En het levert ook nog eens best leuke radio op. Natuurlijk niet het belangrijkste van de actie, maar toch mooi meegenomenquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:53 schreef SCH het volgende:
Ik blijf het geweldig vinden, het maakt iets los en dat geeft hoop.
Ik dacht het niet - dat nummer is ooit weer eens opgeduikeld.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:25 schreef Againzender het volgende:
Tom Waits is geweldig
Leeft die zwerver eigenlijk nog?
Jij hebt ook gegeven, hoorde ik dat goed ??quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht het niet - dat nummer is ooit weer eens opgeduikeld.
Ik had al gegeven hoor maar dat hoorde je niet goed - dat was o.a. het radio 1 journaal wat Jurgen zei.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jij hebt ook gegeven, hoorde ik dat goed ??
dan doe je het toch via de website?quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kom er maar niet doorheen. Ik wil Grace van Jeff Buckley aanvragen, maar het nummer is steeds in gesprek.
Nee, want ik wil 15 euro bieden om het te draaien. Maar als ze hem meteen draaien bied ik 20 euro. En dat kan je natuurlijk niet ingeven via internet.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:15 schreef SCH het volgende:
dan doe je het toch via de website?
denk je nou echt dat ze voor minder dan 50 euro de telefoon opnemen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, want ik wil 15 euro bieden om het te draaien. Maar als ze hem meteen draaien bied ik 20 euro. En dat kan je natuurlijk niet ingeven via internet.
Ze accepteren zelfs 10 euro. En een kettinkje. En ik heb geen 50 euro.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:18 schreef SCH het volgende:
denk je nou echt dat ze voor minder dan 50 euro de telefoon opnemen?![]()
Kom op tommie, sla dat spaarvarken aan gort
Het is uitgelekt dat je Idols-mod bent geweest, dat risico durven ze niet aanquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze accepteren zelfs 10 euro. En een kettinkje. En ik heb geen 50 euro.
Sorry..
maar daar zat jij niet bij ??quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had al gegeven hoor maar dat hoorde je niet goed - dat was o.a. het radio 1 journaal wat Jurgen zei.
Ze motten niet zeiken als ze geld willen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:21 schreef SCH het volgende:
Het is uitgelekt dat je Idols-mod bent geweest, dat risico durven ze niet aan![]()
Ik zou wel graag willen weten of mijn nummertje al gedraaid is eigenlijk - ik heb verdomme wel 50 pegels gegeven.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze motten niet zeiken als ze geld willen..
Het wordt in ieder geval volgende week gedraaid. Maar ik wil het uiteraard meteen horen, daarom ga ik ze chanteren.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:24 schreef SCH het volgende:
Ik zou wel graag willen weten of mijn nummertje al gedraaid is eigenlijk - ik heb verdomme wel 50 pegels gegeven.
2e kerstdag wat te doenquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Durf me nou maar eens te ontmoeten dan leg ik je na de daad precies uit hoe het zit
![]()
Om het nou bij mijn schoonouders op de bank te doen, gaat wat ver.quote:
Gewoon 3FM houden, maar wel met de playlist die deze week eigenlijk heeft gedraaid, met uitsluitend goede muziek dusquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:21 schreef Bjoro het volgende:
misschien een gat in de markt...... Request FM
Het heeft dus wel indruk op ze gemaakt, leuk om te lezen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 06:57 schreef teig het volgende:
zeker weten van niet..
en de bewoners ook niet. Een had het er vannacht nog over!! Ze wilde vandaag weer gaan vragen of naar binnen mochten!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |