Kijk eens bij Options -> General Options. Staat 'connect on startup' aangevinkt?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:51 schreef mrcool het volgende:
Wat ik wel vervelend vind aan die nieuwe versie is dat ie nadat ie alle mappen heeft nagekeken niet automatisch connect, iig bij mij niet!
Wat moet ik hieraan doen? Ik krijg geen resultaten als ik aan het zoeken ben, maar ik kan wel op de chatroom komenquote:Port: 2234/tcp CLOSED. Your router and/or Soulseek client needs to be configured correctly.
Ik krijg dit ook voortdurend inderdaad, ik sprak er een paar mensen op soulseek over en die zeiden dat er niks aan te doen was. Het is een een of andere firewall die je aan hebt staan en niet uit kan zetten. Soulseek red het gewoon niet meer.quote:Op maandag 11 april 2005 23:19 schreef BOKA het volgende:
Ik heb een raar probleem met soulseek; ik kan bij sommige mensen niet door hun files browsen of iets downloaden.
Eerst was het alleen nog bij mensen die op het zelfde (lijbrandt, internet aanbieder) netwerk zitten (wat ik al heel raar vind), maar sinds deze week kan ik ook bij sommige andere mensen niks downoaden e.d. terwijl er aan de instellingen niks veranderd is, en het eerst wel kon.
Bij voorbaat dank voor de info.
ik ook niet, hij ligt er de hele dag al uit..quote:Op zondag 24 april 2005 17:29 schreef JeroenV het volgende:
Doet hij het bij jullie nu? Ik kan er maar niet op komen.
had ik de hele dag last van, ik ben nu eindelijk weer online..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:37 schreef Summerteeth het volgende:
Hier gaat 'ie zo ongeveer na elk gedownload nummer offline.. meer mensen die hier last van hebben?
ik kan er nu gewoon op.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En ja hoor hier doet ie het niet.
Maar deze zegt van wel
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:50 schreef Summerteeth het volgende:
Volgens mij betekent dat dat je voorkomt in de zoekresultaten van een andere gebruiker.
Speciaal geregistreerd voor die mededeling!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:06 schreef SoulSeek.be het volgende:
Voor vragen of SoulSeek gerelateerde info kunnen jullie trouwens altijd op deze nieuwe site kijken:
www.soulseek.be
Alvast bedankt,
Bijna. Kijk eens verder als je neus lang is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Speciaal geregistreerd voor die mededeling!![]()
Ziet er goed uit, zal 'm adden bij mijn soulseek favorietenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:06 schreef SoulSeek.be het volgende:
Voor vragen of SoulSeek gerelateerde info kunnen jullie trouwens altijd op deze nieuwe site kijken:
www.soulseek.be
Alvast bedankt,
Dat vind ik raar, ik zie vaak artiesten voorbij komen die ik helemaal niet ken of waar ik simpel weg geen een nummer van hebquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:50 schreef Summerteeth het volgende:
Volgens mij betekent dat dat je voorkomt in de zoekresultaten van een andere gebruiker.
Het is en blijft inderdaad een rare 'functie' van SoulSeek. Het lijkt mij dat alle zoekresultaten op de server worden weergegeven ipv. gebruikersspecifieke resultaten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:04 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Dat vind ik raar, ik zie vaak artiesten voorbij komen die ik helemaal niet ken of waar ik simpel weg geen een nummer van heb![]()
tis nog een test versie. maar tis geen algemeen bericht, ik kreeg een keer een ban voor flooden. Maar dit lijkt me een algemeen bericht dus gewoon een bug in de test versie.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:34 schreef theloyd het volgende:
Eej ik heb slsk 157 test 5 draaien op een pc die altijd aan staat en krijg af en toe een ban, maar ik heb geen idee hoe het komt. De onderstaande system msg krijg ik, maar geen van de genoemde punten maak ik me schuldig aan. Mensen met hetzelfde probleem of iemand een idee hoe het komt?
(sent while offline) [server] System Message: You have been banned for 30 minutes. (l_shouldBan == 1) This is usually the results of doing too many operations at once. Do not flood chat rooms or private chat with many messages. Do not repeat the same text several times in a row. Do not repeat quickly a search. Do not connect and disconnect quickly. Do not connect many clients at once from the same IP. This list is by no mean exhaustive. You will be able to reconnect to the service in 30 minutes. NOTE: This is an automatic message, dont try to answer it.
Yhep, was voor de gein aan het ouwe hoeren met wat lui, maar nooit gedacht dat ze controleerde op flooden , maar kreeg ook echt zo'n bericht als jij maar alleen dat ik 30 min gebanned was omdat ik aan het flooden was. Verder niks.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:58 schreef theloyd het volgende:
Zou kunnen, is wel raar. Was je ook daadwerkelijk aan het flooden?
Vaagquote:Op zondag 4 september 2005 15:51 schreef Fulton het volgende:
Als ik soulseek heb lopen herstart mijn adsl modem spontaan.
Weet heel misschien iemand wat daar de oorzaak van zou kunnen zijn??
'k heb wel de laaste modem firmware versie.
Welke versie heb je?quote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef mrcool het volgende:
Mijn SLSK loopt nu 2 dagen te trippen. Kan hem gewoon openen enzo maar als ik hem probeer te maximaliseren of iets anders probeer te doen hangt ie vast. Kutjeszooi.
Heb geen idee, als ik dat wil checken hangt ie al vast!quote:
de - installeren. of ff je .cfg fils verwijderen. Ben je wel alles kwijt van je userlist en van je downloads die nog openstonden, maar misschien dat daar de fout zat.quote:Op maandag 5 september 2005 17:46 schreef mrcool het volgende:
[..]
Heb geen idee, als ik dat wil checken hangt ie al vast!![]()
wordt soulseek de volgende?quote:However, another plot twist appears to have mixed things up once again. On September 13, 2005, WinMX was the recipient of a letter (along with 6 other P2P firms) from the RIAA. The letter demanded the receiving developers they cease infringing operations immediately, and offered to "discuss pre-litigation resolution of these claims.
Das niet best.quote:Op zondag 25 september 2005 18:51 schreef L.Mo het volgende:
http://www.slyck.com/news.php?story=921
[..]
wordt soulseek de volgende?![]()
![]()
In je mapje van SLSK (meestal C:\program files\soulseek )staan een aantal .cfg files. Als je die nou allemaal kopieert en op je laptop zet in dat zelfde mapje , dan komt het helemaal goedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:51 schreef hydraulix het volgende:
Even een vraagje over soulseek:
Ik heb soulseek op m'n pc staan met een userlijst. Nu heb ik soulseek gedownload op m'n laptop:
hoe kan ik ervoor zorgen dat ik alle lijsten (als favoriete gebruikers, wishlist, things I like, gebande users etc.) ook op m'n laptopversie krijg? Alvast bedankt
met soulseek vind je 90% muziek ofzo. Films enzo is wat lastiger. Ik zit ook alleen op soulseek voor de laatste releases van vinyl enzo....quote:Op zondag 29 januari 2006 13:08 schreef Lunar het volgende:
Hoe verhoud dit programma zich tot bijvoorbeeld eMule?
Voornamelijk zoek ik een programma waarmee veel te vinden valt (zowel films en muziek als games) en daarbij ook nog eens snel is. Ik zit alleen te twijfelen tussen SoulSeek en eMule.
bvd
Vind je genoeg.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:39 schreef hydraulix het volgende:
Bedankt Boy_Snakeye!
Soulseek gebruik ik dus echt alleen maar voor muziek en dan met name de dingen die minder populair zijn![]()
Niet handig om die map te selecteren!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tijd voor een schopje.
(niet handig, alles in 1 map pleuren).
Bronquote:
Franse muziekbranche wil Soulseek offline halen
De Franse muziekbranche heeft opnieuw een p2p-bedrijf voor de rechter gedaagd. Het doelwit is ditmaal Soulseek, een bestandsuitwisselingsprogramma voor met name muziekbestanden.
Vorige week werd nog bekend dat de Franse platenlabels, verenigd in de brancheorganisatie Sppf, juridische stappen hebben ondernomen tegen vier Amerikaanse bedrijven die p2p-software aanbieden. Inmiddels heeft de Sacem, een zusterorganisatie waarin muziekproducenten zitting hebben, samen met de Sppf bij de Franse rechtbank een aanklacht tegen Soulseek ingediend, zo meldt Torrentfreak. De p2p-software zou het mogelijk maken om auteursrechtelijk beschermd materiaal te downloaden. Een Franse wet uit 2006 stelt het distribueren van dergelijke software strafbaar. Een veroordeelde kan maximaal drie jaar gevangenisstraf en een boete van 300.000 euro krijgen.
Soulseek, dat geheel van donaties leeft, heeft nog niet officieel op de aanklacht gereageerd, maar het stelt op zijn website dat zijn p2p-programma juist is bedoeld om onbekende en onafhankelijke artiesten een podium te geven. Het aanbod op Soulseek bestaat voor een groot deel uit undergroundmuziek. Veel gebruikers maken zelf muziek en kiezen ervoor om hun werk met anderen te delen. Enkele leden hebben zelfs Soulseek Records opgericht, een non-profit-platenlabel dat muziek uitbrengt onder een Creative Commons-licentie. Soulseek kent echter een zwak punt: het p2p-netwerk wordt, net als het vroegere Napster, aangestuurd vanaf een centrale server. Hierdoor is het eenvoudig om het gehele netwerk uit de lucht te halen.
ff het topic afstoffen na 266 dagen, schopperdeschopquote:
Aan het wat?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:04 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
ff het topic afstoffen na 266 dagen, schopperdeschop![]()
Soulseek is erg langzaam geworden. Althans via UPC sowieso, zijn ze aan het trafficshapen
wikipedia:quote:
UPC heeft er sinds een paar dagen een 'digitale trechter' opgezet.quote:Traffic shaping
Een andere veel toegepaste manier om de belasting op het netwerk te kunnen beheren is traffic shaping. Om te voorkomen dat een bepaald type dienst het netwerk dusdanig overbelast dat het andere gebruikers gaat hinderen of de provider onevenredig op kosten jaagt, kan de provider overgaan tot het inperken van dit type verkeer. Vrijwel alle providers optimaliseren de stromen data over hun netwerk, maar geven geen openheid over welk type diensten worden geoptimaliseerd en tot op welke hoogte dit wordt gedaan.
Tegenstanders van traffic shaping stellen dat het innovatie zou tegenhouden: nieuwe diensten worden mogelijk belemmerd. Voorstanders van traffic shaping stellen dat het innovatie juist bevordert: er blijft door shaping altijd ruimte gegarandeerd voor nieuwe innovatieve diensten.
Er is nog wel eens muziek te vinden die nergens anders te krijgen is. Maar ik heb er ook al een jaar of wat niet meer gekeken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Sowieso vind ik nu ik usenet gebruik, dat SS achterhaald is.
Waarom zou je afhankelijk moeten zijn van een ander als je alles van een full speed server kan halen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |