Wat moeten we met 4-3-3 als Makaay de spits is?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:44 schreef PJORourke het volgende:
Wat moeten wij met een counterspits als Makaay in onze 4-3-3?
Roy Makaay - aantal gespeelde interlands: 42 www.vi.nlquote:Op zondag 27 maart 2005 17:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, Seedorf heeft kansen gehad in Oranje en het niet waargemaakt. Makaay heeft nooit een echte kans gehad.
Ik heb de hele wedstrijd gezien en de balaanname van Babel was waardeloos, was die aanname wel goed geweest dan was hij zijn tegenstander wellicht al te slim af geweest of op zijn minst een stap voor. Dat heeft verder niets te maken met anti-Ajax zijn.
Zit ook wel wat in. Wat moeten we met Makaay?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:45 schreef heiden6 het volgende:
Wat moeten we met 4-3-3 als Makaay de spits is?
Als RvN uit vorm is, is hij de beste Nederlandse spits.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zit ook wel wat in. Wat moeten we met Makaay?
Eerst Makaay, wat mij betreft, en dan Kuijt of VoH.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:00 schreef cultheld het volgende:
Ik vind dat Vennegoor of Hesselink een eerlijke kans moet krijgen.
Het begint een beetje Seedorf verhaal te worden. Die is in theorie ook de beste middenvelder.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:59 schreef heiden6 het volgende:
Als RvN uit vorm is, is hij de beste Nederlandse spits.
Ik vind dat seedorf er in principe best bij magquote:Op zondag 27 maart 2005 18:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het begint een beetje Seedorf verhaal te worden. Die is in theorie ook de beste middenvelder.
Seedorf is ook een heel goede middenvelder.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het begint een beetje Seedorf verhaal te worden. Die is in theorie ook de beste middenvelder.
Van Bommel hoort gewoon in Oranje.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:18 schreef PJORourke het volgende:
Voor Bommel mag hij best komen. Als rechtshalf. Achter de spits mag ook, met de punt naar voren. Maar het moet wel werken.
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Van Bommel hoort gewoon in Oranje.
Dan Sneijder en vdV er steeds bij zijn vind ik pas echt onbegrijpelijk.
Ik ben niet zo'n fan van Bommel. Of Sneijder nou op de tribune zit of niet kan me niet zo veel schelen.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef heiden6 het volgende:
Van Bommel hoort gewoon in Oranje.
Dan Sneijder en vdV er steeds bij zijn vind ik pas echt onbegrijpelijk.
Hij heeft ook 42 keer 90 minuten gespeeld op zijn favoriete plek inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:55 schreef fayakill het volgende:
[..]
Roy Makaay - aantal gespeelde interlands: 42 www.vi.nl
inderdaad, niet 1 maar 42 echte kansen.
edit: je hebt gelijk, balaanname was waardeloos en jij bent voor Ajax
Klopt, maar in het Nederlands elftal maakt RVN het mooie weer niet. Daarom moet het ook maar een echt Seedorf-verhaal worden en moet Van Basten hem lekker in Engeland laten voortaan.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Seedorf heeft ook altijd op zijn favo plek in Oranje kunnen spelen...quote:Op zondag 27 maart 2005 18:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij heeft ook 42 keer 90 minuten gespeeld op zijn favoriete plek inderdaad.
Ga nu maar weer in ONZ spelen.
Seedorf moet zeker niet terug komen idd.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Seedorf speelde ook als nummer 10 waardeloos in Oranje. Seedorf heeft eindeloos veel krediet gehad in Oranje en het nooit waar kunnen maken. Opbokken dus met die gozer.
Makaay is de beste spits van Nederland momenteel, aangezien RvN in een hopeloze vormcrisis zit.
We kunnen ook gewoon gelijk zeggen dat we niet mee doenquote:Op zondag 27 maart 2005 22:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Seedorf moet zeker niet terug komen idd.
en als Van Nistelrooy een vormcrisis heeft dan moet Kuyt in de spits met Castelen op rechts.
Makaay heb ik niet zo'n vertrouwen in eigenlijk.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon gelijk zeggen dat we niet mee doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |