Als ze na 34 wedstrijden nog steeds bovenaan staan wel, anders niet.quote:Op zondag 19 december 2004 11:15 schreef StephanL het volgende:
Lijkt mij geweldig als ze kampioen worden, hebben ze verdient![]()
![]()
![]()
Wat meer afwisseling bovenin de competitie zou juist goed zijn. Hoe meer kanshebbers, hoe spannender het wordt.quote:Op zondag 19 december 2004 12:08 schreef komrad het volgende:
ik vind het erg leuk voor AZ en Co, maar ik weet niet of het goed is al AZ kampioen wordt. zelfs de 2e plaats is niet erg goed voor 'het NEderlands voetbal', maar als je op die positie eindigd heb je het verdiend.
Vorig jaar had Ajax er één, het jaar daarvoor PSV. Maar omdat het nu AZ is (en voornamelijk Co) is het ineens een raar topic? Je aversie tegen AZ en Co (quote:Op zondag 19 december 2004 15:17 schreef methodmich het volgende:
Raar topic. Volgende keer een felicitatie-topic voor de winnaar van de 3e periode?
Gefrustreerd?quote:Op zondag 19 december 2004 20:02 schreef kamagurka het volgende:
YESSSS!!!![]()
Ajax vet los van f'nerd, AZ boven P$V.... dit lijkt wel een droom![]()
Ik mag hopen dat die stomme eindehovenaren nog wat steekjes laten vallen
Niet goed voor het Nederlandse voetbal??? AZ hangt aan elkaar van Nederlandse spelers en dan zou een toppositie niet goed zijn voor het Nederlandse voetbal?! Dat is net zoiets als zeggen dat de deelname aan de UEFA-cup van Beveren een stimulans is voor het Belgische voetbal.quote:Op zondag 19 december 2004 12:08 schreef komrad het volgende:
ik vind het erg leuk voor AZ en Co, maar ik weet niet of het goed is al AZ kampioen wordt. zelfs de 2e plaats is niet erg goed voor 'het NEderlands voetbal', maar als je op die positie eindigd heb je het verdiend.
Vraag me af wat men aan Co vind. Achterlijke gast wat het is!quote:Op zondag 19 december 2004 20:39 schreef Xante het volgende:
[..]
Vorig jaar had Ajax er één, het jaar daarvoor PSV. Maar omdat het nu AZ is (en voornamelijk Co) is het ineens een raar topic? Je aversie tegen AZ en Co () begint nu wel een beetje erg op vallen.
quote:
Dus wel. 9 van de 10 keer wordt de herbstmeister kampioen...quote:Op zondag 19 december 2004 12:58 schreef Bos81 het volgende:
Leuk voor AZ dat ze deze "titel" gewonnen hebben, maar het zegt natuurlijk helemaal niks over de rest van het seizoen.
De poster in kwestie denkt zeker dat AZ nu vervolgens alles gaat verliezenquote:Op maandag 20 december 2004 02:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dus wel. 9 van de 10 keer wordt de herbstmeister kampioen...
LOL! Jij kennerquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:45 schreef veldmuis het volgende:
Hebben ze gewonnen van PSV?
Toch staan na de eerste speeldag op bijvoorbeeld teletekst ploegen die met 3-2 winnen boven ploegen die met 2-1 gewonnen hebben, en 3-3 gaat boven 1-1. Hieruit concludeer ik dat de regel van 'doelsaldo telt maar aantal gemaakte doelpunten niet' blijkbaar enkel opgaat bij de eindstand, en niet bij tussenstanden. En aangezien dit gewoon een stand is van na de 17e competitieronde zeg ik: AZ staat bovenaan, en dus winterkampioenquote:Op woensdag 22 december 2004 01:51 schreef respect2all het volgende:
en ja hoor lees even de krant en je leest heel mooi :
AZ EN PSV BEIDE WINTERKAMPIOEN WHAHAHAHAHHA
of te wel het bij blijft PSV KAMPIOENEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN WAS HET NIET 5-1 ?
De laatste keer dat er een andere club dan de grote 3 kampioen (en herfstkampioen) werd was in 1981, en dat was AZ. Het wordt dus wel weer een keertje tijd....quote:Op maandag 20 december 2004 08:28 schreef ShaoliN het volgende:
Echt leuk dit. Ik hoop dat ze dit kunnen doorzetten na de winterstop.
tja, als Ajax het niet zou worden, dan gun ik het AZ het meeste. Voor supporters van een niet top-3 club zou het erg leuk zijnquote:Op donderdag 23 december 2004 14:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
De laatste keer dat er een andere club dan de grote 3 kampioen (en herfstkampioen) werd was in 1981, en dat was AZ. Het wordt dus wel weer een keertje tijd....
Augustus duurt nog wel een tijdjequote:Op vrijdag 24 december 2004 20:47 schreef RjD2 het volgende:
AZ fan, present
Kan niet wachten totdat het seizoen begint
en wacht eigenlijk ook wel op nieuw aankopen
Waarmee?quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:11 schreef rubbereend het volgende:
PSV kan trouwens gewoon in ons eigen topic gefeliciteerd worden
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |