Nee ,Makaay heeft altijd uitgeblonken in Oranjequote:Op zondag 27 maart 2005 16:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Babel viel me tegen, met name zijn balaanname is dramatisch. Wie nog slechter was, is Ruud van Nistelrooij. Wat mij betreft stuurt Van Basten hem nu meteen naar huis. Wat heb ik me lopen irriteren aan die kneus zeg en dat was zeker niet de eerste keer. Dat hij eens opzout uit Oranje en dat Das Phantom maar eens een echte kans krijgt.
Dus je verwacht dat hij bij zijn debuut in een uit-wedstrijd meteen zijn beste wedstrijd ooit speelt?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik lul niet uit mijn nek. Ik weet niet of jij de wedstrijd hebt gezien, maar de balaanname van Babel was voortdurend erg matig. Ok, hij maakte een doelpunt, maar verder vond ik hem erg tegenvallen. Bij Ajax heeft hij betere wedstrijden gespeeld. Dat heeft niets te maken met anti-Ajax, Babel viel me gewoon tegen. Ik had meer van hem verwacht.
Ik verwacht niet dat hij zijn beste wedstrijd ooit speelt. Begrijpend lezen is een vak apart en meteen een aanname doen is erg dom.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:49 schreef fayakill het volgende:
[..]
Dus je verwacht dat hij bij zijn debuut in een uit-wedstrijd meteen zijn beste wedstrijd ooit speelt?
Dom.
Zo ken ik er nog een. Seedorf heeft altijd uitmuntend gespeeld voor zijn clubs. Hem ook maar weer meteen oproepen voor Oranje?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In het Nederlands Elftal is Van Nistelrooij nog nauwelijks in vorm geweest, terwijl Makaay bij Bayern en Deportivo aan de lopende band heeft gescoord.
Babel vond ik tegenvallen. Hij maakte dan wel een goal, maar verder vond ik zijn balaanname erg zwak. Babel is een groot talent, maar hij moet nog veel leren. Neemt niet weg dat hij wel in de selectie thuishoort op dit moment, alleen laten we nu niet doen alsof hij een geweldige wedstrijd heeft gespeeld want dat is niet het geval.
Zeer waarschijnlijk heeft hij die nu gespeeld inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2005 16:49 schreef fayakill het volgende:
[..]
Dus je verwacht dat hij bij zijn debuut in een uit-wedstrijd meteen zijn beste wedstrijd ooit speelt?
Wat moeten we met 4-3-3 als Makaay de spits is?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:44 schreef PJORourke het volgende:
Wat moeten wij met een counterspits als Makaay in onze 4-3-3?
Roy Makaay - aantal gespeelde interlands: 42 www.vi.nlquote:Op zondag 27 maart 2005 17:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, Seedorf heeft kansen gehad in Oranje en het niet waargemaakt. Makaay heeft nooit een echte kans gehad.
Ik heb de hele wedstrijd gezien en de balaanname van Babel was waardeloos, was die aanname wel goed geweest dan was hij zijn tegenstander wellicht al te slim af geweest of op zijn minst een stap voor. Dat heeft verder niets te maken met anti-Ajax zijn.
Zit ook wel wat in. Wat moeten we met Makaay?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:45 schreef heiden6 het volgende:
Wat moeten we met 4-3-3 als Makaay de spits is?
Als RvN uit vorm is, is hij de beste Nederlandse spits.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zit ook wel wat in. Wat moeten we met Makaay?
Eerst Makaay, wat mij betreft, en dan Kuijt of VoH.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:00 schreef cultheld het volgende:
Ik vind dat Vennegoor of Hesselink een eerlijke kans moet krijgen.
Het begint een beetje Seedorf verhaal te worden. Die is in theorie ook de beste middenvelder.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:59 schreef heiden6 het volgende:
Als RvN uit vorm is, is hij de beste Nederlandse spits.
Ik vind dat seedorf er in principe best bij magquote:Op zondag 27 maart 2005 18:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het begint een beetje Seedorf verhaal te worden. Die is in theorie ook de beste middenvelder.
Seedorf is ook een heel goede middenvelder.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het begint een beetje Seedorf verhaal te worden. Die is in theorie ook de beste middenvelder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |