Dat is wel een lullige opmerking!quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:06 schreef N.icka het volgende:
Je bent een volwasse vrouw en dan registreer je je hier op Fok om zo'n eerste post ???
Ik meen hem toch echt , gaat ze hier een beetje vragen wat ze moet , mens denk toch zelf eens na.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:10 schreef Happy_Sonic het volgende:
[..]
Dat is wel een lullige opmerking!![]()
Nu is alles nieuw, je kent elkaars onvolmaaktheden nog niet. Je bent nu, na 2 kleine maandjes, al van je roze wolk af? Dat is toch wel vlug. En alle negativiteit die je krijgt van je naaste omgeving zal je sterk beïnvloeden als je daar een goede band mee hebt. Het kan allemaal wel goed komen maar je zal erdoorheen moeten als je echt weet wat je wilt, en zeker geen overhaaste beslissingen nemen. De kinderen lijden eronder, hoe jong of oud ze ook zijn. Geef je nog om je man? Hou je van hem? Denk je dat er met hem geen toekomst meer inzit, verstandelijk gezien? Denk dan even niet met je hart maar met je verstand. Als je echt niet meer van hem houdt, en de relatie een sleur is geworden dan is een verliefdheid het beste wat je kan overkomen en wil je dat gevoel koesteren. Moeilijk, maar het gaat best lukken om een juiste keuze te maken.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:12 schreef Ing het volgende:
Ik heb mijn man alles verteld! Ik heb het er met wat collega's over gehad en zelfs zover gegaan om mijn ouders het te vertellen (die natuurlijk direct uit hun ketel gingen omwille van de kinderen en dat ik was gek geworden).
Ik krijg van veel mensen die ons kennen de reactie dat ik hier wel overheen kom en gewoon lekker thuie moet blijven. Vandaar dat ik het hier neergooi om reacties en tips (feedback) te krijgen van mensen die ik totaal niet ken.
Hij was mijn spinning leraar en ik ken hem sinds juli. Tot 6 november had ik misschien 10 woorden met hem gewisseld. 6 november hadden we een spinmarathon en zijn we 's-avonds met een groepje weggegaan waar hij ook bij was. Zonder nog erg in de rest te hebben, hebben we van 18.30 tot 2.30 non stop zitten praten. helemaal top, maar nog niets aan de hand Echt het idee dat dit weleens een vriendschap zou kunnen worden. Fout! stapelgek werden we op elkaar.
Hij staat er voor me en wil verder met mij EN kinderen..
Owkee, kinderen krijgen en zeker iets van mee, maar het hoeft niet met een berg ruzie gepaard te gaan. Ik heb het zelf heel netjes op kunnen lossen. De kids hebben erg moeten wennen, maar met genoeg aandacht en liefde komt het echt allemaal wel goed. Maar oordeel niet te snel over een situatie die je niet kent.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:15 schreef Ecaz het volgende:
Kom op zeg!!!!, je hebt een relatie van 10 jaar....., ongetwijfeld met pieken en dalen, en nu kom je zo iemand tegen op wie je gewoon een lichamelijk reactie hebt, (die is namelijk NIET weg na 2 maanden), en daarvoor ga je je huwelijk in de waagschaal zetten, alsmede je kinderen een moeilijke tijd geven. Denk eens gewoon na ofzo!
Waarom zou ik me terug trekken? Omdat jij het niet wilt horen? Moet je niet op een openbaar forum posten maar in je dagboek .quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:22 schreef Ing het volgende:
N. icka, als je het zo belachelijk vindt, trek je dan terug uit de discussie.
Ik ben bijna 32 (30 dec). Heb altijd veel van mijn man gehouden, maar wel bepaalde zaken gemist en het voelde nooit echt volledig.. tuurlijk probeer je samen er het alerbeste van te maken, zeker als je de keuze voor kinderen hebt gemaakt.
Ik heb een goede relatie met mijn man: we hebben geen ruzie etc., maar ik zie het nu gewoon heel anders. Als ik R misschien niet was tegengekomen, wie weet. Hadden we het nergens over gehad en had ik niet beter geweten. Nu voelt het zo goed en tof...
wat mij betreft hoef je je niet terug te trekken maar je punt is duidelijk, daar steedsquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:26 schreef N.icka het volgende:
[..]
Waarom zou ik me terug trekken? Omdat jij het niet wilt horen? Moet je niet op een openbaar forum posten maar in je dagboek .
Oh, neem mij ook niet kwalijk, ik wist niet dat Fok een forum was voor kinderen. Volwassenen mogen hier dus niet komen met hun problemen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:18 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik meen hem toch echt , gaat ze hier een beetje vragen wat ze moet , mens denk toch zelf eens na.
Als het nu een puber meisje is , nou ok , maar een volwassen vrouw die een maandje een ander kent en dan hier komt vragen wat ze moet vind ik totaal belachelijk
Het lijkt wel of je een verhaal overmij verteld. Ik ben 33 en misschien is het wel de fase van je leven waarin je ontdekt dat je ook nog een vrouw bent ipv moeder. Je relatie is saai geworden en er wordt van beide kanten weinig aan gedaan om de jus erin te houden en je loopt iemand tegen het lijf. Weet je meid, als je nog iets van je leven wilt maken en je denkt dat met je nieuwe vriend te kunnen, dan moet je er gewoon voor gaan!!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:22 schreef Ing het volgende:
N. icka, als je het zo belachelijk vindt, trek je dan terug uit de discussie.
Ik ben bijna 32 (30 dec). Heb altijd veel van mijn man gehouden, maar wel bepaalde zaken gemist en het voelde nooit echt volledig.. tuurlijk probeer je samen er het alerbeste van te maken, zeker als je de keuze voor kinderen hebt gemaakt.
Ik heb een goede relatie met mijn man: we hebben geen ruzie etc., maar ik zie het nu gewoon heel anders. Als ik R misschien niet was tegengekomen, wie weet. Hadden we het nergens over gehad en had ik niet beter geweten. Nu voelt het zo goed en tof...
Als je alles goed hebt afgewogen, als je zeker weet dat het geen bevlieging is, geen vlucht omdat R je iets geeft wat je in je huidige relatie mist en wellicht opnieuw zou kunnen creëren, dan is mijn mening het volgende.quote:Op dinsdag 21 december 2004 13:58 schreef Ing het volgende:
Ik ben 10 jaar samen en 4 jaar daarvan getrouwd met een hele lieve vent. we hebben twee kinderen (3 jaar en 2 jaar oud). Nu ben ik 6 november onwijs verliefd geworden op iemand anders en dat is absoluut wederzijds. We zijn het stadium "roze wolk" al voorbij en houden veel van elkaar. We hebben ontzettend veel contact. We hebben het erover gehad om samen verder te gaan, maar ik heb wel alles opgebouwd met iemand anders en twee kinderen.
Ik heb echt een soul-mates gevoel... Supergelukkig etc, maar voel me een grote egoist omdat ik mijn man kwets, kids, ouders,vrienden etc. Als ik thuis zou blijven kwets ik mezelf omdat ik heel graag bij R ben....
en nu??![]()
Zeg ik dat ze hier niet mag komen???quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:28 schreef Happy_Sonic het volgende:
[..]
Oh, neem mij ook niet kwalijk, ik wist niet dat Fok een forum was voor kinderen. Volwassenen mogen hier dus niet komen met hun problemen?
Sterker nog: die fase kan ook komen zonder kinderen en zonder iemand anders tegen het lijf te lopen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:31 schreef Happy_Sonic het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je een verhaal overmij verteld. Ik ben 33 en misschien is het wel de fase van je leven waarin je ontdekt dat je ook nog een vrouw bent ipv moeder. Je relatie is saai geworden en er wordt van beide kanten weinig aan gedaan om de jus erin te houden en je loopt iemand tegen het lijf. Weet je meid, als je nog iets van je leven wilt maken en je denkt dat met je nieuwe vriend te kunnen, dan moet je er gewoon voor gaan!!!
Zou dat misschien een aantal zijn waarbij iedereen zijn relatie even op een kritiek punt komt? Ik was ook 9 jaar samen en TS 10 jaar. Toeval?quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:40 schreef Sapphire het volgende:
[..]
Sterker nog: die fase kan ook komen zonder kinderen en zonder iemand anders tegen het lijf te lopen.
Ik ben ook 33 en heb een maand of twee geleden een punt achter m'n relatie van 9 jaar gezet.
Om verschillende redenen zijn de gevoelens helemaal verdwenen.
Ja, vriendschap is er wel, maar meer niet.
Toeval bestaat niet.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:44 schreef Happy_Sonic het volgende:
[..]
Zou dat misschien een aantal zijn waarbij iedereen zijn relatie even op een kritiek punt komt? Ik was ook 9 jaar samen en TS 10 jaar. Toeval?
Dat zei mijn inmiddels ex ook, maar blijven is dus de weg van de minste weerstand.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:52 schreef Overlast het volgende:
Knippie.
Ik heb alleen het gevoel dat je er veel te makkelijk over denkt, volgens mij neem je nu juist de weg van de minste weerstand.
Inderdaad. Je hebt helemaal geen problemen in je relatie met hem, je hebt gewoon een verliefdheid te pakken, ik zie dat als een bevlieging. Als je nou ongelukkig was bij je man... maar daar is duidelijk geen reden toe en je zegt ook dat het een heel lieve man is, waar je bovendien mee getrouwd bent. Dat is nogal wat, je hebt beloofd bij hem te blijven tot de dood jullie scheidt, en niet de spinning-instructeur.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:59 schreef Ecaz het volgende:
Het valt me echt tegen dat mensen zo makkelijk reageren van ga je gevoel achterna, is een relatie tegenwoordig dan echt zo weinig waard?, en over 10 jaar weer een ander, en daarna weer???
*ook mee eens is*quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:59 schreef Ecaz het volgende:
whew, ik dacht al dat ik helemaal alleen stond met m'n mening.
Verliefdheid is een zaak van hormonen, van je lichaam, je kan wel zeggen dat dat niet zo is, maar dat is je ogen sluiten voor de werkelijkheid. Als jij op basis van dit gevoel een relatie afbreekt die zo seerieus was dat je aan kinderen bent begonnen samen, dan ben je of echt fout bezig geweest, of je denkt er toch wel heel kort over na.
Het valt me echt tegen dat mensen zo makkelijk reageren van ga je gevoel achterna, is een relatie tegenwoordig dan echt zo weinig waard?, en over 10 jaar weer een ander, en daarna weer???
Hoe keek je tegen je huidige man aan toen je hem net kende?quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:04 schreef Ing het volgende:
Het is niet zo dat ijn huwelijk slecht was , maar meer het gevoel dat dit 'm wel is...
Nou noem mij een romanticus, maar ik geloof toch nog een beetje in trouw. Waarom begin je in een 'matige' relatie aan trouwen en kinderen???quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
En Ecaz, wat zou daar het probleem mee zijn?
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt...quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:03 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Inderdaad. Je hebt helemaal geen problemen in je relatie met hem, je hebt gewoon een verliefdheid te pakken, ik zie dat als een bevlieging. Als je nou ongelukkig was bij je man... maar daar is duidelijk geen reden toe en je zegt ook dat het een heel lieve man is, waar je bovendien mee getrouwd bent. Dat is nogal wat, je hebt beloofd bij hem te blijven tot de dood jullie scheidt, en niet de spinning-instructeur.
Ik vind het heel goed dat je eerlijk ben geweest. Maar is het niet beter om even te wachten en even alleen probeer te wonen? Lijkt me stug dat je van de ene relatie zo de andere kan induiken.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:13 schreef Ing het volgende:
Ik heb niet het idee dat ik een egoist ben! wat moet ik dan? blijven in een huwelijki waar voor mij de rek uit is? Ik heb het er iedere dag een paar uur met mijn man over. We praten heel veel om te kijken wat er aan de hand is. Hij wil het gwoon begrijpen. Ik ben vanaf het eerste begin eerlijk tegen hem geweest..
Het gaat om het belang van de kinderen, volgens mij wordt er bij toewijzing niet zozeer gekeken wie de verantwoordelijke is voor de scheiding, maar meer wie het meeste voor ze zorgt (en nog wel wat factoren).quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:15 schreef DarkElf het volgende:
met zijn drietjes? kan ik hieruit opmaken dat jij de kinderen mee zou willen nemen?
dus buiten dat je man zijn vrouw aan het kwijt raken is wil je zijn kinderen ook nog meenemen ?
Ik heb dat idee wel, als ik eerlijk ben. Je beschrijft je man aan het begin van het topic als een lieve vent. Daaruit concludeer ik dat je niet ongelukkig met hem bent en aangezien je je kinderen mee wilt nemen ben je ook niet ongelukkig met hen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:13 schreef Ing het volgende:
Ik heb niet het idee dat ik een egoist ben! wat moet ik dan? blijven in een huwelijki waar voor mij de rek uit is? Ik heb het er iedere dag een paar uur met mijn man over. We praten heel veel om te kijken wat er aan de hand is. Hij wil het gwoon begrijpen. Ik ben vanaf het eerste begin eerlijk tegen hem geweest..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |