de webcam doet het nog hoor!quote:
Ja, daar zit IEDEREEN nuquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:18 schreef -Hans- het volgende:
webcam => http://www.3fm.nl/page/darfur_webcam
Dan ken je mijn PC nietquote:
Mja, hij doet het nog.quote:
Net had ik anders gewoon het live-geluid er bij. Misschien moet je de stream uit Hilversum stoppen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:26 schreef Phat Lip het volgende:
Op de webcam is ook niet zoveel te zien/ Wipneus en Pim zijn aan het optreden. Geluid bij de beelden hoor je niet, hoor nu gewoon Prince.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:25 schreef Trainspotter het volgende:
Wat een ontzettend goeie actie vond ik dit. Het levert niet zo zo veel geld op,
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:15 schreef Omaha het volgende:
Al die top 100etc.. allertijden kunnen me gestolen worden, dit was het beste radioprogramma van dit jaar.
Het is een schijntje. Als één bedrijf 50.000 euro bij elkaar krijgt, waarom is het totaalbedrag dan zo laag?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Het zal ruim ¤ 350.000 zijn, het is maar wat je weinig vind...
Net hadden ze het er ook over dat het heel gaaf zou zijn als ze de 4 ton halen, dus het zal echt niet veel hoger zijn...quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is een schijntje. Als één bedrijf 50.000 euro bij elkaar krijgt, waarom is het totaalbedrag dan zo laag?
Idd, hij blijft hier ook af en toe ff hangen, maar het kan er goed mee door.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:40 schreef Cee het volgende:
M'n webcam verbinding gaat niet echt soepeltjes.
Ja maar wel duimen dan dat er nog hongersnood is in Dafur.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Prachtig![]()
Hopelijk volgend jaar weer![]()
Ik hoop eigenlijk niet dat er volgend jaar weer een enorme vreselijke gebeurtenis is dat zo'n actie nodig is. Maar toch, zo'n radioproject mag wel vaker ja.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Prachtig![]()
Hopelijk volgend jaar weer![]()
dacht dat One het meest zou hebben opgeleverd. En Girl het meest aangevraagdquote:Luisteraars vroegen tegen betaling muziek aan.Het nummer 'Girl' van Anouk
werd het meest gevraagd.'Beautiful Day' van U2 bracht het meeste geld op.
Ter vergelijking: voor de inzamelingsactie voor de slachtoffers van de wateroverlast in Nederland (nota bene) leverde in 1995 82 miljoen gulden op. De gemiddelde Afrika-actie leverde ook nooit minder dan 50 miljoen gulden op.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Het zal ruim ¤ 350.000 zijn, het is maar wat je weinig vind...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |