quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:19 schreef AntiChrist het volgende:
waar heb je worst case scenario vandaan?
Nederlandse titel (of working titlel):quote:
quote:Woensdag gehaktdag
wat een lelijke hoes joh bah!!! ik ben blij met mn koperen editiequote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:16 schreef Timo20 het volgende:
kzag t net ook op cdwow. de 4e versie van Old Boy
ja iddquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:20 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wat een lelijke hoes joh bah!!! ik ben blij met mn koperen editie
Dat is niet de icepick edition of wel?quote:Op maandag 10 januari 2005 17:45 schreef FremantleDockers het volgende:
Net binnen:
[afbeelding]
Basic Instinct Ice Pack
Voor een tientje. En dan te bedenken dat een tijdje terug iemand mijn bod van ¤25 afwees op een van de twee dvd fora!!
Is het deze?quote:Op maandag 10 januari 2005 17:45 schreef FremantleDockers het volgende:
Net binnen:
[afbeelding]
Basic Instinct Ice Pack
Voor een tientje. En dan te bedenken dat een tijdje terug iemand mijn bod van ¤25 afwees op een van de twee dvd fora!!
Sai: leuke box! Heb hem een tijdje, en af een toe een sketchje meepakken is erg vermakelijk!
Mag ik vragen waar jij die Ice Pick editie dan nog wel eens voor zo goedkoop ziet?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:24 schreef FremantleDockers het volgende:
Het is idd die, maar dan met een soort extra hoesje om de keepcase heen. Doorzichtig plastic in twee lagen dat de indruk geeft alsof de dvd in een stuk ijs is verpakt. Hence, Ice Pack.
Dan is er ook nog een Ice Pick Edition (let op het subtiele verschil tussen a en i!). Daar wordt ook regelmatig goud geld voor gevraagd, maar dat gaat al helemaal nergens over want die is nog gewoon te krijgen hier en daar (voor iets van ¤15 ofzo). Wat daar precies voor dvd inzit weet ik niet, maar ik gok zo de 2-disc SE UK.
Het is idd een beetje lastig te zien, maar ik kon geen beter plaatje vinden. Die Ice Pack is al wat ouder, dus die is al een tijd OOP. De Ice Pick Ed. is een stuk nieuwer.
Weet precies welke je bedoelt. Mooi ga ik hem binnenkort ook ff bij cdwow bestellen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:24 schreef FremantleDockers het volgende:
Het is idd die, maar dan met een soort extra hoesje om de keepcase heen. Doorzichtig plastic in twee lagen dat de indruk geeft alsof de dvd in een stuk ijs is verpakt. Hence, Ice Pack.
Dan is er ook nog een Ice Pick Edition (let op het subtiele verschil tussen a en i!). Daar wordt ook regelmatig goud geld voor gevraagd, maar dat gaat al helemaal nergens over want die is nog gewoon te krijgen hier en daar (voor iets van ¤15 ofzo). Wat daar precies voor dvd inzit weet ik niet, maar ik gok zo de 2-disc SE UK.
Het is idd een beetje lastig te zien, maar ik kon geen beter plaatje vinden. Die Ice Pack is al wat ouder, dus die is al een tijd OOP. De Ice Pick Ed. is een stuk nieuwer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |