ja ik heb hem vaak genoeg zien spelen in de jeugd, hij zat een paar jaar bij een vriend van mij in het team. toen was hij ook al goed maar toen zag ik nog niet zo veel van zijn snelheid als nu.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik wel, hij was in de A-jeugd ook al het grootste talent van de A-jeugd. In het tweede scoorde hij ook zeer fraai en regelmatig; Met Babel hebben jullie een groeibriljantje in huis.
Je moet wat eh, 's ochtends naar Zuid-Amerika en dan land je 's middags op schiphol vanwaar je gelijk doorgaat naar Ajax, en dan werk je elke ploeg in Nederland af. Daardoor ben je altijd goed op de hoogte.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Oh God, nu scout cultheld ook ineens bij Ajax... Waarom heb je dat nooit gezegd?
Michael Timisela. Die speelt meestal rechtsback toch? Zie ik voorlopig nog geen Ajax-speler in, wel een op termijn bruikbare eredivisie-back.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:04 schreef jimjim1983 het volgende:
Timisela. wat vind je van hem?
ik hoop dat hij volgend jaar doorbreekt maar ik denk eerder dat hij het beter bij een andere club kan zoeken.
MM, dat was geloof ik 1 van de weinig keren dat wij het eens waren. Jij riep idd al erg lang dat Babel een hele grote zou worden en ik bevestigde dat, want daar kan geen voetballiefhebber omheen, ook al speelt ie voor Ajaxquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Oh God, nu scout cultheld ook ineens bij Ajax... Waarom heb je dat nooit gezegd?
ja hij speelt nu idd rechtsback. vroeger in het centrum, daar was hij met Urby altijd heel erg sterk, beetje type Stam. beetje he.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Michael Timisela. Die speelt meestal rechtsback toch? Zie ik voorlopig nog geen Ajax-speler in, wel een op termijn bruikbare eredivisie-back.
Robin, grote asociaal uit Doetinchem die op z'n 17e al de auto van z'n moeder jatte om mee naar Eindhoven te rijden, kan echter erg goed voetballenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Robert. Van De Graafschap en PSV.
quote:Van Basten: Babel kanshebber als Robben afhaakt
Bondscoach Marco van Basten liet in het Parool weten dat Ryan Babel kansmaakt op zijn eerste selectie voor het Nederlands elftal, indien Arjen Robben niet op tijd fit is voor de interland tegen Roemenie op 26 maart. "Ryan heeft veel kwaliteiten, vooral snelheid en kracht. Hij maakt zeker een kans."
Ja ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Leuk voor hem, maar ik hoop toch dat Robben op tijd fit is.
dat is waar mm.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
Dat telt niet als je bij Ajax speelt, mitt.
Als hij de kwaliteiten van Babel heeft ...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:03 schreef rotskibo het volgende:
Kan je net zo goed een voorbijganger van de straat selecteren.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Leuk voor hem, maar ik hoop toch dat Robben op tijd fit is.
die jongen zou ik wel eens in aktie willen zien...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:34 schreef cultheld het volgende:
Als Babel al geselecteerd wordt, dan verdient Owusu Abeyie ook een voorselectie!!! Hij excelleerde vandaag namens Arsenal tegen Portsmouth
Lekker consequent inderdaad. (Het blijft een gore ajacied.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:25 schreef Djekko het volgende:
Heeft Babel een basisplaats dan? Nee tochEn was dat niet het criterium voor Van Basten?
Bijna altijd. Bij Babel is het eerder uitzondering dan regel.quote:Op zondag 6 maart 2005 17:58 schreef methodmich het volgende:
Castelen had ook niet altijd een basisplaats.
Je hebt gelijk en ongelijkquote:Op zondag 6 maart 2005 18:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bijna altijd. Bij Babel is het eerder uitzondering dan regel.
Ik vind het sowieso een belachelijk criterium; als hij Babel wil selecteren moet hij dat maar gewoon doen, ongeacht een eventuele basisplaats. Een bankzitter van een Europese topclub is misschien veel beter dan een basisspeler van FC Utrecht, dus dat is niet echt een eerlijk criterium. Je kunt beter naar de spelers op zich kijken, vind ik.
Bron?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij is opgeroepen, evenals Maduro, Stekelenburg, Nuelson Wau, Paul Beekmans en Andwele Slory...
Als iemand het verdient op MvB-criteria is het Hofs. Wanneer komen Eby Emanuelson, Olaf Lindenberg, Gibril Sankoh en Michael Dingsdag?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:16 schreef RedGuy het volgende:
Pfffft.. Laten we dan ook gelijk Zuiverloon oproepen, en wat dacht je van Hofs.
Maduro en Babel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |