ken je ze allemaal?quote:Op zondag 19 december 2004 22:33 schreef bukgeit het volgende:
Het zou een coole line up zijn... eeh... is het een coole line up van een of andere (label)avond?
hij is gokbaarquote:Op zondag 19 december 2004 22:36 schreef GLO het volgende:
Een goedenavond
Ik ken alleen Telefon Tel Aviv, dus ik sla deze vraag meteen ff over...
De meeste van musiceren, sommige alleen van naam. Met uitzondering van Dmitri Hvorostovsky, van wie ik nog nooit gehoord heb.quote:
juist.quote:Op zondag 19 december 2004 22:46 schreef Z het volgende:
En dan wil je dus weten welke ...
Ze staan in de top 84 (?) van 2004 van AMG inderdaad.quote:Op zondag 19 december 2004 22:55 schreef Z het volgende:
of de amg...
Leven die nog?quote:Op zondag 19 december 2004 22:39 schreef ranja het volgende:
[..]
meteen als bonus:
David Ruffin
Rick Springfield
quote:Named after French painter Jean Debuffet's definition of outsider art -- art by prisoners, loners, the mentally ill, and other marginalized people, and made without thought to imitation or presentation -- South London'smake brilliantly simple, cleverly stupid art-punk.
Pardon? Wat is er aan de hand, nbdbd?quote:Op zondag 19 december 2004 23:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lieve mede trivia-spelers, ik kap er hier mee, want ik heb mijn zeer sterke twijfels aan de echtheid waarmee sommige medespelers aan dit forumcyclus meedoen... ik wens jullie nog veel plezier..
nbdbd
dat kan dus niet meerquote:Op zondag 19 december 2004 23:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat had je nou niet moeten zeggen, Z. Hoe kan ik nu stoppen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |