ik ga hem deze of volgende week ff kijken denk ik, dan laat ik het je ff wetenquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:19 schreef Bjoro het volgende:
hee PH geef ff je recentie hier als je hem hebt bekeken, ik ben best wel benieuwd !!
ZIjn het gewoon die tv-afleveringen dan?quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ga hem deze of volgende week ff kijken denk ik, dan laat ik het je ff weten![]()
ja stukjes van tv en bonus materiaalquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
ZIjn het gewoon die tv-afleveringen dan?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:46 schreef Againzender het volgende:
Blumchen, je vroeg je af waarom bier in bruin glas langer goed blijft dan in groen glas?
Bruin glas houdt meer soorten licht tegen dan groen glas. Vooral in zonlicht zitten wat frequenties die vrij goed door groen glas gaan maar die door bruin glas veel beter worden tegengehouden.
Gevolg is dat er in bruine flesje veel minder fotochemische reacties optreden en de smaak dus langer goed blijft.
Maar het is altijd beter om bier gewoon donker te bewaren (daarom gaat ook het licht in de koelkast uit als je de deur dicht doet)
Wat hangt er nu weer boven mijn hoofdquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom zijn er zo weinig tieten in HOOLS?
genoeg tieten nu ??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |