Ah je hebt je account niet door de shredder gehaald?quote:Op maandag 20 december 2004 14:33 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Nee hoor. Dus ze ijlt maar wat.
Laat jij jezelf nou maar lekker opstoken en een hoop bull-shit wijsmaken Yvonne, net zoals de rest.
Als je een account door de shredder haalt houdt dat niet automatisch in dat je niet meer post / van plan bent te posten, Yvonne.quote:Op maandag 20 december 2004 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah je hebt je account niet door de shredder gehaald?
Post dan gewoon onder boebiedoe
Waarom heb je boe eigenlijk met pensioen gestuurd?quote:Op maandag 20 december 2004 14:44 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Als je een account door de shredder haalt houdt dat niet automatisch in dat je niet meer post/ van plan bent te posten,Yvonne.
t lijkt wel een soapquote:Op maandag 20 december 2004 14:44 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Als je een account door de shredder haalt houdt dat niet automatisch in dat je niet meer post / van plan bent te posten, Yvonne.
Vanwaar de behoefte om daar zo over door te blijven zeiken..
Ah, om diverse redenen.quote:Op maandag 20 december 2004 14:46 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Waarom heb je boe eigenlijk met pensioen gestuurd?
Yup. Of msn. Geen idee.quote:Op maandag 20 december 2004 14:55 schreef ShaoliN het volgende:
Aangifte, om een opmerking hier op FOK! ???
lievquote:Op maandag 20 december 2004 14:53 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Ah, om diverse redenen.
Maar de spreekwoordelijke druppel was meer een impulsieve actie toen Tessje met haar aangifte kwam. Jawel mensen, Tessje heeft aangifte jegens mij gedaan. Waarom weet ik eigenlijk ook niet precies, dat mag ze zo zelf vertellen.. Maar goed, ik laat boe voorlopig rusten.
.
Laat me raden. Je hebt, zonder haar toestemming, haar pre-op foto's gepostquote:Op maandag 20 december 2004 14:56 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Yup. Of msn. Geen idee.
Vertel eens Tessje, waarom..
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 20 december 2004 14:57 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
liev
en zij moet moderator worden van ovjl?
Ik was van plan te reageren. Sterker nog, had de post al klaar. Echter, ik kreeg andere werkzaamheden voor mijn kiezen (zit op mijn werk) en toen ging de post verloren.quote:Op maandag 20 december 2004 14:59 schreef knowall het volgende:
Ha HTT je bent er weer, gaarne zou ik je er even op willen attenderen dat je hier overheen gelezen hebt.
Graag gedaan.
Ehm, ze mag het zo allemaal zelf vertellen.quote:Op maandag 20 december 2004 15:00 schreef Dirkh het volgende:
Heeft ze de aangifte zelf opgenomen?
Het is je bij deze vergevenquote:Op maandag 20 december 2004 15:02 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik was van plan te reageren. Sterker nog, had de post al klaar. Echter, ik kreeg andere werkzaamheden voor mijn kiezen (zit op mijn werk) en toen ging de post verloren.
Calvobbes is inderdaad mijn grote voorbeeldquote:Op maandag 20 december 2004 15:02 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik had daar niets op te zeggen, behalve dat je de hele post moet quoten, en niet de halve. Selectief lezen, heet dat ook wel. Iets waar jij bewezen goed in bent.
Ik heb anders een prachtig campagnetopic geopend, wat helaas weinig bezocht werd, en als je dit topic even doorlees vind je even terug ook een post waarin ik mijn denkbeeld uiteenzet.quote:Op maandag 20 december 2004 15:03 schreef Posdnous het volgende:
Ik vind de campagnes tot op heden tegenvallen.
Ik heb nog niemand duidelijk zien maken waarom hij/zij een goede mod zou zijn.
Ik zie alleen maar lobby's in beweging gezet worden.
Wat populariteit en kunde betreft zijn jullie idd een mooi stel.quote:Op maandag 20 december 2004 15:06 schreef knowall het volgende:
[..]
Het is je bij deze vergeven
[..]
Calvobbes is inderdaad mijn grote voorbeeld![]()
Hoewel ik niet vind dat ik selectief gelezen heb, aangezien je posts uit 2 delen bestond, en ik het gehele eerste deel gequote, gelezen en op gereageerd heb
Wat beschouw jij een vrolijk leesbare sticky?quote:Op maandag 20 december 2004 13:02 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dat moet ook vanzelfsprekend zijn, en dat is het voor ons ook wel, maar de newbies moeten er wel op gewezen worden, blijkbaar. Dus ik pleit voor een zeer basale en vrolijk leesbare Intro als sticky, met een uitdagende titel, zodat ze hem wel willen lezen.
Dat is ook iets waar ik me voor ga inzetten als ik blauw mocht worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |