abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24481424
]

Vanmorgen liet ik de kids wat buiten spelen want het was stralend weer, geen wolkje in de lucht.
Op een uur tijd zag het er gans anders uit ...
Ik roep niet direct chemtrails, misschien is het gewoon een drukke zondagochtend ?

[ Bericht 2% gewijzigd door UncleScorp op 09-01-2005 12:01:54 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_24481796
Opmerkelijk dat ze boven je huisje aan het sproeien zijn, en jij toch boven die bedwelming uit sceptisch kunt zijn. Je zou toch denken dat jij door die besproeing dom wordt gehouden, maar toch heeft die besproeiing geen effect op jou! Heel apart.
pi_24483439
Ten eerste zorg ik wel voor mijn eigen bedwelming.

Hé nu geeft Redux zelf al verklaringen aan deze zogezegde chemtrails, namelijk dat ze je bedwelmen en domhouden.
Ge gaat de verkeerde kant op dude ...

En de toon van je reacties zijn we ondertussen ook wel al gewoon ... we verwachten eigenlijk niet anders meer van jou ...
Maakt jou ook heel apart en toch zo herkenbaar
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_24483485
quote:
Op zondag 9 januari 2005 14:01 schreef UncleScorp het volgende:
Ten eerste zorg ik wel voor mijn eigen bedwelming.

Hé nu geeft Redux zelf al verklaringen aan deze zogezegde chemtrails, namelijk dat ze je bedwelmen en domhouden.
Ge gaat de verkeerde kant op dude ...
Nee, het is de verklaring van believers voor de condensstrepen, niet mijn verklaring. Maar afgezien daarvan, je foto's en jouw nuchtere kijk op het geheel bewijzen voor mij dat de theorie dat die strepen anders zijn dan condensstrepen onwaar is, je bent immers toch niet dom, of wel? En toch heb je die strepen boven je huisje. Dank u.
quote:
En de toon van je reacties zijn we ondertussen ook wel al gewoon ... we verwachten eigenlijk niet anders meer van jou ...
Maakt jou ook heel apart en toch zo herkenbaar
We? Zit je met je moeder achter je pc?
pi_24483634
nee met mijn vrouw ... moeder is vorig jaar overleden
So what ?
sukkel

Beter vrouw haar wijze raad gevolgd en niet meer reageren op zulke typkes
Bij deze ...
pi_24483682
Alweer? Het is de zoveelste keer dat je roept dat je niet meer op me reageert, unclescorp...
pi_24485106
Tja ik ben meestal geneigd om mensen nog een kans te geven.
Tevergeefs in jouw geval.
Je blijft gewoon kinderachtig doen.
Heel apart...
pi_24486494
unclescorp, wat doe je in het dagelijks leven? beroep?
pi_24487573
Dit jaar 15 jaar dossier- en netwerkbeheerder op een sociaal secretariaat (loonbureau)

Vanwaar die interesse ?
pi_24497506
quote:
Op zondag 9 januari 2005 11:56 schreef UncleScorp het volgende:
[afbeelding]]

[afbeelding]

Vanmorgen liet ik de kids wat buiten spelen want het was stralend weer, geen wolkje in de lucht.
Op een uur tijd zag het er gans anders uit ...
Ik roep niet direct chemtrails, misschien is het gewoon een drukke zondagochtend ?
helaas kan ik geen weersverwachting/rapport vinden van 09jan om 1200 uur 's middags, maar heb wel het volgende:

Dit is een zogenaam de significant weather chart, gebruikt, ondermeer, in de luchtvaart en hier kun je bewolking zien en warmte- en koufronten. Deze kaart stelt de weerssituatie voor rond 7 uur op 10jan.
De rode cirkel is de Benelux. Het gaat hier om de twee warmtefronten aangegeven met de rode pijl. (wijst naar een lijn met zwarte halve bolletjes.) Deze fronten bewegen zich, normaal gesproken, van west naar oost. Betekent dus dat ze voor het opstellen van deze kaart boven of ten westen van de Benelux lagen. en dat ze gisteren over de Benelux zijn gekomen.
Een typisch verschijnsel van een warmtefront is de zogenaamde cirrusbewolking
quote:
Aan de hemel verschijnt de eerste bewolking in de vorm van hoge cirrusbewolking

Bron1
Bron2
Deze bewolking is vrij goed te zien in jouw foto's. Verder is de lucht voor een warmtefront vrij koud, wat zorgt voor het vaker optreden van contrails.

Dus op jouw foto's staat niets wat je niet zou verwachten, en zeker geen chemtrails..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_24497551
euh het ging hier niet over de bewolking, wel over de strepen.
OK, door de weersomstandigheden blijven de contrails langer hangen wss.
Het gaat meer om de hoeveelheid ... een drukke zondagochtend dus ....
pi_24497747
quote:
Op maandag 10 januari 2005 08:28 schreef UncleScorp het volgende:
Euhh hij legt de wolken/condensstrepen op jouw foto's uit...
pi_24498095
damn, ik dacht dat ik iets hoorde
pi_24498187
Ja, dat probleem hebben meer believers...

[ Bericht 28% gewijzigd door Redux op 10-01-2005 09:50:52 ]
pi_24498285
pi_24498524
quote:
Op maandag 10 januari 2005 08:28 schreef UncleScorp het volgende:
OK, door de weersomstandigheden blijven de contrails langer hangen wss.
Het gaat meer om de hoeveelheid ... een drukke zondagochtend dus ....
mag ik vragen waar jij ongeveer woont, welke regio dan wel welk land??
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_24498544
Belgie, tussen Gent en Antwerpen

Volledig adres kan ik niet geven of ik krijg Redux nog aan de deur ...
pi_24498591
Of aliens....
pi_24498667
quote:
Op maandag 10 januari 2005 10:12 schreef UncleScorp het volgende:
Belgie, tussen Gent en Antwerpen

Volledig adres kan ik niet geven of ik krijg Redux nog aan de deur ...
haha snap ik, ik ga eens even kijken of ik hier een kaart kan vinden met alle vliegroutes boven je huissie, dan kun je in ieder geval zien of de "verdachten" de standaard routes volgen of niet...
C. Sagan
pi_24498670
Ok stranger

Dat interesseert me idd wel ...
Als ik ergens duidelijk kan zien dat er idd zoveel luchtverkeer is, zal ik het niet langer verdacht vinden.

En thx voor je inhoudelijke reacties, wat niet kan gezegd worden van dat onnozel manneke dat hier continu nonsens zit te spuwen ...
Maar ja, om constructief aan een topic mee te werken , moet je wel een beetje zelfstandig kunnen nadenken, en dat is niet voor iedereen weggelegd blijkbaar, getuige de vele shitposts van betrokkene ...

[ Bericht 91% gewijzigd door UncleScorp op 10-01-2005 10:27:36 ]
  maandag 10 januari 2005 @ 11:05:11 #221
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24499181
quote:
Op maandag 10 januari 2005 10:22 schreef UncleScorp het volgende:
En thx voor je inhoudelijke reacties, wat niet kan gezegd worden van dat onnozel manneke dat hier continu nonsens zit te spuwen ...
Maar ja, om constructief aan een topic mee te werken , moet je wel een beetje zelfstandig kunnen nadenken, en dat is niet voor iedereen weggelegd blijkbaar, getuige de vele shitposts van betrokkene ...
Gewoon negeren
The_stranger heeft wss aardige info en daar gaat het om. Daarnaast is het idd een poll topic en geen discussie topic of ze bestaan. Sommige kunnen niet lezen of schoppen graag ergens tegenaan blijkbaar
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24499257
quote:
Op maandag 10 januari 2005 10:22 schreef UncleScorp het volgende:
Ok stranger

Dat interesseert me idd wel ...
Als ik ergens duidelijk kan zien dat er idd zoveel luchtverkeer is, zal ik het niet langer verdacht vinden.

Probleem is dat ik m hier niet zo snel kan vinden, zal op het werk een kopietje draaien, maar dat gaat nog even duren...(op t indetnet vind ik ook niets, mocht je zelf willen zoeken, dan is de naam: (Upper) airways chart van jeppesen)
C. Sagan
pi_24499328
np stranger ... we hebben alle tijd hoor.
pi_24518390
in de tussentijd heb ik wel wat "verdachte" foto's

zie vooral de onderbroken contrail.

dezelfde contrail tijdje later..

Weer een onderbroken contrail

het is druk... (contrails hangen er al een tijdje, ongeveer een klein uurtje)

Oh ja, alle vliegtuigen op de bovenstaande foto's vlogen recht op de luchthaven Schiphol af... De cirrus bewolking is te verklaren door de passage van het koufront in de nacht/vroege ochtend.

helaas heeft mijn foon niet zo'n sterke camera
C. Sagan
pi_24518424
Mijn foto's zijn gemaakt met een Sony F828

Die laatste foto is wel leuk stranger .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')