abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2004 @ 16:17:38 #101
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_24256529
Dat had ik op graspop al gezien.

Ik kom ook zonder leren jas en met bakkebaarden. Zullen we een rockabillygroep beginnen?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_24256587
ik denk niet dat ik aanwezig ben, ik denk dat ik nog hard lig te slapen om 1 uur
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_24258616
Lunchen? Gaan we lunchen dan
Ja, we zien wel. We zijn met max. 10 man, dus lijkt me niet heel erg moeilijk om ergens een plek te vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 28 december 2004 @ 18:34:54 #104
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_24259032
Als jullie je kunnen gedragen.

Maar lijkt me dat men rond tussen 13 en 14 wel honger krijgt.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_24259049
Dus we gaan éérst lunchen om elkaar wat te leren kennen (hóógnodig voor deze groep) en daarna naar Boerhaave?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 28 december 2004 @ 18:40:30 #106
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_24259131
Laten we het anders stellen: als Witchy en ik elkaar treffen dan lunchen we altijd. Het zou godslastering zijn als we dit ritueel over zouden slaan
pi_24259153
Dan gaan we eerst lunchen. Je kan bijv. lekker eten naast de Hortus.
pi_24259205
Ik kom morgenavond wel even langs.
Als jullie dan nog in Leiden zijn.
I intend to live forever, or die trying.
pi_24260620
Ik heb geen idee tot hoe lang we blijven, we zien wel.
pi_24263131
Isa, ik ga jouw nummer wel even vragen want als jullie nog in Leiden zijn als ik klaar ben met werken kom ik zeker langs
Doei.
pi_24263404
Nou, ik geloof dat iedereen elkaar al kent, behalve Evilcole. Toch?
  woensdag 29 december 2004 @ 01:13:55 #112
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_24268331
Ik ken dwerg niet zover ik weet en ik EvilCole, maar hij heer Tristan volgens zijn profiel, dus dat moet goed zitten.

Hopelijk regent het morgen minder. Koud vind ik niet erg, daar hebben we alcohol voor, maar nat...naaah.
  woensdag 29 december 2004 @ 07:24:34 #113
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_24270948
Ik wens jullie allemaal veel plezier vanmiddag!!
Krijg ik de foto's te zien na afloop??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_24271166
Tot straks allemaal en het is me niet helemaal duidelijk of Gurgeh nou wel of niet komt.
pi_24271177
ps: http://www.boerhaave.nl/ is niet de site van het boerhaave museum
pi_24271179
pi_24271187
Groepen vanaf 10 personen trouwens 3 euro pp ipv 6, maar dat halen we niet
pi_24271207
Er is trouwens ook een tentoonstelling over Einstein!
quote:
Teringzooi, infectieziekten bekeken
Van 15 oktober 2004 tot en met 10 april 2005

In hun kwaadheid schreeuwen mensen elkaar soms de meest erge zaken toe. Nederlanders grijpen in hun verwensingen vaak terug op de pestilenties die hen eeuwen lang geteisterd hebben. Het gebruik getuigt van weinig beschaving, maar iedereen kent ze: cholerelijder, teringlijder, tyfuslijder, kankerlijder, enz. Meestal kent men de oorsprong van de krachtterm ook niet, cholera, tuberculose en tyfus zijn gelukkig ziekten die in ons land nauwelijks meer voorkomen. Maar zolang er leven is, er mensen zijn, zullen er ook infectieziekten aanwezig zijn. Waren het eens de pestepidemieën en de lepra die ons belaagden, nu zijn het de verschillende soorten griep (influenza) en seksueel overdraagbare ziekten als syfilis en aids die ons zorgen baren.

In de tentoonstelling Teringzooi zal een groot deel van deze ziekten letterlijk in beeld worden gebracht. Met moulages (wasmodellen), preparaten en beeldmateriaal wordt de zo vaak verwoestende werking van infectieziekten getoond. Met de ontdekker van de bacterie of virus, de remedie en de medicijnen wordt aangegeven hoe wij enkele van de ziekteverwekkers bestreden hebben.
Bij de tentoonstelling verschijnt een catalogus à ¤ 7.-
zie persbericht en persfoto's

t/m 20 maart ’05 > de foyerpresentatie:

Einstein en Nederland

Welke geleerden ken je? Op die vraag komt in ieder geval één naam naar boven: Einstein!

Einstein had een speciale band met Nederland. Voor de doorbraak van zijn relativiteitstheorie solliciteerde hij er nog bij de Leidse universiteit, toen één van de belangrijkste plaatsen voor natuurkundig onderzoek. Men was echter niet zo geïnteresseerd in die jonge Duitse fysicus. Later zou hij als gevierd wetenschapper én bijzonder hoogleraar de stad nog vaak bezoeken, ook omdat zijn vrienden Lorentz en Ehrenfest er verbleven. In 1931 vereerde hij het toenmalige Museum Boerhaave met een bezoek en liet er zich lovend over uit. In de foyerpresentatie wordt in acht vitrines een kleine impressie gegeven van enkele raakvlakken tussen Nederland, het wetenschappelijk onderzoek en de faam van Albert Einstein.

pi_24271451
Let op:

08:46 uur Amsterdam<->Schiphol<->Leiden Door een defecte bovenleiding rijden er tussen Leiden en Schiphol minder treinen. Er worden bussen ingezet tussen Nieuw Vennep en Hoofddorp. Vertraging: 15-30 minuten. Reisadvies: * Reizigers tussen Nieuw Vennep en Leiden kunnen omreizen via Hoofddorp. Prognose: * Deze situatie duurt tot rond het middaguur.

We zijn dus misschien een ietsje later dan 12.30
pi_24271498
Ik ben er ws wel hoor.

Aankomst: 13:00. En anders bel ik wel even. Iemand.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_24272183
Tot zo, ik ben er rond half 1.
  woensdag 29 december 2004 @ 11:17:33 #122
13783 Anthraxx
pi_24272866
Witchy en ik hopen er tegen 13:00 te zijn.
  woensdag 29 december 2004 @ 15:02:46 #123
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24276858
AHA... vandaar dat Leiden zo vol was... wat een teringzooi
Niet dat ik had gekund, ik ging werken vandaag... hoewel ik nog 92 vakantie uren over heb dit jaar, dus het had ook weer wel gekund
Was/is de tentoonstelling nog wat?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_24284084
De tentoonstelling zelf was wat mager met slechts 2 zalen. Voor de rest was het heel leuk en ook enkele andere objecten in het museum waren de moeite waard.
  woensdag 29 december 2004 @ 22:57:34 #125
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_24286406
Eerlijk gezegd vond ik de rest van het museum het meer waard dan de expositie op zich. Hoe dan ook: het was een voor fok onkarakteristiek plezierige dag.
  woensdag 29 december 2004 @ 23:22:46 #126
13783 Anthraxx
pi_24287125
Saskia, Dennis en Martijn bedankt voor de leuke dag. Was weer erg gezellig om elkaar te zien
Waldie uiteraard een speciale dank voor de CD en uiteraard voor zijn aanwezigheid. Wederom erg gezellig.

En Daan, tsja... zoals altijd... nou ja, hij weet zijn plek wel Mensen, ik heb genoten
  donderdag 30 december 2004 @ 11:26:22 #127
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_24294188
Overigens had Atrimar geheel gelijk:

Een griend.
  donderdag 30 december 2004 @ 11:36:29 #128
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24294402
Bewijs eerst maar eens dat jullie er ook daadwerkelijk geweest zijn.
...dass wir fliegen.
pi_24301387
Het was een erg leuk museum, dat ondanks dat het niet zo groot was toch nog groter was dan ik van te voren had gedacht (is dit te begrijpen?). k vond de tentoonstelling zelf ook wat magertjes, maar de rest van het museum maakte veel goed. Het was ongelofelijk gezellig en ik heb absoluut een leuke dag gehad Jammer dat ik de enige vrouw was maar goed, de heren zijn lief geweest

En Do2, ik heb geen foto's van in het museum, wel van in de trein
pi_24301650
* Natalie ligt ziek te zijn.

Het spijt me, Isabeau
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 30 december 2004 @ 18:58:12 #131
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_24302838
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bewijs eerst maar eens dat jullie er ook daadwerkelijk geweest zijn.

Precies, zo is het!!!
Waar zijn die foto's???!!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')