Nee, maar die kans heeft hij ook nog niet zo heel veel gehad. Henry in je zak hebben is ook niet iets wat je zomaar kunt verwachten lijkt me. Iets anders, heb jij hem al gigantisch door het ijs zien zakken tegen de rest dan? Gisteren was erg ongelukkig en knullig, maar lijkt me een incident.quote:Op zondag 19 december 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Heb jij hem al zien overtuigen tegen goede spitsen dan?

Ze zijn niet beter, maar dit loopt er rond:quote:Op maandag 20 december 2004 12:02 schreef PJORourke het volgende:
Op Heitinga valt best wel wat aan te merken. Maar lopen er betere, jonge, Nederlandse verdedigers bij PSV rond? Ik vraag dit niet om te trollen, maar in het belang van Oranje.

kloptquote:

MM vindt dat Alex geen positieve punten heeft. Is zijn geod recht, wij zien Alex vaker spelen dus hebben er wat dat betreft een in ieder geval frequentere kijk op.quote:Op maandag 20 december 2004 11:58 schreef Spideyman het volgende:Alex
Ik snap dat het ironisch bedoeld is MM, maar het zou sterker geweest zijn als je de positieve punten van Alex afweegt t.o.v. zijn negatieve en zodoende tot een oordeel kwam.
Want als ik een topic als dit zou openen over Heitinga krijg ik een golfstick tegen m'n hoofd. (niet als calimero bedoeld)

Je zult mij ook nooit horen zeggen dat hij er al is. Gun ook hem zijn aanpassingstijd, voroalsnog doet hij het gewoon naar behoren of misschien zelfs wel wat beter.quote:Op maandag 20 december 2004 12:10 schreef methodmich het volgende:
Maar zijn man uitschakelen op topniveau, dat moet hij nog bewijzen he DD.

Hofland was een betere opbouwer, maar daar is Alex niet voor gekomen. Hofland was verder verschrikkelijk blessuregevoelig en veel trager. Daarnaast wil Guus met een links- en rechtsbener spelen, dus was het voro Hofland lastig geworden.quote:Op maandag 20 december 2004 12:14 schreef methodmich het volgende:
Maar ik vind hem serieus nauwelijks beter dan Kevin Hofland eigenlijk. In die zin dus een overbodige aankoop, zeker als je bedenkt dat andere posities er nu bekaaid vanaf komen.

Dat mag.quote:Op maandag 20 december 2004 12:07 schreef methodmich het volgende:
En Spideyman, het enige positieve punt dat ik kan bedenken is dat hij blijkbaar in staat is matige HCE-spitsen uit te schakelen. Zo goed vind ik Alex niet.

Goed ideequote:Op maandag 20 december 2004 14:35 schreef rubbereend het volgende:
we kunnen dit topic vanaf nu natuurlijk ook gaan gebruiken als serieus fan topic

en je wilt zeggen dat Alex nooit een slechte wedstrijd speelt? Of al vroeg in de wedstrijd is gewisseld?quote:Op zondag 19 december 2004 16:00 schreef WooZ het volgende:
[..]
Wie werd er vandaag in de 9e minuut gewisseld?
quote:Op zondag 19 december 2004 16:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toevallig nog een kater van gister ofzo![]()
waar je deze onzin vandaan haalt

ik zal is kijken wat ik kan met photoshopquote:Op maandag 20 december 2004 14:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Es kijken of ik een leuke OP in elkaar kan flansen in paint. Als iemand anders het beter kan moet ie het vooral niet nalaten![]()

quote:Op maandag 20 december 2004 12:14 schreef methodmich het volgende:
Maar ik vind hem serieus nauwelijks beter dan Kevin Hofland eigenlijk. In die zin dus een overbodige aankoop, zeker als je bedenkt dat andere posities er nu bekaaid vanaf komen.

Beetje een raar muurtje maar ja, nu lijkt het net alsof Alex geweldige vrije trappen kan nemenquote:Op maandag 20 december 2004 17:25 schreef stame het volgende:
bij dat filmpje, ik vraag me echt af waarom het muurtje daar staat

quote:Op maandag 20 december 2004 17:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje een raar muurtje maar ja, nu lijkt het net alsof Alex geweldige vrije trappen kan nemen

inderdaad, hij trapt um dus eigenlijkgewoon recht vooruit, maar ja je moet het maar zien he dat het muurtje verkeerd staatquote:Op maandag 20 december 2004 17:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje een raar muurtje maar ja, nu lijkt het net alsof Alex geweldige vrije trappen kan nemen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |