abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24044327
nee, wel Pro-pain. maar da's meer richting metalcore. Hatebreed ken ik wel van jongere jaren toen ik nog meer in die muziek zat en de 'scene' nog levend was, is niet slecht.
pi_24044371
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:18 schreef the_opposite het volgende:
Fons Huisman, jeweetwel invallend bassist bij flux. oh die? ja die! en reggaeband, ook nog soms
Oja ja die ken ik wel

en jahoor af en toe wat hardcore op zijn tijd kan ik wel hebben hoor, niks mis mee.
You can't spell believe without lie
pi_24044376
Fuxl? nee dat ben ik niet nee, jasper=zuip, martijn=daquppah, dus het zou of leander of bart kunnen zijn.
pi_24044384
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:20 schreef the_opposite het volgende:
nee, wel Pro-pain. maar da's meer richting metalcore. Hatebreed ken ik wel van jongere jaren toen ik nog meer in die muziek zat en de 'scene' nog levend was, is niet slecht.
Van een 'scene' kun je tegenwoordig nauwelijks meer spreken nee, al heb je nog wel het jaarlijkse Texel Hardcore Fest .

Maar op de middelbare school zitten volgens mij nu nog maar zo'n 4 á 5 mensen die echt hardcore/metalcore luisteren, wel jammer eigenlijk.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24044398
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:19 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ben jij dan ook Fuxl? Die is ook Texels en volgens mij was hij ook een lid van Flux. .
geen idee wie van flux dat dan moet wezen...
pi_24044417
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:23 schreef Ponk het volgende:

[..]

geen idee wie van flux dat dan moet wezen...
Hij woonde volgens mij in Rotterdam, hij heeft hier iig ooit iets gepost dat hij een bijna-auto-ongeluk had gehad in Rotterdam.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24044468
Fuxl heeft als mail adres
1roeland_01@hotmail.com
. Klinkt niet echt als een bekende fluxer......of het moet onze geheime manager zijn die ons volgende week een platencontract aanbiedt
pi_24044483
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:25 schreef the_opposite het volgende:
Fuxl heeft als mail adres
[ code verwijderd ]

. Klinkt niet echt als een bekende fluxer......of het moet onze geheime manager zijn die ons volgende week een platencontract aanbiedt
jammer, lijkt me niet .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24044972
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:26 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

jammer, lijkt me niet .
GMTA
pi_24050692
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:18 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

TXHC? Als in -> Texel HardCore?
voor de volledigheid: http://back.to/txhc
pi_24053955
He, ik wist niet dat ze op kanaal 2 van die snapshots hadden over wintersport gebieden in oostenrijk..
pi_24054098
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 10:17 schreef DearPrudence het volgende:
He, ik wist niet dat ze op kanaal 2 van die snapshots hadden over wintersport gebieden in oostenrijk..
Bedoel je al die webcams die ze dan laten zien?
Daar kijk ik altijd naar als ik aan het ontbijten ben .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24054199
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 10:36 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Bedoel je al die webcams die ze dan laten zien?
Daar kijk ik altijd naar als ik aan het ontbijten ben .
die ja.
pi_24054381
Anyway, ik ga, straks even laten zien who's man in Heerhugowaard.

We gaan winnen, hoop ik .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24055470
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 16:41 schreef DearPrudence het volgende:
Kan je dat dan al?
nee, ik plak om de dag zelf een ongeschoren gezicht op m'n wangen
pi_24055513
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 17:55 schreef MrAli het volgende:

[..]

Niels moet zich echt elke pauze op school scheren als ie er nog een beetje toonbaar uit wil zien..
Komt neer op elke drie, maar ik heb nooooooit zin om me zo vaak te scheren, pas weer wanneer hans begint te zeuren "Niels, je moet je scheren "
pi_24060757
holy shite, wat is het koud buiten.
Damn, liet eventjes de hond uit, handschoenen binnen vergeten. Geen zin om terug te gaan.
Nu ik dit typ zijn mijn handen aan het ontdooien en willen ze niet meewerken...
Nu nog even den burg in. pff..
pi_24061026
3-2 gewonnen, echt, eerste set 33-31 (!) verloren, spannende pot. Ik stond de hele tijd niet echt lekker te spelen, alleen de laatste set ging wel okay.

Wel een erg leuke wedstrijden, scheelt ook dat je iemand (Jitze) in je team hebt die gewoon enorm ervaren is.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24062615
Hmm. lekker gewerkt vandaag ... we kregen allemaal nog een echt kerstpakket ... een kerststol (lekker!) en een cd/dvd bon van 15 euro
Leuk dat jullie allemaal zin hebben in wintersport... ik heb zin in lekker rustig vakantie hebben (wie is ponk btw?)
En wat een rotweer vandaag, regen, hagel, hele straat vol met plassen, grauw en 6 graden Tijdens kogelstoten met atletiek vroren m'n handen eraf, de rest van de dag allemaal opmerkingen gehad over de smerigheid van mijn jas
Morgen wedstrijd in Den Helder, ach met de 10 uur boot dus dat is wel relaxed...
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_24062817
nieuwe signature, gebaseerd op een poster .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24065231
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:30 schreef errrrr het volgende:
Leuk dat jullie allemaal zin hebben in wintersport... ik heb zin in lekker rustig vakantie hebben (wie is ponk btw?)

hehe heb geen normale foto's van me hier op texel.
Of misschien heb ik trouwens wel helemaal geen foto waar ik normaal op sta

Maarre het doet me deugt dat nog niet HEEL texel mij kent, ik vind het af en toe behoorlijk wazig als iedereen je in de jell roept bij naam of bijnaam, en ik niet eens een flauw idee heb hoe diegene mij kent

Oja Marco Kossen is dus de naam, een paar generatiekloven ouder dan jij (gok ik)

[ Bericht 2% gewijzigd door Ponk op 20-12-2004 12:43:49 ]
pi_24065412
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 20:21 schreef Ponk het volgende:

[..]

[img]http://home.zonnet.nl/marcokossen/ponkjpg{/img]

hehe heb geen normale foto's van me hier op texel.
Of misschien heb ik trouwens wel helemaal geen foto waar ik normaal op sta

Maarre het doet me deugt dat nog niet HEEL texel mij kent, ik vind het af en toe behoorlijk wazig als iedereen je in de jell roept bij naam of bijnaam, en ik niet eens een flauw idee heb hoe diegene mij kent

Oja Marco Kossen is dus de naam, een paar generatiekloven ouder dan jij (gok ik)
Hij werkt(e) bij de bakker. Ik weet niet of jij nog weet wie ik ben, maar toen ik nog klein was hebben wij een paar keer gepogo'ed in de blauwe hal. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24065627
Ik ga naar de verjaardag, later .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24068920
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 20:39 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga naar de verjaardag, later .
Veel plezier bij JP

Zo, net even de kerstboom opgetogen, en daarna even twee pakken (nog van mijn opa geweest ) gepast... beetje brakke foto's, maar tjsah, moeder heh

Donker:

En licht:

Ik vind de donkere mooier, maar ik twijfel een beetje over die rooie (namaak) kerstbal...

edit - en ow wat sta ik weer brak op die foto's
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_24069699
Nu al aan het passen
komt woensdag wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')