quote:
Als je wat screecaps had gemaakt, had je mooi materiaal voor BH2quote:Op donderdag 23 december 2004 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
er staan meer lekkere wijven daar, zie ik.
Ik werk bij het bedrijf van de dagquote:Op donderdag 23 december 2004 19:25 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Het bedrijf van de dag heeft vandaag toch 40.000 euro's opgehaald? Daarnaast dus de opbrengst van Stand.nl en de reguliere aanvragen...dat mobiel hospitaal komt wel dichterbij
Ik ga ook na volgende week vaker 3FM luisteren. Ik hoop echt dat ze deze muziekkeus aanhouden, want die is echt goed!
mooie foto's was sliep claudia op dat momentquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:20 schreef teig het volgende:
Jaaah ik ben dr vandaag in geweest!!! Ik was daar met bewoners van mijn werk ( visueel gehandicapten) en we hadden al eerder een brief gemaild om te vragen of er een mogelijkheid was of we binnen de hekken mochten komen omdat het voor de jongeren niet e zien was. Hier hadden we geen antwoordt op gehad, maar we zijn toch gegaan. Ik heb de jongeren een papier in de hand gegeven met de tekst: we willen het zien, maar we zien het niet!!. Dit trok de aandacht van Wout en hij heeft de brief die ik nu weer bij me had gelezen. Uiteindelijk moest hij even overleggen en mochten we naar binnen.
Wout is echt tof! Hij heeft de bewoners heel geduldig alles uitgelegd en de bewoners een kans gegeven toch wat mee te krijgen van de actie!!
Hierna zijn we nog op de foto gegaan met Wout, Astrid en Giel!!
We waren er rond 19.00 uur...
Het was gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!!!
Jongens bedankt!!
Super man! Echt strakke actie om jullie zo te ontvangen...kan me voorstellen dat je dat niet snel zult vergeten.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:57 schreef teig het volgende:
Claudia lag te slapen.. Die moet namelijk om twee uur weer!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |