Het bedrijf van de dag heeft vandaag toch 40.000 euro's opgehaald? Daarnaast dus de opbrengst van Stand.nl en de reguliere aanvragen...dat mobiel hospitaal komt wel dichterbijquote:Op donderdag 23 december 2004 18:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk veel meer. Er zitten een paar grote klappers van gisteren en vandaag bij. En ze zaten gisteren al op 175k toch?
Omdat ik Joe Cocker met "You can leave your hat on" niet zo'n geweldig nummer vind. Daarnaast heb ik al een keer een plaat aangevraagd. Het houdt ook een keer op met de kerstgedachtequote:
quote:
Als je wat screecaps had gemaakt, had je mooi materiaal voor BH2quote:Op donderdag 23 december 2004 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
er staan meer lekkere wijven daar, zie ik.
Ik werk bij het bedrijf van de dagquote:Op donderdag 23 december 2004 19:25 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Het bedrijf van de dag heeft vandaag toch 40.000 euro's opgehaald? Daarnaast dus de opbrengst van Stand.nl en de reguliere aanvragen...dat mobiel hospitaal komt wel dichterbij
Ik ga ook na volgende week vaker 3FM luisteren. Ik hoop echt dat ze deze muziekkeus aanhouden, want die is echt goed!
mooie foto's was sliep claudia op dat momentquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:20 schreef teig het volgende:
Jaaah ik ben dr vandaag in geweest!!! Ik was daar met bewoners van mijn werk ( visueel gehandicapten) en we hadden al eerder een brief gemaild om te vragen of er een mogelijkheid was of we binnen de hekken mochten komen omdat het voor de jongeren niet e zien was. Hier hadden we geen antwoordt op gehad, maar we zijn toch gegaan. Ik heb de jongeren een papier in de hand gegeven met de tekst: we willen het zien, maar we zien het niet!!. Dit trok de aandacht van Wout en hij heeft de brief die ik nu weer bij me had gelezen. Uiteindelijk moest hij even overleggen en mochten we naar binnen.
Wout is echt tof! Hij heeft de bewoners heel geduldig alles uitgelegd en de bewoners een kans gegeven toch wat mee te krijgen van de actie!!
Hierna zijn we nog op de foto gegaan met Wout, Astrid en Giel!!
We waren er rond 19.00 uur...
Het was gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!!!
Jongens bedankt!!
Super man! Echt strakke actie om jullie zo te ontvangen...kan me voorstellen dat je dat niet snel zult vergeten.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:57 schreef teig het volgende:
Claudia lag te slapen.. Die moet namelijk om twee uur weer!!!!
En het levert ook nog eens best leuke radio op. Natuurlijk niet het belangrijkste van de actie, maar toch mooi meegenomenquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:53 schreef SCH het volgende:
Ik blijf het geweldig vinden, het maakt iets los en dat geeft hoop.
Ik dacht het niet - dat nummer is ooit weer eens opgeduikeld.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:25 schreef Againzender het volgende:
Tom Waits is geweldig
Leeft die zwerver eigenlijk nog?
Jij hebt ook gegeven, hoorde ik dat goed ??quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht het niet - dat nummer is ooit weer eens opgeduikeld.
Ik had al gegeven hoor maar dat hoorde je niet goed - dat was o.a. het radio 1 journaal wat Jurgen zei.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jij hebt ook gegeven, hoorde ik dat goed ??
dan doe je het toch via de website?quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kom er maar niet doorheen. Ik wil Grace van Jeff Buckley aanvragen, maar het nummer is steeds in gesprek.
Nee, want ik wil 15 euro bieden om het te draaien. Maar als ze hem meteen draaien bied ik 20 euro. En dat kan je natuurlijk niet ingeven via internet.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:15 schreef SCH het volgende:
dan doe je het toch via de website?
denk je nou echt dat ze voor minder dan 50 euro de telefoon opnemen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, want ik wil 15 euro bieden om het te draaien. Maar als ze hem meteen draaien bied ik 20 euro. En dat kan je natuurlijk niet ingeven via internet.
Ze accepteren zelfs 10 euro. En een kettinkje. En ik heb geen 50 euro.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:18 schreef SCH het volgende:
denk je nou echt dat ze voor minder dan 50 euro de telefoon opnemen?![]()
Kom op tommie, sla dat spaarvarken aan gort
Het is uitgelekt dat je Idols-mod bent geweest, dat risico durven ze niet aanquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze accepteren zelfs 10 euro. En een kettinkje. En ik heb geen 50 euro.
Sorry..
maar daar zat jij niet bij ??quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had al gegeven hoor maar dat hoorde je niet goed - dat was o.a. het radio 1 journaal wat Jurgen zei.
Ze motten niet zeiken als ze geld willen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:21 schreef SCH het volgende:
Het is uitgelekt dat je Idols-mod bent geweest, dat risico durven ze niet aan![]()
Ik zou wel graag willen weten of mijn nummertje al gedraaid is eigenlijk - ik heb verdomme wel 50 pegels gegeven.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze motten niet zeiken als ze geld willen..
Het wordt in ieder geval volgende week gedraaid. Maar ik wil het uiteraard meteen horen, daarom ga ik ze chanteren.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:24 schreef SCH het volgende:
Ik zou wel graag willen weten of mijn nummertje al gedraaid is eigenlijk - ik heb verdomme wel 50 pegels gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |