had ik de hele dag last van, ik ben nu eindelijk weer online..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:37 schreef Summerteeth het volgende:
Hier gaat 'ie zo ongeveer na elk gedownload nummer offline.. meer mensen die hier last van hebben?
ik kan er nu gewoon op.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En ja hoor hier doet ie het niet.
Maar deze zegt van wel
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:50 schreef Summerteeth het volgende:
Volgens mij betekent dat dat je voorkomt in de zoekresultaten van een andere gebruiker.
Speciaal geregistreerd voor die mededeling!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:06 schreef SoulSeek.be het volgende:
Voor vragen of SoulSeek gerelateerde info kunnen jullie trouwens altijd op deze nieuwe site kijken:
www.soulseek.be
Alvast bedankt,
Bijna. Kijk eens verder als je neus lang is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Speciaal geregistreerd voor die mededeling!![]()
Ziet er goed uit, zal 'm adden bij mijn soulseek favorietenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:06 schreef SoulSeek.be het volgende:
Voor vragen of SoulSeek gerelateerde info kunnen jullie trouwens altijd op deze nieuwe site kijken:
www.soulseek.be
Alvast bedankt,
Dat vind ik raar, ik zie vaak artiesten voorbij komen die ik helemaal niet ken of waar ik simpel weg geen een nummer van hebquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:50 schreef Summerteeth het volgende:
Volgens mij betekent dat dat je voorkomt in de zoekresultaten van een andere gebruiker.
Het is en blijft inderdaad een rare 'functie' van SoulSeek. Het lijkt mij dat alle zoekresultaten op de server worden weergegeven ipv. gebruikersspecifieke resultaten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:04 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Dat vind ik raar, ik zie vaak artiesten voorbij komen die ik helemaal niet ken of waar ik simpel weg geen een nummer van heb![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |