Kijk eens bij Options -> General Options. Staat 'connect on startup' aangevinkt?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:51 schreef mrcool het volgende:
Wat ik wel vervelend vind aan die nieuwe versie is dat ie nadat ie alle mappen heeft nagekeken niet automatisch connect, iig bij mij niet!
Wat moet ik hieraan doen? Ik krijg geen resultaten als ik aan het zoeken ben, maar ik kan wel op de chatroom komenquote:Port: 2234/tcp CLOSED. Your router and/or Soulseek client needs to be configured correctly.
Ik krijg dit ook voortdurend inderdaad, ik sprak er een paar mensen op soulseek over en die zeiden dat er niks aan te doen was. Het is een een of andere firewall die je aan hebt staan en niet uit kan zetten. Soulseek red het gewoon niet meer.quote:Op maandag 11 april 2005 23:19 schreef BOKA het volgende:
Ik heb een raar probleem met soulseek; ik kan bij sommige mensen niet door hun files browsen of iets downloaden.
Eerst was het alleen nog bij mensen die op het zelfde (lijbrandt, internet aanbieder) netwerk zitten (wat ik al heel raar vind), maar sinds deze week kan ik ook bij sommige andere mensen niks downoaden e.d. terwijl er aan de instellingen niks veranderd is, en het eerst wel kon.
Bij voorbaat dank voor de info.
ik ook niet, hij ligt er de hele dag al uit..quote:Op zondag 24 april 2005 17:29 schreef JeroenV het volgende:
Doet hij het bij jullie nu? Ik kan er maar niet op komen.
had ik de hele dag last van, ik ben nu eindelijk weer online..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:37 schreef Summerteeth het volgende:
Hier gaat 'ie zo ongeveer na elk gedownload nummer offline.. meer mensen die hier last van hebben?
ik kan er nu gewoon op.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En ja hoor hier doet ie het niet.
Maar deze zegt van wel
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:50 schreef Summerteeth het volgende:
Volgens mij betekent dat dat je voorkomt in de zoekresultaten van een andere gebruiker.
Speciaal geregistreerd voor die mededeling!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:06 schreef SoulSeek.be het volgende:
Voor vragen of SoulSeek gerelateerde info kunnen jullie trouwens altijd op deze nieuwe site kijken:
www.soulseek.be
Alvast bedankt,
Bijna. Kijk eens verder als je neus lang is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Speciaal geregistreerd voor die mededeling!![]()
Ziet er goed uit, zal 'm adden bij mijn soulseek favorietenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:06 schreef SoulSeek.be het volgende:
Voor vragen of SoulSeek gerelateerde info kunnen jullie trouwens altijd op deze nieuwe site kijken:
www.soulseek.be
Alvast bedankt,
Dat vind ik raar, ik zie vaak artiesten voorbij komen die ik helemaal niet ken of waar ik simpel weg geen een nummer van hebquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:50 schreef Summerteeth het volgende:
Volgens mij betekent dat dat je voorkomt in de zoekresultaten van een andere gebruiker.
Het is en blijft inderdaad een rare 'functie' van SoulSeek. Het lijkt mij dat alle zoekresultaten op de server worden weergegeven ipv. gebruikersspecifieke resultaten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:04 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Dat vind ik raar, ik zie vaak artiesten voorbij komen die ik helemaal niet ken of waar ik simpel weg geen een nummer van heb![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |