Of het daarwerkelijk bewezen is, kun je zeker nog over discusïeren, allerlei onderzoeken lopen nog en een goed wetenschappelijk onderzoek moet altijd minstens 1x herhaald wordenquote:Op maandag 20 december 2004 14:18 schreef yearzero het volgende:
Of :
Einstein:
"Als iemand de oplossing voor een probleem niet kan vinden moet
men eerst van bewustzijn veranderen"
Mijns inziens is dat hier ook het geval.
Mensen moeten eens eerst nadenken of iets goed voor ze is
voor ze zich er vol overgave instorten. UMTS / GSM in de huidige
vorm is wel degelijk gevaarlijk.
Deze kennis ligt al lang bij de wetenschappers alleen deze worden
monddood gemaakt door de industrie die er miljarden ingestoken heeft.
Tsja, als het inderdaad niet gevaarlijk/schadelijk is, dan zou onnodige angst veel geld gaan kosten, wat onnodig is...quote:Zo arrogant en zelfvoldaan als zij zich nu opstellen spreekt boekdelen. (Zembla,16dec,21:10).
Alleen de reactie van die topman van Telfort al......
"Wij hebben een overeenkomst met de regering gesloten dat burgers zich
niet zullen gaan bemoeien met de uitrol en anders hadden we UMTS niet uitgerold. Want
zo moeizaam als dat is gegaan met GSM willen we niet nog een keer."
Tsja, welkom in de moderne maatschappij.quote:Ziet nu niemand, behalve een paar wakkere mensen, dat er hier iets heel
erg vreemds aan de hand is. Onze recht van inspraak is verkocht door onze
regering zonder dat wij er ook maar iets over te zeggen hebben. Is dat
vrijheid? Nee, dat is mensen belazeren.
Ah, het eerst "wetenschappelijke" argument... Welk lichaamsdeel "trilt"dan op 2100 Mhz?quote:Maar goed, we zullen de komende jaren wel de prijs betalen van deze
erg domme en grove misstap. Tientallen miljarden aan gezondheidszorg.
De frequenties van GSM en UMTS zijn dezelfde als die van bepaalde lichaamsdelen.
Want elk voorwerp heeft zijn eigen unieke frequentie, zo is deze wereld opgebouwd.
En nu gaan wij met digitale, gepuste straling mensen, dieren etc. onderwerpen
aan een ruis die natuurlijke frequenties overlapt. Het lichaam absorbeerd deze straling en
daardoor zal de celdeling die normaal met een sinus (natuurlijke)
golf werkt worden verstoord door de pulsen.
Het is nooit wetenschappelijk bewezen dat radiostraling in die frequentiebanden kanker veroorzaakt.quote:Het is werkelijk ongelooflijk dat wij onze eigen blauwdruk:
- Frequenties van het lichaam
- DNA
zo aan het verkankeren zijn.
Ach, dat is 1 visie, denk zelf dat het wel los zal lopen, zelfs als het inderdaad schadelijk blijkt te zijn (wat ik niet denk)quote:Dit zal een mutatie van het menselijk lichaam tot gevolg hebben die z'n weerga niet
kent. Geen enkel mens kan zich zo snel aanpassen als nu nodig is omdat in een
paar jaar (2005-2007) 50000 masten erbij geplaatst worden. Doordat het
lichaam van een hoop mensen al behoorlijk verzwakt is door andere factoren
(weinig voedingsstoffen meer in eten, giffen in eten, E-stoffen etc..)
zullen de zwakste als eerst last krijgen.
Deze strijd is echter een onbegonnen strijd omdat mensen liever geloven wat
makkelijk is... "Het is NIET schadelijk", dan eens de kennis van duizenden jaren
van het menselijk lichaam bekijken en daar een conclusie uit trekken.
Deze maatschappij gaat af op wat hem toekomst, namelijk een halvering van de
wereldbevolking. Misschien dat we dan eens na gaan denken of we echt
bewegende plaatjes op een mobiel nodig hebben tegen elke prijs.......
Het spijt me, dat ik je niks kan uitleggen waar jij je niet vanquote:Op maandag 20 december 2004 14:51 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Of het daarwerkelijk bewezen is, kun je zeker nog over discusïeren, allerlei onderzoeken lopen nog en een goed wetenschappelijk onderzoek moet altijd minstens 1x herhaald worden
[..]
Tsja, als het inderdaad niet gevaarlijk/schadelijk is, dan zou onnodige angst veel geld gaan kosten, wat onnodig is...
[..]
Tsja, welkom in de moderne maatschappij.
Je kunt ook op Groenland gaan wonen. De consument wil dit nu eenamaal en zal het krijgen. Dat jij r niet mee eens bent en het niet wil is helaas onderhevig aan het recht van de meerderheid...
[..]
Ah, het eerst "wetenschappelijke" argument... Welk lichaamsdeel "trilt"dan op 2100 Mhz?
Verlos me uit deze onwetendheid
[..]
Het is nooit wetenschappelijk bewezen dat radiostraling in die frequentiebanden kanker veroorzaakt.
[..]
Ach, dat is 1 visie, denk zelf dat het wel los zal lopen, zelfs als het inderdaad schadelijk blijkt te zijn (wat ik niet denk)
En ik vraag me af hoe een duizend jaar oude kennisbron ons wat kan leren over de invloed van radiostralen, maar goed, dat ga jij ons vast vertellen, gezien je post, die bol staat van jouw kennis...
Toch weer jammer dat je weer dezelfgde drogredenen aanvoert om maar niet met harde bewijzen aan te komen.quote:Op maandag 20 december 2004 15:51 schreef yearzero het volgende:
[..]
Het spijt me, dat ik je niks kan uitleggen waar jij je niet van
bewust bent. Misschien is het een idee om eerst dat
eens onder de loep te nemen voor je accupuntuur
gaat afkraken,
Mischien is het een idee om onderstaand boek eens lezen.
Erg "wetenschappelijk" geschreven, dus je kunt het wel
op prijs stellen denk ik. Van een quantumfysicus notabene
A. Goswami
Het visionaire venster
Hardcover | 284 Pagina's | Uitgeverij Ankh-Hermes | 2002
ISBN: 9020282662
-------------------------------
Of deze. Over nulpunt energie. Wie kan dat aantonen?
Tesla wist al dat het bestaat, maar kon het niet aantonen.
Lynne MacTaggart
Het Veld
Paperback | 299 Pagina's | Uitgeverij Ankh-Hermes | 2004
ISBN: 9020283391
--------------------------------
Denk jij echt dat je met wetenschap de sleutel tot alle
antwoorden hebt? Want dan kun je je borst natmaken
de komende jaren. Onze geest is baas over materie
en niet andersom.
Maar goed, ik ga je geen bewijzen aanslepen, dat heett
geen zin. Probeer jij eerst je blik maar eens te verruimen.
Succes
Haal je hier niet resonantiefrequentie (geluid) and elektromagnetisme door elkaar?quote:Op maandag 20 december 2004 14:18 schreef yearzero het volgende:
De frequenties van GSM en UMTS zijn dezelfde als die van bepaalde lichaamsdelen.
Want elk voorwerp heeft zijn eigen unieke frequentie, zo is deze wereld opgebouwd.
Je verbindt verregaande conclusies aan een aantal welvaartskwalen, waarvan de oorzaak nog niet helemaal vaststaat. Mensen worden in onze samenleving overigens wel steeds ouder.quote:Het is werkelijk ongelooflijk dat wij onze eigen blauwdruk:
- Frequenties van het lichaam
- DNA
zo aan het verkankeren zijn.
Dit zal een mutatie van het menselijk lichaam tot gevolg hebben die z'n weerga niet
Ik heb een flink gelikte vodafone telefoon.quote:Op maandag 20 december 2004 12:20 schreef depax het volgende:
round 1:
Stop UMTS!
Ok round 2 starts.
FiGHT!
@EK
die kaart klopt als een bus heb hem vergeleken met de interne hier en met de dekkingskaart die jij ook kan zien op de vodafone site staat namelijk dus dat er in lemmer geen dekking is dus ook geen antenne
http://umtscoveragetool.vodafone.nl/UMTSdekking.html#
kom niet met de onzin van das allemaal gelogen want waarom verkoopt vodafone er dan niks bij mensen of krijgen we mensen aan de telefoon met klachten dat ze geen bereik hebben.
Alles werkt op een frequentie, resonantie betekent letterlijk trilling.quote:Op maandag 20 december 2004 17:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Haal je hier niet resonantiefrequentie (geluid) and elektromagnetisme door elkaar?
[..]
Je verbindt verregaande conclusies aan een aantal welvaartskwalen, waarvan de oorzaak nog niet helemaal vaststaat. Mensen worden in onze samenleving overigens wel steeds ouder.
Voor een deel ben ik het met je eens: Wat in de voedselindustrie gebeurt is soms niet erg fraai. Ook heb ik weleens een artikel gelezen over mensen die gezondheidsproblemen kregen omdat ze in de buurt van een omroepzender woonden. Dat kwam echter niet door de frequentie, maar door de veldsterkte.
In dat geval zal de overheid vast niet van plan zijn om de 6 miljoen + de schadeclaims terug te betalen hoor. Brinkhorst zal in dat geval openlijk de problemen op het bordje van de schimmige wolk dat 'markt' heet proberen te schuiven. Ongeacht het resultaat van dat Zwitserse onderzoek.quote:Op maandag 20 december 2004 18:22 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Exact, 6 miljard is belangrijker als mensen.
Onze eigen KPN heeft voor 15 miljard, samen met een andere telecomprovider die licenties gekocht.
De andere provider haakte toen af, en KPN draaide volledig voor de kosten op.. en kreeg een flinke klap op de beurs.
Ik snap het wel, en we zullen dan maar moeten afwachten op de zwitsers.
Ja, dat is waar topic 1 om gestart was, niet om UMTS masten weg te halen, maar om te zorgen dat men richtlijnen heeft in de sterkte die gebruikt wordt.quote:Op maandag 20 december 2004 18:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
In dat geval zal de overheid vast niet van plan zijn om de 6 miljoen + de schadeclaims terug te betalen hoor. Brinkhorst zal in dat geval openlijk de problemen op het bordje van de schimmige wolk dat 'markt' heet proberen te schuiven. Ongeacht het resultaat van dat Zwitserse onderzoek.
Als je bedenkt dat UMTS volslagen overbodig is, ik bedoel, beeldjes uitwisselen op een telefoon. Wie gaat er nou in zijn telefoon kijken als je ook wat wil kunnen horen?
Een detail was ik nog vergeten. De onwetendheid en de stugheid van de Nederlandse pioniers op dit gebied, rekenen 4 v spanning voor hun masten, terwijl bewezen is dat 1v ruim voldoende is om elke telefoon goed te laten functioneren..
kom eens met een bron. volgens mij is dit populistische prietpraat zonder enige grond. je wilt dus serieus melden dat wij lichaamsdelen hebben die een "frequentie" van 900, 1800 of 2500 hz hebben?quote:Op maandag 20 december 2004 14:18 schreef yearzero het volgende:
Of : De frequenties van GSM en UMTS zijn dezelfde als die van bepaalde lichaamsdelen.
zoals gezegd: onzin. je hele frequentie verhaal is helemaal nergens op gebaseerd. wat een digitale frequentie is, is me al helemaal een raadsel.quote:En nu gaan wij met digitale, gepuste straling mensen, dieren etc. onderwerpen
aan een ruis die natuurlijke frequenties overlapt.
heb je eigenlijk wel enig idee waar je over praat? een celdeling die met een sinusgolf werkt..pulsen die dat onderbreken.. straling die op frequenties werkt.. je gooit wat natuurkundige termen in een hoge hoed, schud er wat mee en maakt een paar leuke zinnen, maar iemand die ook maar IETS weet van natuurkunde, biochemie e.d. prikt hier meteen doorheen.quote:Het lichaam absorbeerd deze straling en
daardoor zal de celdeling die normaal met een sinus (natuurlijke)
golf werkt worden verstoord door de pulsen.
leuk, een berg vage theorieen, wat doemscenario's en de rest van de wereld is naief. laat eerst maar eens wat aannemelijke data zien, lullen we dan verderquote:Dit zal een mutatie van het menselijk lichaam tot gevolg hebben die z'n weerga niet
Deze strijd is echter een onbegonnen strijd omdat mensen liever geloven wat
makkelijk is... "Het is NIET schadelijk", dan eens de kennis van duizenden jaren
van het menselijk lichaam bekijken en daar een conclusie uit trekken.
Deze maatschappij gaat af op wat hem toekomst, namelijk een halvering van de
wereldbevolking. Misschien dat we dan eens na gaan denken of we echt
bewegende plaatjes op een mobiel nodig hebben tegen elke prijs.......
Ah zo, ik las in dat topic inderdaad al de ingekopte brinkhorstargumenten. Ik zal eens aan de oppositiepartijen een mailtje sturen of hier een kamerdebat voor geplanned staat en zo nee, of ze dat als de sodemieterij kunnen doenquote:Op maandag 20 december 2004 18:34 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Ja, dat is waar topic 1 om gestart was, niet om UMTS masten weg te halen, maar om te zorgen dat men richtlijnen heeft in de sterkte die gebruikt wordt.
Als wordt aangetoont dat het niet echt schadelijk is op een lager niveau, why the hell zenden ze dan op veel te hoge sterkte.![]()
- Natuurlijk betekent resonantie trilling. Maar wat voor trilling? Of een trilling van wat? Tennisballen? Electriciteit? Geluid? Licht? ... Wezenlijk verschillende dingen.quote:Op maandag 20 december 2004 18:10 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Alles werkt op een frequentie, resonantie betekent letterlijk trilling.
En de mensen hier sterven gemiddeld 5 jaar eerder dan in Japan.
Absoluut waar, multinationals gaan over lijken. Alleen als de effecten zo dramatisch zijn als door sommigen hier wordt voorgesteld, dan zouden ze zo door hun klantenbestand heen zijn.quote:Exact, 6 miljard is belangrijker als mensen
Je gaf hem ook niet echt de kans.. Hij kon toch niet weten dat je het over acupunctuur hebt?quote:Op maandag 20 december 2004 15:51 schreef yearzero het volgende:
[..]
Het spijt me, dat ik je niks kan uitleggen waar jij je niet van
gaat afkraken,
Je weet dat ze in japan ook GSM's hebben en al sinds 2001 UMTS??quote:Op maandag 20 december 2004 18:10 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
En de mensen hier sterven gemiddeld 5 jaar eerder dan in Japan.
http://www.state.gov/r/pa/ei/bgn/
eerlijk gezegd had ik wel het vermoeden dat hij die kant op zou gaan met zijn trillingen, echter dat is niet het punt. Hij zegt dat UMTS precies dezelfde frequentie heeft als die natuurlijke trilling..quote:Op maandag 20 december 2004 19:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je gaf hem ook niet echt de kans.. Hij kon toch niet weten dat je het over acupunctuur hebt?
Kan me niet hetinneren dat ik acupunctuur heb afgekraaktquote:Het spijt me, dat ik je niks kan uitleggen waar jij je niet van
gaat afkraken,
quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:32 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Je weet dat ze in japan ook GSM's hebben en al sinds 2001 UMTS??
Lijkt me een niet ter zake coend punt dat de levenverwachting daar hoger is, dat ligt i.,i.g. niet aan UMTS
---- knip ---------quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:47 schreef The_stranger het volgende:
[..]
eerlijk gezegd had ik wel het vermoeden dat hij die kant op zou gaan met zijn trillingen, echter dat is niet het punt. Hij zegt dat UMTS precies dezelfde frequentie heeft als die natuurlijke trilling..
En dat heeft dan weer niets met acupunctuur te maken..... Maar goed, dat wil hij niet zeggen want ik ben niet voldoende... hoe zei hij dat ook al weer? Niet voldoende bewust van dingen.
[..]
Kan me niet hetinneren dat ik acupunctuur heb afgekraakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |