Het kan aan mij liggen maar ik kan er niks over vinden in FB, ik ben er dan ook een paar dagen tussenuit geweest.quote:Op maandag 20 december 2004 13:57 schreef Tjabbo het volgende:
En we houden het lief, aardig en netjes dit keer he
zie waarschuwing in feedback.
game on !
Nieuw lid of 1 van de klonen van Luc?quote:Op maandag 20 december 2004 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
dussss wat bespreken we hier?
en rietvaerder nie meer MSN hacken doen :|
Ik zie het al.... had hem inderdaad in mn MSN, maar hacken nee, gewoon een geinige plugin van www.messengerdiscovery.com/quote:Op maandag 20 december 2004 15:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nieuw lid of 1 van de klonen van Luc?
het feedback topic.quote:Op maandag 20 december 2004 14:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar ik kan er niks over vinden in FB, ik ben er dan ook een paar dagen tussenuit geweest.![]()
Oh geeft niet, zat hier met een dreunende hoofdpijn en snotterend te zoeken en dacht dat ik wat over het hoofd had gezien.quote:Op maandag 20 december 2004 15:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het feedback topic.
sorry. my miss
Hartstikke druk helaas. Dat wordt morgen vrees ik.quote:
Geeft niet wachten we gewoon afquote:Op maandag 20 december 2004 15:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hartstikke druk helaas. Dat wordt morgen vrees ik.
Ik heb thuis een overzichtje, maar je komt er alleen bij als je regelmatig komt op meetsquote:Op maandag 20 december 2004 16:51 schreef Youssef het volgende:
Iemand een overzichtje van de motor fokkers?
Makster vriendquote:Op maandag 20 december 2004 16:51 schreef Youssef het volgende:
Hmm, nieuwe start nieuwe kansen.Iemand een overzichtje van de motor fokkers? Ik weet iig dat ik en Sport_Life gaan lessen of lessen
Rietvaerder is de gangster van dit topic, Markster ken ik ook wel ennnn uuh?
![]()
Ja, jou bedoelde ik, wist niet dat er ook een andere markster was. Erbij komen als je op meeting komt?quote:Op maandag 20 december 2004 17:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Makster vriend
Markster is van een heel andere kaliber
Volgens mij heeft Riet al een redelijk volledige bijdrage gegeven net 2-3 postjes terug.quote:Op maandag 20 december 2004 16:51 schreef Youssef het volgende:
Hmm, nieuwe start nieuwe kansen.Iemand een overzichtje van de motor fokkers?
quote:Aangeboden: Honda XR 650 R Supermotard
Prijs: ¤ 6.950,00
b.j. 2001
Zeer weinig kilometers
Excel velgen, Maxxis banden, MotoMaster rem-kit,
One Industries stickerset, Acerbis koplamp, CRD carter bescherming
Inruilaanbod gedaan over de mail.quote:Op maandag 20 december 2004 18:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat lijkt me nou echt een vet ding om erbij te hebbenDie voorvork
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |