abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24803949
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 19:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik wel, hij was in de A-jeugd ook al het grootste talent van de A-jeugd. In het tweede scoorde hij ook zeer fraai en regelmatig; Met Babel hebben jullie een groeibriljantje in huis.
ja ik heb hem vaak genoeg zien spelen in de jeugd, hij zat een paar jaar bij een vriend van mij in het team. toen was hij ook al goed maar toen zag ik nog niet zo veel van zijn snelheid als nu.
en de laatste wedstrijd die ik hem zag spelen in de jeugd voordat hij definitief bij de selectie kwam, dat was tegen PSV, toen speelde hij zelfs belabberd.
maar nu.................. BABEL
pi_24804012
Wie was die maat van jou?

Overigens zat Babel altijd te jong al bij een nieuwe ploeg he en desondanks was hij één van de grootsten en besten. Al mag je best zeggen dat Maduro minstens zo goed is en was, als totaal andere speler dan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24804041
Timisela. wat vind je van hem?
ik hoop dat hij volgend jaar doorbreekt maar ik denk eerder dat hij het beter bij een andere club kan zoeken.
pi_24804046
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Oh God, nu scout cultheld ook ineens bij Ajax... Waarom heb je dat nooit gezegd?
Je moet wat eh, 's ochtends naar Zuid-Amerika en dan land je 's middags op schiphol vanwaar je gelijk doorgaat naar Ajax, en dan werk je elke ploeg in Nederland af. Daardoor ben je altijd goed op de hoogte.
pi_24804067
Dankzij jongens als Babel, Zuiverloon, Faber en Siers heeft Oranje toekomst
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24804095
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 20:04 schreef jimjim1983 het volgende:
Timisela. wat vind je van hem?
ik hoop dat hij volgend jaar doorbreekt maar ik denk eerder dat hij het beter bij een andere club kan zoeken.
Michael Timisela. Die speelt meestal rechtsback toch? Zie ik voorlopig nog geen Ajax-speler in, wel een op termijn bruikbare eredivisie-back.
www.thuisuiteten.nl
pi_24804109
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 20:06 schreef jimjim1983 het volgende:
Enst Faber?
Robert. Van De Graafschap en PSV.
www.thuisuiteten.nl
pi_24804116
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Oh God, nu scout cultheld ook ineens bij Ajax... Waarom heb je dat nooit gezegd?
MM, dat was geloof ik 1 van de weinig keren dat wij het eens waren. Jij riep idd al erg lang dat Babel een hele grote zou worden en ik bevestigde dat, want daar kan geen voetballiefhebber omheen, ook al speelt ie voor Ajax
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24804126
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:

[..]

Michael Timisela. Die speelt meestal rechtsback toch? Zie ik voorlopig nog geen Ajax-speler in, wel een op termijn bruikbare eredivisie-back.
ja hij speelt nu idd rechtsback. vroeger in het centrum, daar was hij met Urby altijd heel erg sterk, beetje type Stam. beetje he.
pi_24804157
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:

[..]

Robert. Van De Graafschap en PSV.
Robin, grote asociaal uit Doetinchem die op z'n 17e al de auto van z'n moeder jatte om mee naar Eindhoven te rijden, kan echter erg goed voetballen Heeft bij mij op school gezeten en is momenteel verhuurd door De Graafschap aan PSV
pi_24804159
Ja, die weet ik wel dan. Heeft ook een beetje de pech dat hij voorlopig nog wat rechtsbacks voor zich heeft. Lijkt me wel iemand die net als Dwight Tiendalli of Randy Rustenberg ineens kan opduiken bij een Utrecht of RKC.
www.thuisuiteten.nl
pi_25380669
quote:
Van Basten: Babel kanshebber als Robben afhaakt
Bondscoach Marco van Basten liet in het Parool weten dat Ryan Babel kansmaakt op zijn eerste selectie voor het Nederlands elftal, indien Arjen Robben niet op tijd fit is voor de interland tegen Roemenie op 26 maart. "Ryan heeft veel kwaliteiten, vooral snelheid en kracht. Hij maakt zeker een kans."
pi_25380678
Leuk voor hem, maar ik hoop toch dat Robben op tijd fit is.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:14:20 #165
110810 AMD64
With Canon you can!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:19:18 #166
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25380765
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Leuk voor hem, maar ik hoop toch dat Robben op tijd fit is.
Ja ik ook
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_25380791
Veels te vroeg...

Hopelijk is Robben op tijd fit.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:25:33 #168
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25380850
Heeft Babel een basisplaats dan? Nee toch En was dat niet het criterium voor Van Basten?
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_25381286
Hoe fan ik ook ben van Marco, dit snap ik ook niet helemaal. Veels te vroeg voor die jongen.
Nu Maduro nog
pi_25381614
Ach ja, het is natuurlijk veel te vroeg. Maar sinds Marco een speeltuin heeft gemaakt van Oranje, waarom dan Babel niet inderdaad...
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 5 maart 2005 @ 16:44:15 #171
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25381995
Ik vind het eik vrij logisch. Als je Babel van links kan laten komen, waarom zou je dan prutsen met Bobson of Van den Bergh?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_25382036
Hoe goed Babel misschien al is, het is natuurlijk absurd dat van Basten hem wil oproepen, terwijl hij zelden in de basis staat.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_25382084
Dat telt niet als je bij Ajax speelt, mitt.
www.thuisuiteten.nl
pi_25382237
Goed idee van Marco! Wat goed is komt snel.
That's all folks!
pi_25382267
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
Dat telt niet als je bij Ajax speelt, mitt.
dat is waar mm.

nou hup Babel dan maar
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_25383240
Kan je net zo goed een voorbijganger van de straat selecteren.
pi_25383297
Ach, zolang bankzitters van Fulham en PSV worden opgeroepen, is zelfs het oproepen van tribuneklanten uit Amsterdam te billijken.
pi_25383299
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 18:03 schreef rotskibo het volgende:
Kan je net zo goed een voorbijganger van de straat selecteren.
Als hij de kwaliteiten van Babel heeft ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_25383366
Nou, doe nog maar niet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25383674
Als Babel al geselecteerd wordt, dan verdient Owusu Abeyie ook een voorselectie!!! Hij excelleerde vandaag namens Arsenal tegen Portsmouth
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')