ja iddquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:20 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wat een lelijke hoes joh bah!!! ik ben blij met mn koperen editie
Dat is niet de icepick edition of wel?quote:Op maandag 10 januari 2005 17:45 schreef FremantleDockers het volgende:
Net binnen:
[afbeelding]
Basic Instinct Ice Pack
Voor een tientje. En dan te bedenken dat een tijdje terug iemand mijn bod van ¤25 afwees op een van de twee dvd fora!!
Is het deze?quote:Op maandag 10 januari 2005 17:45 schreef FremantleDockers het volgende:
Net binnen:
[afbeelding]
Basic Instinct Ice Pack
Voor een tientje. En dan te bedenken dat een tijdje terug iemand mijn bod van ¤25 afwees op een van de twee dvd fora!!
Sai: leuke box! Heb hem een tijdje, en af een toe een sketchje meepakken is erg vermakelijk!
Mag ik vragen waar jij die Ice Pick editie dan nog wel eens voor zo goedkoop ziet?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:24 schreef FremantleDockers het volgende:
Het is idd die, maar dan met een soort extra hoesje om de keepcase heen. Doorzichtig plastic in twee lagen dat de indruk geeft alsof de dvd in een stuk ijs is verpakt. Hence, Ice Pack.
Dan is er ook nog een Ice Pick Edition (let op het subtiele verschil tussen a en i!). Daar wordt ook regelmatig goud geld voor gevraagd, maar dat gaat al helemaal nergens over want die is nog gewoon te krijgen hier en daar (voor iets van ¤15 ofzo). Wat daar precies voor dvd inzit weet ik niet, maar ik gok zo de 2-disc SE UK.
Het is idd een beetje lastig te zien, maar ik kon geen beter plaatje vinden. Die Ice Pack is al wat ouder, dus die is al een tijd OOP. De Ice Pick Ed. is een stuk nieuwer.
Weet precies welke je bedoelt. Mooi ga ik hem binnenkort ook ff bij cdwow bestellen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:24 schreef FremantleDockers het volgende:
Het is idd die, maar dan met een soort extra hoesje om de keepcase heen. Doorzichtig plastic in twee lagen dat de indruk geeft alsof de dvd in een stuk ijs is verpakt. Hence, Ice Pack.
Dan is er ook nog een Ice Pick Edition (let op het subtiele verschil tussen a en i!). Daar wordt ook regelmatig goud geld voor gevraagd, maar dat gaat al helemaal nergens over want die is nog gewoon te krijgen hier en daar (voor iets van ¤15 ofzo). Wat daar precies voor dvd inzit weet ik niet, maar ik gok zo de 2-disc SE UK.
Het is idd een beetje lastig te zien, maar ik kon geen beter plaatje vinden. Die Ice Pack is al wat ouder, dus die is al een tijd OOP. De Ice Pick Ed. is een stuk nieuwer.
COOL, je hebt hem nu dus ook eindelijk.!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:32 schreef kinky_queen het volgende:
2 uiterst sexy edities mag ik wel zeggen:
AZUMI Limited Deluxe Edition
[afbeelding]
leuke uitgave, heb hem zelf ookquote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:45 schreef FremantleDockers het volgende:
Toch nog even, omdat ik nu eenmaal aan het rommelen ben (en omdat het mij irriteerde dat ik geen goede foto's online kon vinden):
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:27 schreef Hare het volgende:
Yessssssssssssssssssssssss!!
Ik heb hem binnen!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En wat is ie mooi!!!!
Prachtig afgewerkt, mooi hout, mooi velours ofzo aan de binnenkant, groot, massief, Echt Lord of the Rings waardig!
Schitterend!! Ben er heel blij mee, nou nog ff kijken hoe ik het allemaal het beste kan neerzetten
Setje kaarten zat er trouwens bij mij gewoon bij en is meteen het mooiste setje kaarten dat ik ooit heb gezien. Echt prachtig artwork.
Een driedubbeldikke aanrader voor degenen die nog twijfelen (en nog kunnen krijgen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |