abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 maart 2005 @ 16:38:18 #241
104895 fayakill
echt werie
pi_25782697
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Babel viel me tegen, met name zijn balaanname is dramatisch. Wie nog slechter was, is Ruud van Nistelrooij. Wat mij betreft stuurt Van Basten hem nu meteen naar huis. Wat heb ik me lopen irriteren aan die kneus zeg en dat was zeker niet de eerste keer. Dat hij eens opzout uit Oranje en dat Das Phantom maar eens een echte kans krijgt.
Nee ,Makaay heeft altijd uitgeblonken in Oranje

Hoe kan een debutant waarvan verre weg de meeste dreiging uit ging en die ook nog eens perfect meeverdedigde je trouwens tegenvallen? Stiekem toch een beetje anti Ajax...

Babel's balaanname leek mij weinig mis mee. Heb eigenlijk weinig ballen gezien waarmee hij niet mee kon omgaan. Maar ik heb dan ook geen torenhoge verwachtingen van Oranje debutanten, zeker niet sinds Bassie BC is. Daarom durf ik wel te zeggen dat hij zich geen beter debuut had kunnen wensen

Ruud's beste dagen lijken inderdaad over te zijn Man man, wat een kansen mist onze "beste" spits.
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  zondag 27 maart 2005 @ 16:39:15 #242
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25782717
Ruud is gewoon hopeloos uit vorm komt wel goed denk ik
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_25782754
Ik lul niet uit mijn nek. Ik weet niet of jij de wedstrijd hebt gezien, maar de balaanname van Babel was voortdurend erg matig. Ok, hij maakte een doelpunt, maar verder vond ik hem erg tegenvallen. Bij Ajax heeft hij betere wedstrijden gespeeld. Dat heeft niets te maken met anti-Ajax, Babel viel me gewoon tegen. Ik had meer van hem verwacht.

Voor de rest Cultheld: Volgens jou speelde Van Nistelrooij dus zijn zoveelste geweldige wedstrijd in het Nederlands elftal? Dan ben jij degene die uit je nek lult, want Van Nistelrooij speelde waardeloos. Zoals hij in het Nederlands elftal altijd als een krant speelt en de laatste tijd bij Manchester Utd ook... Die kneus moet echt snel opbokken uit het Nederlands elftal en dan moet Makaay een echte kans krijgen. Makaay heeft nooit uitgeblonken in Oranje, maar heeft ook niet zoveel krediet gehad als Van Nistelrooij en Kluivert.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25782928
Babel speelde erg sterk m.i. Wat Van Nistelrooy betreft ben ik het gedeeltelijk met je eens; Hij is nu even uit vorm, maar een Van Nistelrooy in vorm moet altijd spelen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 27 maart 2005 @ 16:49:31 #245
104895 fayakill
echt werie
pi_25782977
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik lul niet uit mijn nek. Ik weet niet of jij de wedstrijd hebt gezien, maar de balaanname van Babel was voortdurend erg matig. Ok, hij maakte een doelpunt, maar verder vond ik hem erg tegenvallen. Bij Ajax heeft hij betere wedstrijden gespeeld. Dat heeft niets te maken met anti-Ajax, Babel viel me gewoon tegen. Ik had meer van hem verwacht.
Dus je verwacht dat hij bij zijn debuut in een uit-wedstrijd meteen zijn beste wedstrijd ooit speelt?

Dom.
pi_25783008
In het Nederlands Elftal is Van Nistelrooij nog nauwelijks in vorm geweest, terwijl Makaay bij Bayern en Deportivo aan de lopende band heeft gescoord.

Babel vond ik tegenvallen. Hij maakte dan wel een goal, maar verder vond ik zijn balaanname erg zwak. Babel is een groot talent, maar hij moet nog veel leren. Neemt niet weg dat hij wel in de selectie thuishoort op dit moment, alleen laten we nu niet doen alsof hij een geweldige wedstrijd heeft gespeeld want dat is niet het geval.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25783027
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:49 schreef fayakill het volgende:

[..]

Dus je verwacht dat hij bij zijn debuut in een uit-wedstrijd meteen zijn beste wedstrijd ooit speelt?

Dom.
Ik verwacht niet dat hij zijn beste wedstrijd ooit speelt. Begrijpend lezen is een vak apart en meteen een aanname doen is erg dom.
  zondag 27 maart 2005 @ 16:58:54 #248
104895 fayakill
echt werie
pi_25783227
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In het Nederlands Elftal is Van Nistelrooij nog nauwelijks in vorm geweest, terwijl Makaay bij Bayern en Deportivo aan de lopende band heeft gescoord.

Babel vond ik tegenvallen. Hij maakte dan wel een goal, maar verder vond ik zijn balaanname erg zwak. Babel is een groot talent, maar hij moet nog veel leren. Neemt niet weg dat hij wel in de selectie thuishoort op dit moment, alleen laten we nu niet doen alsof hij een geweldige wedstrijd heeft gespeeld want dat is niet het geval.
Zo ken ik er nog een. Seedorf heeft altijd uitmuntend gespeeld voor zijn clubs. Hem ook maar weer meteen oproepen voor Oranje?

Waar let jij dan op? Zijn meeverdedigen niet gezien? Zijn rushes aan de linkerkant...
Als er 1 iemand is die een geweldige wedstrijd achter de rug heeft, dan is het Babel. Of denk je ff leuk te zijn en mee te doen met de anti Ajax sfeer die er momenteel heerst.
pi_25783570
Nee, Seedorf heeft kansen gehad in Oranje en het niet waargemaakt. Makaay heeft nooit een echte kans gehad.

Ik heb de hele wedstrijd gezien en de balaanname van Babel was waardeloos, was die aanname wel goed geweest dan was hij zijn tegenstander wellicht al te slim af geweest of op zijn minst een stap voor. Dat heeft verder niets te maken met anti-Ajax zijn.
pi_25783600
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:49 schreef fayakill het volgende:

[..]

Zeer waarschijnlijk heeft hij die nu gespeeld inderdaad
  zondag 27 maart 2005 @ 17:44:10 #251
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25784452
Wat moeten wij met een counterspits als Makaay in onze 4-3-3?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_25784480
quote:
Op zondag 27 maart 2005 17:44 schreef PJORourke het volgende:
Wat moeten wij met een counterspits als Makaay in onze 4-3-3?
Wat moeten we met 4-3-3 als Makaay de spits is?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 27 maart 2005 @ 17:55:00 #253
104895 fayakill
echt werie
pi_25784706
quote:
Op zondag 27 maart 2005 17:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, Seedorf heeft kansen gehad in Oranje en het niet waargemaakt. Makaay heeft nooit een echte kans gehad.

Ik heb de hele wedstrijd gezien en de balaanname van Babel was waardeloos, was die aanname wel goed geweest dan was hij zijn tegenstander wellicht al te slim af geweest of op zijn minst een stap voor. Dat heeft verder niets te maken met anti-Ajax zijn.
Roy Makaay - aantal gespeelde interlands: 42 www.vi.nl

inderdaad, niet 1 maar 42 echte kansen.

edit: je hebt gelijk, balaanname was waardeloos en jij bent voor Ajax

[ Bericht 2% gewijzigd door fayakill op 27-03-2005 18:00:57 ]
  zondag 27 maart 2005 @ 17:56:02 #254
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25784731
quote:
Op zondag 27 maart 2005 17:45 schreef heiden6 het volgende:
Wat moeten we met 4-3-3 als Makaay de spits is?
Zit ook wel wat in. Wat moeten we met Makaay?
pi_25784794
quote:
Op zondag 27 maart 2005 17:56 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Zit ook wel wat in. Wat moeten we met Makaay?
Als RvN uit vorm is, is hij de beste Nederlandse spits.
pi_25784819
Ik vind dat Vennegoor of Hesselink een eerlijke kans moet krijgen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25784862
quote:
Op zondag 27 maart 2005 18:00 schreef cultheld het volgende:
Ik vind dat Vennegoor of Hesselink een eerlijke kans moet krijgen.
Eerst Makaay, wat mij betreft, en dan Kuijt of VoH.
  zondag 27 maart 2005 @ 18:13:09 #258
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25785116
quote:
Op zondag 27 maart 2005 17:59 schreef heiden6 het volgende:
Als RvN uit vorm is, is hij de beste Nederlandse spits.
Het begint een beetje Seedorf verhaal te worden. Die is in theorie ook de beste middenvelder.
  zondag 27 maart 2005 @ 18:14:37 #259
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25785151
quote:
Op zondag 27 maart 2005 18:13 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het begint een beetje Seedorf verhaal te worden. Die is in theorie ook de beste middenvelder.
Ik vind dat seedorf er in principe best bij mag
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_25785201
quote:
Op zondag 27 maart 2005 18:13 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Seedorf is ook een heel goede middenvelder.

Beter dan wat er nu loopt op zijn positie (vdV, Sneijder e.d.). Ik zou hem graag terugzien.

Het probleem van Seedorf is dat hij veel te slim is, en te eigenwijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')