Welke was het?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:08 schreef RedGuy het volgende:
Mijn plaatje is vanochtend bij Giel geweest.
Disarm van The Smashing Pumpkins, Keke Baas uit Den Helder had er 30 euro voor over.quote:
Aha, dat was net voor ik op de fiets staptequote:Op woensdag 22 december 2004 10:23 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Disarm van The Smashing Pumpkins, Keke Baas uit Den Helder had er 30 euro voor over..
Tering daar kan je drie keer het album van kopenquote:Op woensdag 22 december 2004 10:23 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Disarm van The Smashing Pumpkins, Keke Baas uit Den Helder had er 30 euro voor over..
Het is toch voor het goede doelquote:Op woensdag 22 december 2004 14:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Tering daar kan je drie keer het album van kopen
mooi bedrag! Hoop alleen dat het nog flink meer wordt: 1 euro per inwoner of zo! als 1 op de 50 mensen ff voor 50 euro een nummertje aanvraagt moet dat best lukken... behalve dat ze dan niet genoeg tijd hebben om alle nummers te draaienquote:Op woensdag 22 december 2004 17:35 schreef evert het volgende:
de 150.000 euro gepasseerd....
Ja, gek he, om zomaar iets aan een goed doel te gevenquote:Op woensdag 22 december 2004 14:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Tering daar kan je drie keer het album van kopen
uhuh, dat er zoveel mensen meedoen geeft me toch t gevoel dat nederland niet helemaal verloren is. Dat gevoel heb ik de laatste maand wel regelmatig gehad..quote:Op woensdag 22 december 2004 17:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, gek he, om zomaar iets aan een goed doel te geven
De actie leeft volgens mij als een tiet en dat is niet alleen financieel goed maar we kunnen ook wel wat positiviteit en daadkracht gebruiken.
quote:Moskeeën sluiten zich aan bij actie 3FM
Uitgegeven: 22 december 2004 17:36
Laatst gewijzigd: 22 december 2004 17:36
AMSTERDAM - De Unie van Marokkaanse Moskeeën in Amsterdam en Omstreken (UMMAO) heeft alle moskeebesturen en imams opgeroepen vrijdag geld in te zamelen voor een noodhospitaal in de Sudanese provincie Darfur. De moskeeën steunen daarmee de actie van Radio 3FM en het Rode Kruis. Dat meldde de UMMAO woensdag.
Drie dj's van Radio 3FM hebben zich maandag voor vijf dagen laten opsluiten in een glazen kooi op de Utrechtse Neude.
Luisteraars moeten met geld op tafel komen om hun favoriete nummers aan te vragen. Ook kunnen zij bieden voor thuisconcerten, masterclasses en spullen van bekende Nederlanders. Met de opbrengst financiert het Rode Kruis een noodhospitaal in Darfur.
iddquote:Op woensdag 22 december 2004 17:56 schreef winterapfel het volgende:
[..]
uhuh, dat er zoveel mensen meedoen geeft me toch t gevoel dat nederland niet helemaal verloren is. Dat gevoel heb ik de laatste maand wel regelmatig gehad..
Nee, 1000 euro is toch teveel eer voor je.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh, ik heb er wel geld voor over om jou een paar uur met Emile op te schepen.
doe maarquote:Op woensdag 22 december 2004 19:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oeh, ik heb er wel geld voor over om jou een paar uur met Emile op te schepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |