Wat is er nou boeiend aan de overrate Beelen?quote:
AMEN!quote:Op donderdag 23 december 2004 08:04 schreef mcintosh het volgende:
Echt verschrikkelijk die reacties hier af en toe zeg, DOEN mensen een keer IETS, in tegenstelling tot de gemiddelde computerscherm lover, wat er ECHT toe doet, en dan is het nog gezeur en gezeik en gejammer, GATVER!
Stelletje imbecielen, dan waag je de gok toch lekker niet dat er misschien mensen, of al is het er maar 1, een beetje een beter bestaan kunnen krijgen , dan waag je die gok toch lekker niet joh, heb je mooi weer 15 euro uitgespaard! Gierige centenneukers!!
Geen goed woord voor over voor die mensen, die mogen van mij best lekker het land worden uit gedonderd!!
zo dat lucht op
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:19 schreef SCH het volgende:
Stem vandaag op www.stand.nl
De NCRV betaalt een euro per stemmer
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:19 schreef SCH het volgende:
Stem vandaag op www.stand.nl
De NCRV betaalt een euro per stemmer
quote:Error 19 at cell 0 claimed by -none-:Server is very busy. Please retry later.
Als je maar genoeg betaaldquote:Op donderdag 23 december 2004 14:06 schreef SwiffMeister het volgende:
Draaien ze ook requestjes die niet binnen de muziekgrenzen van 3fm vallen?
Dus stel ik vraag een nummer van neophyte aan met zeer rasistische tekst dan draaien ze dat ook?quote:
Het moet ook weer niet te extreem worden, maar normaal draaien ze bijv. geen k3 en deze werd voor ¤ 200,- wel gedraaid, om maar even wat te noemenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:29 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Dus stel ik vraag een nummer van neophyte aan met zeer rasistische tekst dan draaien ze dat ook?
Kan me daar weinig bij voorstellen...
tot nu toe hebben 7102 mensen gestemd.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:31 schreef SCH het volgende:
Stelling van donderdag 23 december 2004
Geven aan Darfur is een druppel op een gloeiende plaat
Eens (40%)
Oneens (60%)
tot nu toe hebben 5823 mensen gestemd![]()
Toelichting stelling
Actie: Schenk een euro aan Darfur door uw stem uit te brengen in de peiling van vandaag!
Dat wordt morgen wel bekend.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:35 schreef calvobbes het volgende:
Weet iemand hoeveel geld er nu ondertussen is opgehaald?
Daar geven ze heel weinig updates over
Ik denk veel meer. Er zitten een paar grote klappers van gisteren en vandaag bij. En ze zaten gisteren al op 175k toch?quote:Op donderdag 23 december 2004 18:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat wordt morgen wel bekend.
Ik denk dat er zo'n 350.000 is opgehaald al. Want gister had je een man met steigers (wat ik niet helemaal snapte) die 75.000 gaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |