abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 januari 2005 @ 19:46:01 #101
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24820388
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:40 schreef iteejer het volgende:

[..]

De heerschappij van de technologie en de economie hebben geleid tot een wereld waar steeds meer dieren- en plantensoorten uitsterven, waareen steeds grotere polarisatie tussen arm en rijk voor komt, en die steeds meer vervuild is geraakt.
De opvatting 'niet zeiken, doorwerken, alleen wat je ziet telt', de gezonde westerse no-nonsense carriere-attitude, heeft tot de huidige ellende geleid, en misschien is het wel eens tijd om dingen op een andere manier te benaderen.
Meer dan 99,99 % van de plant en diersoorten is uitgestorven, en dat waren ze al voor dat de mens op aarde rondliep. De wereld is een constante verandering..
En als er iets voor veel verdriet, moord en doodslag heeft gezorgt dan waren het wel grote geesten die het beste met ons voorhadden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_24820507
ik vind 99,99% wel een ontzettend overdreven hoog percentage van uitsterving Pietverdriet. Dat zou betekenen dat ik geen enkel dier meer zou zien, wat natuurlijk niet het geval is.

Mensen vergeten in harmonie met de natuur te leven. Ik vraag me af of we het nog wel zouden kunnen. Het zal in ieder geval een heel leerproces zijn voor de meesten.
pi_24820620
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Heeft Yearzero trouwens nog een bron voor zijn uiting dat levensmiddelen tegenwoordig minder voedingswaarden hebben?
Ik kan het zo niet vinden, wordt vervolgd.
Kan niet elke website en onderzoek onthouden.
pi_24820662
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Meer dan 99,99 % van de plant en diersoorten is uitgestorven, en dat waren ze al voor dat de mens op aarde rondliep. De wereld is een constante verandering..
En als er iets voor veel verdriet, moord en doodslag heeft gezorgt dan waren het wel grote geesten die het beste met ons voorhadden.
Dezelfde grote geesten die ons de EU en UMTS door de
strot duwen........
  zaterdag 29 januari 2005 @ 22:05:30 #105
45206 Pietverdriet
pi_24823224
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 19:51 schreef Darksoulz het volgende:
ik vind 99,99% wel een ontzettend overdreven hoog percentage van uitsterving Pietverdriet. Dat zou betekenen dat ik geen enkel dier meer zou zien, wat natuurlijk niet het geval is.

Mensen vergeten in harmonie met de natuur te leven. Ik vraag me af of we het nog wel zouden kunnen. Het zal in ieder geval een heel leerproces zijn voor de meesten.
Toch is het zo, mischien zou je je wat beter in de materie moeten inlezen.
  zondag 30 januari 2005 @ 03:46:26 #106
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_24828086
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 22:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Toch is het zo, mischien zou je je wat beter in de materie moeten inlezen.
zou je dit alles in het kort kunnen toelichten?
pi_24828830
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 19:34 schreef yearzero het volgende:

@ someone.
Er zijn wetenschappelijke onderzoeken naar Chi geweest. Genoeg zelfs.
Wij westerlingen zijn hier de ongelovigen hoor. In China is Chi een feit en in
veel andere oosterse landen ook.
Ik heb er het een en ander over gelezen, en kan zeggen dat in "de wetenschappelijke wereld" voorzover het bestaat Chi niet is aangetoond.Dwz peer-review, onderzoeken die herhaalbaar zijn etc. Wel eens gehoord van een master die ze kankercellen lieten bewerken, kijken of het er minder werden e.d. (was niet het geval) Je blijft verder altijd steken op een aantal jammere feiten; de energie moet van een meester komen, waar het zelfs al zou het aantoonbaar zijn weer allemaal afhangt van de stemming van de dag( concentratie ed.) zodat je moeilijk verschillende controlegroepen hebt. Verder beinvloeden de metingen de resultaten blabla.
pi_24828831
zijn de mensen die tegen umts zijn trouwens ook niet tegen tv's, computers, radio, scheerapparaten, fohns, lampen, electriciteit iha, parkeergarages, gps-jes, en al het andere in het universum waar een trilling in zit (zo;n beetje alles)?
  zondag 30 januari 2005 @ 09:28:15 #109
45206 Pietverdriet
pi_24829028
quote:
Op zondag 30 januari 2005 03:46 schreef Choices het volgende:

[..]

zou je dit alles in het kort kunnen toelichten?
Als je kijkt naar alle planten en diersoorten die er op aarde geleefd hebben, dan zal je zien de ze vrijwel allemaal zijn uitgestorven.
pi_24829066
quote:
Op zondag 30 januari 2005 09:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je kijkt naar alle planten en diersoorten die er op aarde geleefd hebben, dan zal je zien de ze vrijwel allemaal zijn uitgestorven.
Klopt.

Overigens leven we nu ook in een tijdperk waarin in een heel erg snel tempo diersoorten uitsterven (drie keer raden waardoor dat komt). Ik heb recent zelfs ergens gelezen dat het waarschijnlijk zelfs in een tempo gebeurt dat nog niet eerder is voorgekomen.
  zondag 30 januari 2005 @ 10:07:16 #111
45206 Pietverdriet
pi_24829154
quote:
Op zondag 30 januari 2005 09:42 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Klopt.

Overigens leven we nu ook in een tijdperk waarin in een heel erg snel tempo diersoorten uitsterven (drie keer raden waardoor dat komt). Ik heb recent zelfs ergens gelezen dat het waarschijnlijk zelfs in een tempo gebeurt dat nog niet eerder is voorgekomen.
Sure
De inslag van die reueze meteoor waardoor de dino´s uitstierven was een lachertje ivm de mensheid.
pi_24829292
quote:
Op zondag 30 januari 2005 10:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Sure
De inslag van die reueze meteoor waardoor de dino´s uitstierven was een lachertje ivm de mensheid.
We dwalen af, maar men is het er niet over eens dat het door een meteoorinslag komt.
Behalve dat uitsterven van de dino's zijn er nog een paar gevallen waar in een vrij korte periode grootschalig uitsterven voorkomt en op dit moment is er dus weer zo'n situatie.
Bij het uitsterven van de dino's bleven er trouwens ook heel veel soorten leven (insecten, zoogdieren, planten, vissen.
pi_24832942
Chi:

Wij hebben in totaal 5 lichamen. Als men zich gaat verdiepen in de verschillende culturen zal met tot de ontdekking komen dat deze lichamen overal bekend zijn, zelfs in het westen.
Een uitspraak die wij kennen is:

“Je breekt mijn hart”

Als je dit als nuchtere westerling gaat bekijken valt je iets vreemds op. Hoe kan een hart breken? Fysiek is dat onmogelijk. Als het echter gebeurd zullen we een pijn / sensatie in de hartstreek voelen die wel aandoet als een gebroken iets. Als we echter naar de verschillende lichamen kijken is deze uitspreek direct te begrijpen. Er zijn nog genoeg uitspraken in onze taal die het bestaan van de waarheid aantonen.

Om ons lichaam bevindt zich onder andere het vitaallichaam. Dit lichaam is niet te zien, maar bestaat wel. Dat is al duizenden jaren in het oosten terug te vinden in godsdiensten, taal en geschriften. Ook wij in het westen hebben overblijfselen van deze oude kennis in onze taal.

“Vlinders in je buik” bijvoorbeeld

Het vitaal lichaam gebruikt een energie om de communicatie tussen de verschillende onderdelen te laten verlopen die we chi noemen. Het vitaal lichaam zorgt voor de “software functies” als overleven enzovoorts die de beweging van moleculen in het stoffelijk lichaam besturen.

Het westen heeft het hartsymbool van het vitaallichaam in de romantische liefde gemythologiseerd via het hartsymbool van Valentijnsdag. Het oosten pakte het wetenschappelijk aan: hier wordt het hart vereenzelvigd met de hartlotus, een bijzonder centrum (chakra) van de levensenergie die niet alleen geassocieerd is met romantische liefde, maar ook met een paar van de meest nobele emoties: naastenliefde, mededogen, vriendelijkheid en zelfopoffering.

De hartlotus is niet de enige chakra dat u ooit gevoeld hebt. Waar voelt u iets als u nerveus of bezorgd bent? In uw maagstreek? Dit is niet alleen maar lichamelijk te wijten aan zuurstofgebrek in die streek, dit is volgens de oosterse traditie de omgeving van de navellotus.

Chi is niet met de huidige wetenschap van herhaalde resultaten te bewijzen. Het aantonen dat iets radioactief vervuild is is ook een test die niet te herhalen is met dezelfde uitslag. Dat geeft wel te denken. Als radioactiviteit niet aan de wetten van onze wetenschap voldoet, waarom zou chi het dan wel moeten.

En zoek eens wat verder voor te zeggen dat chi onzin is en niet bewezen. Dan ontken je namelijk de hele oosterse geneeskunde.

Nog 1.

Ik heb lekker geslapen.
Als ik zich niet bewust is van zijn slaap, hoe kan IK dat dan doen?
De dingen die ik DOET, is IK zich van bewust. Anders kan er ook geen IK staan.
Dus IK heeft bewustzijn als IK in slaap is.
Als je echt eerlijk bent en eens serieus onderzoek doet, zie je snel genoeg dat wij in het westen een wetenschap hebben die blind is voor de waarheid. De wetenschap kan dingen namelijk niet verklaren die niet binnen de regels daarvoor liggen. Deze wereld van het paranormale houdt zich maar aan 1 regel en dat is CREATIVITEIT.

Het goddelijke is niet met verstand te snappen. Je verstand is begrensd.
Daar zijn zelfs totale yoga vormen op gericht. Je verstand zo uitputten dat het vanzelf stopt met proberen omdat het uitgeput is. En als dat gebeurt …….
pi_24832986
quote:
Op zondag 30 januari 2005 10:23 schreef Wombcat het volgende:

[..]

We dwalen af, maar men is het er niet over eens dat het door een meteoorinslag komt.
Behalve dat uitsterven van de dino's zijn er nog een paar gevallen waar in een vrij korte periode grootschalig uitsterven voorkomt en op dit moment is er dus weer zo'n situatie.
Bij het uitsterven van de dino's bleven er trouwens ook heel veel soorten leven (insecten, zoogdieren, planten, vissen.
En vanuit de kwantumwereld komen steeds meer berichten
dat het iets met een kwantumsprong te maken heeft. Een sprong in
evolutie die niet lineair verloopt, maar sprongsgewijs. (creatief en onwillekeurig)
pi_24836763
Het bestaan van radio-actief materiaal, en het hele proces is uit ten treure uitgewerkt en aangetoond. Je kunt niet dat ene tijdpunt over dat ene sample herhalen, maar alles volgt dezelfde wetten, en ook na verloop van tijd veranderen deze niet. Dit in tegenstelling tot het energie-verhaal.

Ik heb ook nergens gezegd dat het onzin is, alleen dat het niet wetenschappelijk aangetoond is, misschien wel niet aan te tonen is. Je kunt vinden dat wetenschap blind is, maar dan heb je het hele principe niet door. Het doel is om stapsgewijs meer te leren, niet in 1 keer een totaalbeeld van het universum te geven zoals het is. Daarmee staat dus de chi-kung leer/boedisme dus wel gelijk aan religie.

Oosterse geneeskunde zoals acupunctuur: er zijn ook andere verklaringen waarom dit zou kunnen werken. Nl endorfinen die vrijkomen, zenuwen die gestimueerd worden met gevoelsprikkels zodat pijn minder doorkomt en meer.

Van quantum-evolutie? heb ik nog nooit gehoord..Over het uitsterven van dino's denkt men dat als het niet de meteroriet-inslag geweest is, het misschien enorme vulkanische activiteit in siberie is geweest. Evt hebben deze events nog wat met elkaar te maken.
  zondag 30 januari 2005 @ 18:47:03 #116
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_24837149
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:22 schreef -Pepe- het volgende:
Het bestaan van radio-actief materiaal, en het hele proces is uit ten treure uitgewerkt en aangetoond. Je kunt niet dat ene tijdpunt over dat ene sample herhalen, maar alles volgt dezelfde wetten, en ook na verloop van tijd veranderen deze niet. Dit in tegenstelling tot het energie-verhaal.

Ik heb ook nergens gezegd dat het onzin is, alleen dat het niet wetenschappelijk aangetoond is, misschien wel niet aan te tonen is. Je kunt vinden dat wetenschap blind is, maar dan heb je het hele principe niet door. Het doel is om stapsgewijs meer te leren, niet in 1 keer een totaalbeeld van het universum te geven zoals het is. Daarmee staat dus de chi-kung leer/boedisme dus wel gelijk aan religie.

Oosterse geneeskunde zoals acupunctuur: er zijn ook andere verklaringen waarom dit zou kunnen werken. Nl endorfinen die vrijkomen, zenuwen die gestimueerd worden met gevoelsprikkels zodat pijn minder doorkomt en meer.

Van quantum-evolutie? heb ik nog nooit gehoord..Over het uitsterven van dino's denkt men dat als het niet de meteroriet-inslag geweest is, het misschien enorme vulkanische activiteit in siberie is geweest. Evt hebben deze events nog wat met elkaar te maken.
pepe, verklaringen zijn makkelijk te bedenken, maar de juiste, daar is niemand nog achter. Verwar niet 'een' verklaring met 'de' verklaring.
Daarbij is Chi Kung, geen religie. Boedhisme net zo min. Boedhisme is slechts een levenswijze, boedhisme gaat niet over geloven, het gaat erom om je eigen waarheid te creëren door in jezelf te zoeken.
Chi kung, is een beoefening van een eeuwenoude wijsheid/kennis in china, die gebruikt maakt van hetgeen dat Qi is benaamd in het oosten.

Daarbij is je opeenvolging van argument en conclusie niet duidelijk: "daarmee staat dus de ***** gelijk aan religie".
Hoe in hemelsnaam kan je deze conclusie trekken als je werkelijk weet waar je over praat?
pi_24837955
Zoals ik al zei. Ik zeg niet dat het onzin is, absoluut niet. Ik geef (lees goed) ook andere verklaringen, misschien beter begrijpbaar vanuit wetenschappelijk perspectief. Ik zeg absoluut niet 'de' verklaring te geven.

Chi Kung is de al-omvattende term waar boedhisme, kung fu, Tai chi, acupunctuur en nog veel meer uit voortgekomen is.
De reden waarom ik de term religie gebruik is de volgende. Je kunt het op verschillende manieren bekijken. Op een bepaalde manier kun je zeggen dat boedhisme een levensstijl is. Je zou zelfs kunnen zeggen dat iedereen boedhist is, of ie nou wil of niet.
Op een andere manier van bekijken zijn er wel degelijk leren binnen boedhisme die stellen dat het leven zo en zo in elkaar zit. Een perfecte verklaring geven van hoe alles in elkaar zit. DAT vind ik een kenmerk van een religie.
kenmerk 2: Het beginsel wat je bij 'traditionele' religies ziet (ik bedoel vooral christendom, islam) is het 'als...dan' principe. Als je nu niet gelooft dan kom je in de hel. Als je mij niet volgt...
Je kunt zeggen dat boedhisme dit niet kent, echter soms zie ik het wel terug bij mensen die ik ken en dit of iets vergelijkbaars aanhangen. Het is echter een stuk subtieler. Als je niet volgt..dan wordt je nooit verlicht, zul je nooit De waarheid kennen, blijf je steken in ontwikkeling, zul je nog 1000 levens als imperfecte brulaap leiden.
pi_24838044
Je hebt trouwens binnen de lange geschiedenis van Chi-Kung verschillende fases waarin het meer of minder als religie werd gepraktiseerd. Dan weer bestond het uit uiterst occulte symboliek, dan weer ging het vnl om de ontspanningsoefeningen. Waarschijnlijk zijn er daarom ook zoveel verschillende vormen uit voortgekomen.
  zondag 30 januari 2005 @ 21:47:31 #119
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_24839431
haha.. pepe ik geef je volledig gelijk! Perspectieven in overvloed zie ik.
pi_24840078
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:52 schreef The_stranger het volgende:

[..]

En de mens is altijd al egoistisch en moordlustig geweest, welke versie van het ontstaan je ook bekijkt. Mijn inziens is dat evolutionair ingeprent, en ik vraag me ook zeer zeker af of we dit wel kunnen veranderen....
Dat is inderdaad de vraag, toch is het goed om het te blijven proberen. Als we elkaar en onze omgeving blijven uitbuiten, dan verkleinen we uiteindelijk onze overlevingskansen.
pi_24845775
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:33 schreef -Pepe- het volgende:
Zoals ik al zei. Ik zeg niet dat het onzin is, absoluut niet. Ik geef (lees goed) ook andere verklaringen, misschien beter begrijpbaar vanuit wetenschappelijk perspectief. Ik zeg absoluut niet 'de' verklaring te geven.

Chi Kung is de al-omvattende term waar boedhisme, kung fu, Tai chi, acupunctuur en nog veel meer uit voortgekomen is.
De reden waarom ik de term religie gebruik is de volgende. Je kunt het op verschillende manieren bekijken. Op een bepaalde manier kun je zeggen dat boedhisme een levensstijl is. Je zou zelfs kunnen zeggen dat iedereen boedhist is, of ie nou wil of niet.
Op een andere manier van bekijken zijn er wel degelijk leren binnen boedhisme die stellen dat het leven zo en zo in elkaar zit. Een perfecte verklaring geven van hoe alles in elkaar zit. DAT vind ik een kenmerk van een religie.
kenmerk 2: Het beginsel wat je bij 'traditionele' religies ziet (ik bedoel vooral christendom, islam) is het 'als...dan' principe. Als je nu niet gelooft dan kom je in de hel. Als je mij niet volgt...
Je kunt zeggen dat boedhisme dit niet kent, echter soms zie ik het wel terug bij mensen die ik ken en dit of iets vergelijkbaars aanhangen. Het is echter een stuk subtieler. Als je niet volgt..dan wordt je nooit verlicht, zul je nooit De waarheid kennen, blijf je steken in ontwikkeling, zul je nog 1000 levens als imperfecte brulaap leiden.
Aangezien het einddoel van chi kung verlichting is denk ik wel dat je mag
stellen dat je dan weet hoe het in elkaar zit. De verschillende stadia van realisatie
doen steeds meer deuren openen.

De weg hoe je tot realisatie komt is echter voor elk individu verschillend.
Bekijk de verschillende yoga vormen maar eens:

Kundalini Yoga
Kripalu Yoga
Karma yoga
Jnana yoga
Hatha yoga
Dru Yoga
Bhakti yoga

Allemaal een andere techniek voor hetzelfde doel. Inzicht zonder dat
je hersenen zich ermee bemoeien.

Ik denk daarom ook dat je mag stellen dat er een als .... dan is
Als jij oprecht de waarheid wilt weten dan zal deze zich aan je openbaren.

"Als je klopt zal er open gedaan worden...." -> christendom

Maar als je het niet wilt weten, dan kun je gewoon verder gaan met
je leven. Vrije wil is het basiselement van deze aarde. Maar dat is jouw
keuze. Wat is daar mis mee?

En als je oprecht interesse hebt in de link van chi, chi kung, verlichting
etc. kan ik je boeken aanraden van:

Dr. Yang, Jwing - Ming

Verder heb ik al tips gegeven van boeken die chi kung met de
wetenschap linken. (b.v. Goswami). De komende jaren zullen er meer van
deze boeken uitkomen.
  maandag 31 januari 2005 @ 15:08:06 #122
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_24851324
quote:
Op zondag 30 januari 2005 14:42 schreef yearzero het volgende:
En zoek eens wat verder voor te zeggen dat chi onzin is en niet bewezen. Dan ontken je namelijk de hele oosterse geneeskunde.
Niet zo'n moeite mee hoor.

* Rasing veegt de oosterse geneeskunde van tafel

Leuk, dat ze dat al duizenden jaren zo doen, maar tegenwoordig weten we beter. De werking van een geneeskundige handeling moet wetenschappelijk te bewijzen zijn, waarom zouden we het anders doen? Hier hebben we ook eeuwenlang adergelaten bij elk wissewasje, dat doen we nu gelukkig ook niet meer. Het bleek nl. niet te helpen.

Voordat er hele chakra-theorieën worden bedacht om de zogenaamde genezende werking van 'chi' te verklaren, kun je beter eerst kijken of die werking er überhaupt wel is. Dan kun je eens hypotheses gaan opstellen hóe dat dan in zijn werk gaat.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_24851580
quote:
Op maandag 31 januari 2005 07:51 schreef yearzero het volgende:

Maar als je het niet wilt weten, dan kun je gewoon verder gaan met
je leven. Vrije wil is het basiselement van deze aarde. Maar dat is jouw
keuze. Wat is daar mis mee?
Inderdaad. Jij gelooft in al die mooie fabeltjes, mag van mij. Maar laat ons dan ook lekker die UMTS masten neerzetten.
The uproar of one hand clapping.
pi_24853381
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:19 schreef Morkje het volgende:

[..]

Inderdaad. Jij gelooft in al die mooie fabeltjes, mag van mij. Maar laat ons dan ook lekker die UMTS masten neerzetten.
Inderdaad vrije wil, zo omschreef de rechter het:

Groningers winnen rechtszaak tegen providers
Groningse flatbewoners hebben een rechtszaak gewonnen tegen telecomproviders. De rechter oordeelde dat de instemmingsprocedure lijkt op die van een bananenrepubliek. De mast moest direct verwijderd worden, op straffe van ¤ 5.000 per dag. U kunt voor jurisprudentie verwijzen naar zaaknummer 76316/KG ZA 04-401, rechtbank Groningen.
pi_24853580
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 19:57 schreef yearzero het volgende:

[..]

Ik kan het zo niet vinden, wordt vervolgd.
Kan niet elke website en onderzoek onthouden.
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar toch een goed voorbeeld.....

------------------------------------------------------------------------------

Radar heeft een vertrouwelijk rapport in handen inzake milieucriminaliteit. Het rapport is geschreven door het KLPD in samenwerking met het ministerie van VROM. In het document worden 26 zaken, in de periode 2001-2003 behandeld. Hier komen een aantal opvallende zaken naar voren.

Zo is in een derde van de gevallen sprake geweest van bedreiging van de volksgezondheid. En het rapport is heel helder over het feit dat in 50% van de gevallen sprake is van bestuurlijke integriteit. Laksheid van ambtenaren en slechte wetgeving creëren een gelegenheidsstructuur voor de betrokken bedrijven.

In onze uitzending besteden we onder meer aandacht aan het MPA-schandaal uit 2002. Vijftigduizend varkens moesten worden afgemaakt, omdat het veevoer besmet was met MPA, een groeihormoon. Toenmalig minister Brinkhorst vertelde destijds in NOVA dat er geen gevaar was voor de volksgezondheid. Echter het rapport is er heel duidelijk over. Zelfs een geringe dosis van het groeihormoon kan schadelijk zijn voor de volksgezondheid.

Verder staat in het rapport: "…er zijn aanwijzingen dat ernstige overtredingen van de diervoeder-wetgeving nog steeds plaatsvinden en een structureel karakter lijken te hebben. Medewerkers van de AID duiden de varkenssector aan als een van de grootste afvalverwerkers van Nederland."

Structureel wordt varkensvoer dus vermengd met afvalstoffen. Het varken eet het afval op, en wij eten de varkens op. Het spreekt voor zich en dat staat ook in het rapport dat dit "potentieel schadelijk is voor de volksgezondheid en voedselveiligheid."

Het wegmengen van afvalstoffen is volgens het document bijzonder lucratief: "Niet alleen worden duurdere grondstoffen uitgespaard, waardoor veevoeder goedkoop kan worden geproduceerd. Ook wordt geld verdiend met het afnemen van afvalstoffen."

Maar het rapport gaat niet alleen over veevoer. Het rapport heeft ook zaken onderzocht op het gebied van onder meer asbestverwijdering, uitstoot van giftige gassen en opslag van radioactief materiaal en het sjoemelen met vergunningen, ook vanuit de overheid. De KLPD onderzocht 26 zaken op bedreiging voor de volksgezondheid, het milieu en de veiligheid. Bij bedreiging van de veiligheid wordt gedacht aan ontploffingsgevaar bij olietanks of chemische stoffen, en vuurwerkfabrieken in woonwijken.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Wederom kapitaal boven menselijke belangen.
En wederom een bekende naam... Brinkhorst.

[ Bericht 1% gewijzigd door yearzero op 31-01-2005 22:10:37 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')