Wist ik niet ik vind dit zo extreem dat het topicwaardig is.quote:Op zondag 19 december 2004 23:13 schreef MaxPower het volgende:
Vrijdag al een topic over geweest, werd gesloten....
Met je eens, maar de modjes vrijdag niet... als dat nu wel zo is wordt er met 2 maten gemeten....quote:Op zondag 19 december 2004 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist ik niet ik vind dit zo extreem dat het topicwaardig is.
quote:Op zondag 19 december 2004 23:17 schreef rubbereend het volgende:
ze moeten die Bouazouan schorsen zolang Kokmeijer uitgeschakeld is
Nee dat bedoeld ie niet.quote:Op zondag 19 december 2004 23:11 schreef tong80 het volgende:
Ja sorry dat ik zijn naam verkeerd heb gespeld. Mijn fout. Maar wat een vreselijke aanslag.
Inderdaad, waarom werd mijn topic hierover vrijdagnacht gesloten???quote:Op zondag 19 december 2004 23:13 schreef MaxPower het volgende:
Vrijdag al een topic over geweest, werd gesloten....
tis tong80 he?!quote:Op zondag 19 december 2004 23:24 schreef fanneke het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom werd mijn topic hierover vrijdagnacht gesloten???
golfer was chagerijnig en tong heeft nou eenmaal bepaalde privileges hierquote:Op zondag 19 december 2004 23:24 schreef fanneke het volgende:
[..]
Idd...quote:Op zondag 19 december 2004 23:24 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ja iddquote:Op zondag 19 december 2004 23:26 schreef popolon het volgende:
[..]
golfer was chagerijnig en tong heeft nou eenmaal bepaalde privileges hier
Wil je me aanraken ?quote:
Zo'n aanslag stop je toch niet onder een ander topic zoals GoudenGidsDivisie of Eagles.quote:Op zondag 19 december 2004 23:26 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
tis tong80 he?!![]()
Dit kan ook gewoon in het Eagles topic of GoudenGidstopic..
Dat dacht ik ook toen ik dat las ja, hij nam het aanvallen iets te letterlijk. Wat een achterlijke overtreding, ik ben benieuwd of Sparta zelf maatregelen neemt.quote:Op zondag 19 december 2004 23:14 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand het 't verkeerd uitgelegd
Die beelden waren vandaag weer te zien bij Holland Sport. Daar werd ik ook niet echt vrolijk van.quote:Op zondag 19 december 2004 23:33 schreef tong80 het volgende:
Danny Hesp is het grootste voorbeeld. Was achtien jaar en links back van Ajax. Stond op het punt om te debuteren in Oranje. Brak zijn been, kwam nooit meer op het niveau dat ie in potentie in zich had. Mooi dat ie 400 eredivisie wedstrijden heeft gespeeld. Maar door zijn blessure debuteerde de Boer die 108 interlands speelde.
quote:Op zondag 19 december 2004 23:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Net zo'n stuk tuig als El-Akchaoui van ADO Den Haag, ook zo'n heerschap wat ordinair geweld niet schuwt. De afkomst zal wel toevallig zijn.
Deze man (lees; snotjonk) mag nooit meer op een voetbalveld staan. En als ie dat wel doet, dan verdient ie spreekkoren, vogelvrij te zijn en aangepakt te worden door zowel Barry van Galen, Marco Materazzi, Fernando Couto, Stijn Vreven en we halen John de Wolf en Vinnie Jones weer uit de mottenballen.
Gatver wat kak ik van deze actie. Walgelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |