Het door u gegeven antwoord is Goed! 10 Puntenquote:Op maandag 3 januari 2005 11:06 schreef Leatherface het volgende:
Da's Innsbruck, die heeft geloof ik inderdaad een kerkhof onder aan de schans.
quote:Op maandag 3 januari 2005 11:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Het door u gegeven antwoord is Goed! 10 Punten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2005 16:00 schreef Remzz het volgende:
Zet het maar ff in spoiler tags weet niet of iedereen al wil weten wie er heeft gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een soort straf gewicht zou inderdaad leuk zijn, Werd vroeger ook altijd in het Nederlandse toerwagen kampioenschap gebruikt (okay totaal andere discipline). Men zou dan b.v. per gewonnen wedstrijd een bepaald gewicht b.v. 0,5 K.G. als extra gewicht mee moeten nemen. Vraag is alleen hoe? Loden Ski'squote:Op maandag 3 januari 2005 20:36 schreef okee6 het volgende:
Tien van elf gewonnen is niet misselijk. Ik vraag me af of ze hem niet met handicap naar beneden kunnen laten gaan. Dat zou wel een stuk spannender zijnHij moet wel de tweede springer worden die ze allevier wint. Grote klasse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:53 schreef zjroentje het volgende:
De mensen die vinden dat ik te weinig lach, moeten maar eens mee naar boven gaan op de schans. Dan vergaat ze het lachen wel
Janne Ahonen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:53 schreef zjroentje het volgende:
De mensen die vinden dat ik te weinig lach, moeten maar eens mee naar boven gaan op de schans. Dan vergaat ze het lachen wel
Janne Ahonen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |