COOL, je hebt hem nu dus ook eindelijk.!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:32 schreef kinky_queen het volgende:
2 uiterst sexy edities mag ik wel zeggen:
AZUMI Limited Deluxe Edition
[afbeelding]
leuke uitgave, heb hem zelf ookquote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:45 schreef FremantleDockers het volgende:
Toch nog even, omdat ik nu eenmaal aan het rommelen ben (en omdat het mij irriteerde dat ik geen goede foto's online kon vinden):
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:27 schreef Hare het volgende:
Yessssssssssssssssssssssss!!
Ik heb hem binnen!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En wat is ie mooi!!!!
Prachtig afgewerkt, mooi hout, mooi velours ofzo aan de binnenkant, groot, massief, Echt Lord of the Rings waardig!
Schitterend!! Ben er heel blij mee, nou nog ff kijken hoe ik het allemaal het beste kan neerzetten
Setje kaarten zat er trouwens bij mij gewoon bij en is meteen het mooiste setje kaarten dat ik ooit heb gezien. Echt prachtig artwork.
Een driedubbeldikke aanrader voor degenen die nog twijfelen (en nog kunnen krijgen)
Fucking hellquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:27 schreef Hare het volgende:
Ik heb hem binnen!!!!
127 eurotjesquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:31 schreef Dizer het volgende:
[..]Mooie box hoor
Hoeveel ribben uit je lijf heeft dat ding gekost?
No fucking way! Das vet goedkoop man!quote:
Ja, en dan heb ik er geen 1000 meerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:52 schreef kinky_queen het volgende:
Zit je al aan duizend Gurgeh? Want dan hoor je een dvdtje weg te geven
The Good, The Bad & The Ugly is ook bij mij binnen.quote:
idd erg leuk spulquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:27 schreef Hare het volgende:
Ik heb hem binnen!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En wat is ie mooi!!!!
Prachtig afgewerkt, mooi hout, mooi velours ofzo aan de binnenkant, groot, massief, Echt Lord of the Rings waardig!
Schitterend!! Ben er heel blij mee, nou nog ff kijken hoe ik het allemaal het beste kan neerzetten
Setje kaarten zat er trouwens bij mij gewoon bij en is meteen het mooiste setje kaarten dat ik ooit heb gezien. Echt prachtig artwork.
Een driedubbeldikke aanrader voor degenen die nog twijfelen (en nog kunnen krijgen)
En dat was nog niet eens het enige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |