Het kan aan mij liggen maar ik kan er niks over vinden in FB, ik ben er dan ook een paar dagen tussenuit geweest.quote:Op maandag 20 december 2004 13:57 schreef Tjabbo het volgende:
En we houden het lief, aardig en netjes dit keer he
zie waarschuwing in feedback.
game on !
Nieuw lid of 1 van de klonen van Luc?quote:Op maandag 20 december 2004 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
dussss wat bespreken we hier?
en rietvaerder nie meer MSN hacken doen :|
Ik zie het al.... had hem inderdaad in mn MSN, maar hacken nee, gewoon een geinige plugin van www.messengerdiscovery.com/quote:Op maandag 20 december 2004 15:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nieuw lid of 1 van de klonen van Luc?
het feedback topic.quote:Op maandag 20 december 2004 14:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar ik kan er niks over vinden in FB, ik ben er dan ook een paar dagen tussenuit geweest.![]()
Oh geeft niet, zat hier met een dreunende hoofdpijn en snotterend te zoeken en dacht dat ik wat over het hoofd had gezien.quote:Op maandag 20 december 2004 15:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het feedback topic.
sorry. my miss
Hartstikke druk helaas. Dat wordt morgen vrees ik.quote:
Geeft niet wachten we gewoon afquote:Op maandag 20 december 2004 15:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hartstikke druk helaas. Dat wordt morgen vrees ik.
Ik heb thuis een overzichtje, maar je komt er alleen bij als je regelmatig komt op meetsquote:Op maandag 20 december 2004 16:51 schreef Youssef het volgende:
Iemand een overzichtje van de motor fokkers?
Makster vriendquote:Op maandag 20 december 2004 16:51 schreef Youssef het volgende:
Hmm, nieuwe start nieuwe kansen.Iemand een overzichtje van de motor fokkers? Ik weet iig dat ik en Sport_Life gaan lessen of lessen
Rietvaerder is de gangster van dit topic, Markster ken ik ook wel ennnn uuh?
![]()
Ja, jou bedoelde ik, wist niet dat er ook een andere markster was. Erbij komen als je op meeting komt?quote:Op maandag 20 december 2004 17:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Makster vriend
Markster is van een heel andere kaliber
Volgens mij heeft Riet al een redelijk volledige bijdrage gegeven net 2-3 postjes terug.quote:Op maandag 20 december 2004 16:51 schreef Youssef het volgende:
Hmm, nieuwe start nieuwe kansen.Iemand een overzichtje van de motor fokkers?
quote:Aangeboden: Honda XR 650 R Supermotard
Prijs: ¤ 6.950,00
b.j. 2001
Zeer weinig kilometers
Excel velgen, Maxxis banden, MotoMaster rem-kit,
One Industries stickerset, Acerbis koplamp, CRD carter bescherming
Inruilaanbod gedaan over de mail.quote:Op maandag 20 december 2004 18:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat lijkt me nou echt een vet ding om erbij te hebbenDie voorvork
Hij is wel aan de dure kant, true, dan moet ie ook wel 200% in orde zijn naar mijn mening, mag er niks aan mankeren voor dat geld, anders voorbij laten gaanquote:Op maandag 20 december 2004 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Inruilaanbod gedaan over de mail.![]()
Het ik volgend jaar nog ruimte over voor een FZR600R ofzo.![]()
Dit is een beetje duur dingetje verder. Maar ja wel betrouwbaar en van een goed jaar.![]()
Goedkopere dingen met veel werk zitten we ook niet op te wachten he.
Check die gozer op M-F met de Husky in het verkooptopic. Hij heeft hier ook wel eens gepost trouwens.![]()
Welk spel is dat trouwens? Zag een topic op M-F over GP500 ..quote:Op maandag 20 december 2004 18:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb wat leuke pics voor je Mark...... tof circuit dat Sheridan
Tja veel olie verversen is wel mijn ding he.quote:Op maandag 20 december 2004 19:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik hoorde dat de onderhoudsintervallen wel dicht bij elkaar liggenElke 4000km olie vervangen (uhhh niet weer die discussie he
) en elke 8000km kleppen stellen?
quote:hallo
ja voor kereltje van 6 jaar mooi motortje
en hij past wel op de achterbank zo heb ik hem ook opgehaald automaat
met voetrem en handrem 50cc
vr gr ...
quote:Op maandag 20 december 2004 17:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Lars, nogmaalsvoor de tip
dit weekend me sinus erin gebouwd met een Just Bloody versterker van de Power Series 2x165 W RMS [afbeelding]
LOLquote:Op maandag 20 december 2004 18:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb wat leuke pics voor je Mark...... tof circuit dat Sheridan
Maar die 1e pic snap ik niet
Foto1
Omdat je pics zuigen Reetspeerderquote:Op maandag 20 december 2004 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik gebruik de X om de voorrem te gebruiken, V om de achterrem te gebruiken en powerslides gewoon 2x kort achter elkaar pijltjes toets ''omhoog'' gebruiken
En Mark reageert niet eens op mn pics![]()
Youssef, heb een trainer, daarmee kan je alle tracks + alle bikes unlocken, maar ja, is geen stijl natuurlijk
Heb je een linkje naar die trainer? En dat heeft nix met stijl te maken, ik wil gewoon lekker racen en niet zitten championshippen en telkens op me bek gaan en frusti wordenquote:Op maandag 20 december 2004 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Youssef, heb een trainer, daarmee kan je alle tracks + alle bikes unlocken, maar ja, is geen stijl natuurlijk
Nee, maar kan m wel mailenquote:Op maandag 20 december 2004 19:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die trainer? En dat heeft nix met stijl te maken, ik wil gewoon lekker racen en niet zitten championshippen en telkens op me bek gaan en frusti worden
Ok dan, ik kom wel online, en anders morgen wel. Dan kun je die virus uuhm, trainer naar me toe sturenquote:Op maandag 20 december 2004 20:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee, maar kan m wel mailenIs een exe van paar kb
quote:Op maandag 20 december 2004 20:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb m hee
http://www.gamershell.com/download_init.shtml?hellID=2319&mirror=4&a=14226356462202
Ondanks dat ik dit best een gevatte en geinige uitspraak vind vraag ik me serieus af wat jouw eigen idee hierbij is.quote:Ik zal de Islam niet gebruiken als een bolletje warm deeg dat zo gekneed wordt zodat het past in een Westerse oven.![]()
Volgens mij ben jij de grootste poser hierquote:
En terecht hee, zolang ik het maar mooi vind vind ik het bestquote:Op maandag 20 december 2004 23:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de grootste poser hier
Allerlei gaas, remklauwen goud spuiten, special paint, stickers
Je moet rije met een motor, niks mooi makenZal je in de zomer wel weer eens poep rijden op Gorinchem en Lekdijk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |