het +15/-5, voelt toch een stuk natuurlijker. .

Wat me wel opviel is dat de voorste binding 1 stel gaatjes meer naar de kant stond dan de achterste. Zeg maar richting de backside kant. Maakt dit veel uit?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 21 december 2004 @ 11:02:08 #298
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24115177
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:07 schreef Ponk het volgende:

[..]

Ik neem zowel een tooltje als losse schroevendraaiers mee.
Een tooltje is een kleine schroevendraaierset met vaak ook imbus erbij in.
Was vorig jaar met kerst mijn (dure) Red tooltje verloren, maar heb voor dit jaar deze van Booster:

[afbeelding]

Oh, en dat bijbehorende tasje heb ik niet.
Voor op de berg is een tooltje superhandig omdat het veel makkelijker meeneemt dan losse schroevendaaiers, alhoewel me dat vorig voorjaar eigenlijk ook wel meeviel.
Maar als ik mijn board tune zoals dat zo mooi schijnt te heten, gebruik ik liever de old-schoole gewone schroevendraaier omdat je daarmee toch net iets meer kracht kunt zetten en vaak werkt het nog iets sneller ook.

Oja, en je snowboard-setje klinkt ook wel oke (ben niet zo bekend met de merken die je hebt)
[..]

Inderdaad zoals ik al zei, ik heb al heel veel ellende meegemaakt.
[..]

Natuurlijk word er altijd wel gefeest in de bus, maar als je de hele nacht geen enkele seconde weet te slapen is het vanaf een uur of 4 toch echt wel een keer gebeurd met de pret.
zoiets had Steven vorig jaar ook, en dat was wel erg handig..dus misschien moet ik ook nog maar zoiets aanschaffen..
waar kan je zoiets krijgen? gewoon bij de Sportshop ofzow? en wat is daar dan ongeveer de prijs voor?

en mijn snowboardsetje kreeg ik in de uitverkoop met 50% korting, dus ik had ook zoiets van nu moet ik gewoon niet zeiken of te kieskeurig gaan zijn..
Salomon ken je toch wel? en de bindingen en boots wat toevallig net wat ze daar hadden en wat me wel wat leek / lekker zat..

uhm..61,5 uur non-stop wakker blijven is mijn persoonlijk record, dus ik denk dat dat niet zo moeilijk zal zijn om dan 1 nachtje niet veel te maffen..
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:40 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, ik heb net eventjes lopen schroeven aan m'n bindingen, alleen even de stand verzet, nu is het +15/-5, voelt toch een stuk natuurlijker. .

Wat me wel opviel is dat de voorste binding 1 stel gaatjes meer naar de kant stond dan de achterste. Zeg maar richting de backside kant. Maakt dit veel uit?
dat doe ik daar wel denk ik, en wat ik ook nog wil proberen is 0/0, dus allebei de bindingen loodrecht, in een hoek van 90 graden, op mijn board.. dan lijkt me fakie makkelijker, en als er een half-pipe is waar je wat mee kan dan is dat wel handig..
pi_24117677
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 11:02 schreef MrAli het volgende:

[..]

zoiets had Steven vorig jaar ook, en dat was wel erg handig..dus misschien moet ik ook nog maar zoiets aanschaffen..
waar kan je zoiets krijgen? gewoon bij de Sportshop ofzow? en wat is daar dan ongeveer de prijs voor?

en mijn snowboardsetje kreeg ik in de uitverkoop met 50% korting, dus ik had ook zoiets van nu moet ik gewoon niet zeiken of te kieskeurig gaan zijn..
Salomon ken je toch wel? en de bindingen en boots wat toevallig net wat ze daar hadden en wat me wel wat leek / lekker zat..

uhm..61,5 uur non-stop wakker blijven is mijn persoonlijk record, dus ik denk dat dat niet zo moeilijk zal zijn om dan 1 nachtje niet veel te maffen..
[..]

dat doe ik daar wel denk ik, en wat ik ook nog wil proberen is 0/0, dus allebei de bindingen loodrecht, in een hoek van 90 graden, op mijn board.. dan lijkt me fakie makkelijker, en als er een half-pipe is waar je wat mee kan dan is dat wel handig..
Nee, dan heb je absoluut geen balans, althans dat heb ik gehoord .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24117699
Damn, wat zijn wij goed zeg...

hehe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')