Dat denk ik wel. Ze zenden het eigenlijk elk jaar wel uit, soort van traditiequote:Op maandag 20 december 2004 16:14 schreef Remzz het volgende:
Jammer dat Eurosport het niet live uitzend. Maar volgensmij kan ik hier ook wel RTL krijgen. Zend Nederland 2 Garmisch-Partenkirchen eigenlijk niet uit op nieuwjaarsdag?
gelukkig hoef je maar 1x commentaar te gevenquote:Op woensdag 22 december 2004 11:36 schreef petervanhal het volgende:
maakt niet uit eurosport gooit toch alles tig keer in de herhaling
het is er hier pas geleden afgehaaltquote:Op woensdag 22 december 2004 09:34 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb geen f*cking RTL op de kabel![]()
![]()
, verplicht de herhaling kijken, als het er überhaupt van komt, want zowel op de dag van Oberstdorf als van Garmisch ben ik waarschijnlijk niet thuis.
Een makkie zal 't niet worden, zo groot was 't verschil de laatste wedstrijden in Engelberg niet. Maar ik vermoed dat ie overall zeker wel de beste zal zijn, hij is in een bloedvorm, ik heb nog geen slechte sprong gezien. Ik gun Janda wel een overwinnng.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:16 schreef Leatherface het volgende:
Ik gok dat Ahonen alle 4 gaat winnen
dat moeten we eigenlijk aan onze commentator vragenquote:Op woensdag 29 december 2004 02:03 schreef At_Fundum het volgende:
Vroeg ik me eigenlijk af toen ik vanavond het eindje van de kwalificatie voor Oberstdorf voorbij zag komen: Hebben we in dit pre-Olympisch jaar eigenlijk nog een groepje Nederlanders wat zich in de hoofdtoernooien probeert te springen of niet? Kan me dat van een aantal jaar geleden wel herinneren.
1 januari, te Garmisch Partenkirchen.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:48 schreef komrad het volgende:
Jammer, wawnneer en waar is de volgende wedstrijd te bezichtigen?
RTL (live), Eurosport schijnt het niet live te doen, maar wel in herhaling (zie de vorige posts in dit topicquote:Op woensdag 29 december 2004 12:00 schreef komrad het volgende:
k, ik dacht dat er nog 1 tussenin was. Die is natuurlijk op NEd2, maar dan ben ik nog niet uit bed vrees ik. Waar zijn de andere wedstrijden te zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |