Dat denk ik wel. Ze zenden het eigenlijk elk jaar wel uit, soort van traditiequote:Op maandag 20 december 2004 16:14 schreef Remzz het volgende:
Jammer dat Eurosport het niet live uitzend. Maar volgensmij kan ik hier ook wel RTL krijgen. Zend Nederland 2 Garmisch-Partenkirchen eigenlijk niet uit op nieuwjaarsdag?
gelukkig hoef je maar 1x commentaar te gevenquote:Op woensdag 22 december 2004 11:36 schreef petervanhal het volgende:
maakt niet uit eurosport gooit toch alles tig keer in de herhaling
het is er hier pas geleden afgehaaltquote:Op woensdag 22 december 2004 09:34 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb geen f*cking RTL op de kabel![]()
![]()
, verplicht de herhaling kijken, als het er überhaupt van komt, want zowel op de dag van Oberstdorf als van Garmisch ben ik waarschijnlijk niet thuis.
Een makkie zal 't niet worden, zo groot was 't verschil de laatste wedstrijden in Engelberg niet. Maar ik vermoed dat ie overall zeker wel de beste zal zijn, hij is in een bloedvorm, ik heb nog geen slechte sprong gezien. Ik gun Janda wel een overwinnng.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:16 schreef Leatherface het volgende:
Ik gok dat Ahonen alle 4 gaat winnen
dat moeten we eigenlijk aan onze commentator vragenquote:Op woensdag 29 december 2004 02:03 schreef At_Fundum het volgende:
Vroeg ik me eigenlijk af toen ik vanavond het eindje van de kwalificatie voor Oberstdorf voorbij zag komen: Hebben we in dit pre-Olympisch jaar eigenlijk nog een groepje Nederlanders wat zich in de hoofdtoernooien probeert te springen of niet? Kan me dat van een aantal jaar geleden wel herinneren.
1 januari, te Garmisch Partenkirchen.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:48 schreef komrad het volgende:
Jammer, wawnneer en waar is de volgende wedstrijd te bezichtigen?
RTL (live), Eurosport schijnt het niet live te doen, maar wel in herhaling (zie de vorige posts in dit topicquote:Op woensdag 29 december 2004 12:00 schreef komrad het volgende:
k, ik dacht dat er nog 1 tussenin was. Die is natuurlijk op NEd2, maar dan ben ik nog niet uit bed vrees ik. Waar zijn de andere wedstrijden te zien?
Hebben we het hier over RTL+ die sinds dit jaar niet meer op de kabel zitquote:Op woensdag 29 december 2004 12:31 schreef At_Fundum het volgende:
Vandaag wordt Oberstdorf gesprongen; volgens mij is de eerste uitzending op Eurosport om 19:00; dit is dan dus integraal want RTL heeft de live-rechten.
quote:Op woensdag 29 december 2004 12:51 schreef komrad het volgende:
[..]
Hebben we het hier over RTL+ die sinds dit jaar niet meer op de kabel zit
quote:Op woensdag 29 december 2004 11:07 schreef mitt het volgende:
[..]
dat moeten we eigenlijk aan onze commentator vragen
maar Jeroen Nikkel en die Oostenrijkse Nederlander Mayr hebben het allebei niet gehaald en zijn volgens mij gestopt?
En nu is er niks
Vandaag om 13.45.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
Is vandaag de kwalificatieronde voor Garmisch of is dat morgenvroeg?
Innsbruck is wel een fraaie schans ja.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Net even de kwalificatie voor Innsbruck gekeken op Eurosport. Ahonen wederom de beste springer, en net als gister een slechte landing. Desondanks toch als eerste geplaatst, en morgen zal hij in de knock-out moeten springen tegen Olympisch kampioen Amman. Persoonlijk vind ik Innsbruck een van de leukste schansen van het seizoen doordat het echt gebouwd is in een stadion. Na de landing direct achter over leunen op de skies omdat het daarna weer omhoog gaat.
Oberstdorf?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vandaag in dagblad de Limburger een interessant stukje over de (voormalige) hegemonie van het duitse skispringen, Waar een vergelijking werd gemaakt met Nederland. Wat Ritsma en Romme zijn voor het schaatsen in ons land zijn Schmit en Hannawald voor het skispringen. Alleen de foto bij het artikel klopte niet, Ahonen springt van de schans in Garmisch of iets dergelijks stond erbij. Er was duidelijk te zien dat:
A: Onder aan de schans een toch redelijke grote stad lag
B: Onder aan de schans een kerkhof lag
C: Rechts in beeld een Kraan stond met een camera er aan. Op de kraan stond duidelijk ORF.
Voor de kenners welke schans is het.
Het door u gegeven antwoord is Goed! 10 Puntenquote:Op maandag 3 januari 2005 11:06 schreef Leatherface het volgende:
Da's Innsbruck, die heeft geloof ik inderdaad een kerkhof onder aan de schans.
quote:Op maandag 3 januari 2005 11:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Het door u gegeven antwoord is Goed! 10 Punten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2005 16:00 schreef Remzz het volgende:
Zet het maar ff in spoiler tags weet niet of iedereen al wil weten wie er heeft gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een soort straf gewicht zou inderdaad leuk zijn, Werd vroeger ook altijd in het Nederlandse toerwagen kampioenschap gebruikt (okay totaal andere discipline). Men zou dan b.v. per gewonnen wedstrijd een bepaald gewicht b.v. 0,5 K.G. als extra gewicht mee moeten nemen. Vraag is alleen hoe? Loden Ski'squote:Op maandag 3 januari 2005 20:36 schreef okee6 het volgende:
Tien van elf gewonnen is niet misselijk. Ik vraag me af of ze hem niet met handicap naar beneden kunnen laten gaan. Dat zou wel een stuk spannender zijnHij moet wel de tweede springer worden die ze allevier wint. Grote klasse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:53 schreef zjroentje het volgende:
De mensen die vinden dat ik te weinig lach, moeten maar eens mee naar boven gaan op de schans. Dan vergaat ze het lachen wel
Janne Ahonen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:53 schreef zjroentje het volgende:
De mensen die vinden dat ik te weinig lach, moeten maar eens mee naar boven gaan op de schans. Dan vergaat ze het lachen wel
Janne Ahonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |