das heel mooi... want het gaat op dinsdag niet lukken... andere dagen dan zou ik graag willen... studie is toch ook belangrijk..quote:Op zondag 19 december 2004 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Over de datum kan nog worden gediscussieerd trouwens![]()
gelukkig....quote:Op zondag 19 december 2004 17:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
tvp, vermomd als een "Jaa, natuurlijk kom ik ook"-post.
btw: woensdag is wmb ook prima..
ehhh... moet ff zien hoe laat... (daar gaat weer een vrije dag... ik had er al zoveel.. not!)quote:Op zondag 19 december 2004 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Het is wel vakantie dus ik ga niet om 6:00 opstaanErgens vroeg in de middag? Uur of 1?
Je hebt me echt al lang niet meer gezien, he?quote:Op zondag 19 december 2004 18:06 schreef Isabeau het volgende:
Maakt niet uit wat je draagt, al kom je in een jutenzak dan is het nog altijd: Witchfynder![]()
Ja dat kan ik! Ik heb daar een knopje voorquote:Op zondag 19 december 2004 18:06 schreef EvilCole het volgende:
kun je hier geen sticky topic van maken?
Yeahquote:
dat weet ik jah, maar wil je dat knopje ook indrukken... dat is natuurlijk de achterliggende vraag...quote:Op zondag 19 december 2004 18:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dat kan ik! Ik heb daar een knopje voor
dank uquote:Op zondag 19 december 2004 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Ah! Ja, dat kan ik ookIk zal het zelfs even doen.
Ik heb weer andere kwaliteiten...quote:Op zondag 19 december 2004 22:48 schreef Isabeau het volgende:ik heb een duomodje met een zwakke maag getroffen
![]()
Jammer, andere keer beter![]()
quote:Op zondag 19 december 2004 22:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Sorry isa, ik ga hier echt niet bij zijn. Want anders loop ik de hele dag te rillen en probeer zoveel mogelijkde andere kant op te kijken...
Hé, ik wordt hier toch niet uitgelachen he?!?quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 11:52 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen AR natuurlijk gewoon blinddoeken en dan meenemen. Kan hij later in een café een beetje op adem komen![]()
Daar hebben we het nog wel over...quote:Op maandag 20 december 2004 12:07 schreef Isabeau het volgende:
Dus je gaat mee? Ik heb nog wel een blinddoek.
quote:Op maandag 20 december 2004 12:13 schreef Isabeau het volgende:
Ga gewoon lekker mee, dan loop ik niet tussen allemaal mannen
(met andere woorden: please!)
Toegelachen AR.. Toegelachenquote:Op maandag 20 december 2004 11:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hé, ik wordt hier toch niet uitgelachen he?!?
Maaruh.., met zo'n blinddoek...; Hou jij dan m'n handje vast Isa??quote:Op maandag 20 december 2004 12:11 schreef Isabeau het volgende:
Er staan genoeg niet-mods in, MM, dus zeik niet
En ik zal Do2 even op dit topic wijzen.
Nou, oke dan. Ik zal het door de vingers zienquote:Op maandag 20 december 2004 12:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Toegelachen AR.. Toegelachen.
Waar heb je Do2 nou weer vandaan getrokken???quote:
Ja, het leek me ook wel een aardige tentoonstelling...quote:
Ja, precies, dwerg! Dan kan ik je nog even knuffelen voor het nieuwe jaar!quote:Op maandag 20 december 2004 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Dan moet je maar mee, dwerg. If you can't beat them, join them
Slechts 9,75quote:Leidse Erwtensoepwandeling
20-12-2004
Met de winter voor de deur is het traditioneel weer tijd voor erwtensoep! In Leiden is het erwtensoep eten nu wel heel aantrekkelijk gemaakt. VVV Holland Rijnland biedt u een Leidse Erwtensoepwandeling aan met vele extra’s.
Bij La Corona krijgt u een heerlijke kop erwtensoep voorgeschoteld, uiteraard mét roggebrood en katenspek. Daarna kunt u met behulp van het wandelboekje ‘De Leidse Loper’ een winterse stadswandeling maken door de historische binnenstad van Leiden. Om weer lekker op te warmen kunt u na afloop bij Koetshuis De Burcht genieten van een heerlijke mok warme chocolademelk mét speculaas. U hoeft niet met lege handen naar huis, want met een kortingsbon ter waarde van ¤ 4,- kunt u een Leidse Kalender voor slechts ¤ 8,50 meenemen als aandenken.
De Leidse Erwtensoepwandeling is de gehele winter (t/m 20 maart 2005) te koop voor ¤ 9,75 bij de VVV Winkel Leiden, Stationsweg 2d.
Val dood.quote:Op maandag 20 december 2004 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Leiden, de stad waar Rembrandt en Yvonne werden geboren![]()
Wat kunnen we er nog meer?
[..]
Slechts 9,75incl. soep, drinken, route èn kalender-met-korting
Er gebeurt anders toch geen klote hier.quote:Op maandag 20 december 2004 17:51 schreef Isabeau het volgende:
jeetje, annie....nu heb je alle mods van dit forum al doodgewenst![]()
Loop lief voor een intercity, die op volle snelheid voorbij raast.quote:Op maandag 20 december 2004 18:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
*plaatst note
Yeah, m'n eerste note gezet!!
Je kan ook gewoon een testnote bij een willekeurige user zetten.quote:Op maandag 20 december 2004 18:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
*plaatst note
Yeah, m'n eerste note gezet!!
Niet dat dat uitmaakt. Kan beide dagen.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:48 schreef Isabeau het volgende:
eh, nee, Anthraxx....volgende week.
Een boot?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Yvonne wist een heel erg goed "vleesstoof" restaurant, en dan een boot. Of zo
Hmm, ditquote:Op maandag 27 december 2004 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Nee, geen erwtensoep, sorry, dat is te smerig.
Op dinsdagquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:42 schreef Isabeau het volgende:
Gurgeh!! We zouden aanvankelijk alleen samen gaan![]()
Je zal me niet herkennen. Ik kom incognito! Ha!quote:Op woensdag 22 december 2004 12:04 schreef Seborik het volgende:
Leuk, Anthraxx ook! Witchfynder moet ook zeker komen! Bijna het Graspop-clubje compleet.
Ha, nou, ik kom zonder leren jas en met bakkebaarden!quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je zal me niet herkennen. Ik kom incognito! Ha!
quote:Teringzooi, infectieziekten bekeken
Van 15 oktober 2004 tot en met 10 april 2005
In hun kwaadheid schreeuwen mensen elkaar soms de meest erge zaken toe. Nederlanders grijpen in hun verwensingen vaak terug op de pestilenties die hen eeuwen lang geteisterd hebben. Het gebruik getuigt van weinig beschaving, maar iedereen kent ze: cholerelijder, teringlijder, tyfuslijder, kankerlijder, enz. Meestal kent men de oorsprong van de krachtterm ook niet, cholera, tuberculose en tyfus zijn gelukkig ziekten die in ons land nauwelijks meer voorkomen. Maar zolang er leven is, er mensen zijn, zullen er ook infectieziekten aanwezig zijn. Waren het eens de pestepidemieën en de lepra die ons belaagden, nu zijn het de verschillende soorten griep (influenza) en seksueel overdraagbare ziekten als syfilis en aids die ons zorgen baren.
In de tentoonstelling Teringzooi zal een groot deel van deze ziekten letterlijk in beeld worden gebracht. Met moulages (wasmodellen), preparaten en beeldmateriaal wordt de zo vaak verwoestende werking van infectieziekten getoond. Met de ontdekker van de bacterie of virus, de remedie en de medicijnen wordt aangegeven hoe wij enkele van de ziekteverwekkers bestreden hebben.
Bij de tentoonstelling verschijnt een catalogus à ¤ 7.-
zie persbericht en persfoto's
t/m 20 maart ’05 > de foyerpresentatie:
Einstein en Nederland
Welke geleerden ken je? Op die vraag komt in ieder geval één naam naar boven: Einstein!
Einstein had een speciale band met Nederland. Voor de doorbraak van zijn relativiteitstheorie solliciteerde hij er nog bij de Leidse universiteit, toen één van de belangrijkste plaatsen voor natuurkundig onderzoek. Men was echter niet zo geïnteresseerd in die jonge Duitse fysicus. Later zou hij als gevierd wetenschapper én bijzonder hoogleraar de stad nog vaak bezoeken, ook omdat zijn vrienden Lorentz en Ehrenfest er verbleven. In 1931 vereerde hij het toenmalige Museum Boerhaave met een bezoek en liet er zich lovend over uit. In de foyerpresentatie wordt in acht vitrines een kleine impressie gegeven van enkele raakvlakken tussen Nederland, het wetenschappelijk onderzoek en de faam van Albert Einstein.
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bewijs eerst maar eens dat jullie er ook daadwerkelijk geweest zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |