ik kan me ook die aflevering met Frans Bauer nog erg goed herinneren.....quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:14 schreef bukgeit het volgende:
All You Need is Love, zoveel jaar geleden:
Jongen vraagt meisje mee uit tijdens een popconcert. Welke band stond op het podium?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:51 schreef DaisyDuke het volgende:
Waren toch van die vage UFO aanbiddende rockers ofzo![]()
Ik ook, zeer levendig. Ik heb in dtit topic eens naar de namen gevraagd van de twee meisjes die naar zijn gunsten dongen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:53 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik kan me ook die aflevering met Frans Bauer nog erg goed herinneren.....
Mijn top10-notering wordt bedreigd door Newbiejabadabadoe en DolHondquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:37 schreef belsen het volgende:
De nieuwe stand!
De geüpdate openingspost...
Deze klopt.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:35 schreef dolle_hond het volgende:
ik weet er 1:
echo & the bunnymen
misschien kan iemand er iets mee
Die dusquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:47 schreef Berkery het volgende:
The police - Wrapped around your finger
quote:The dark and dissonant blues-rock bandformed in Boston, Massachusetts in 1990. The group was led by singer/guitarist
- a recovering heroin addict and veteran of the indie-rock scene - and guitarist
, also the drummer for
. Fleshed out by a pair of Athens, Georgia refugees
spent its first year of existence improvising and jamming together before recording
a single for the Sub Pop label which made them one of the most highly-touted new acts on the underground scene.
Dat is raar, want:quote:Op woensdag 22 december 2004 00:45 schreef Gambolputty het volgende:
Google er maar even op los moeten laten, ik ken ze niet
quote:One couldn't throw a brick around rock critics and college rock types in 1992 without hitting somebody who would talk about howwas the new incarnation of the blues, often loudly and at great length.
Misschien komt het nog.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:44 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb een idee, maar de naam wil me niet te binnen schieten.
ik denk dat ik de top10 net niet haal, omdat nbdbd me dan al heel ingehaald.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:39 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Mijn top10-notering wordt bedreigd door Newbiejabadabadoe en DolHond![]()
Maken we weer een herstart per 1 januari?
quote:Op woensdag 22 december 2004 09:33 schreef Bimmel het volgende:![]()
[afbeelding]
C'est ne pas une post de retrouver, c'est un pipe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |