inkoppertje: omdat het Ajax wasquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:45 schreef jerryx het volgende:
Ajax mocht er vorig jaar ook een, dus ik zou niet inzien waarom AZ er nu niet een verdiend.
AZ
Denk dat Feyenoord ze pas in maart in gaat halen hoorquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Geniet er maar 1 a 2 maandjes van
Dat gevecht om de 3e plek zal niet zo boeiend worden denk ikquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:47 schreef jerryx het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord ze pas in maart in gaat halen hoor![]()
Nee, PSV blijft toch wel 3e boven Bjaxquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:49 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat gevecht om de 3e plek zal niet zo boeiend worden denk ik
quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:53 schreef jerryx het volgende:
[..]
Nee, PSV blijft toch wel 3e boven Bjax
Eigenlijk niet he?quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:55 schreef Suijk het volgende:
Feli.
En jerryx, Bjax, dat klinkt dus echt niet.
Make that twoquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:52 schreef golfer het volgende:
Volgens Studio Sport is de afgelopen 10 jaar op 1 uitzondering na (Feyenoord) de winterkampioen ook daadwerkelijk aan het einde van het seizoen kampioen geworden.
Helaas berust deze weergave tot de verleden tijdquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:04 schreef Spideyman het volgende:
Nou gefeliciteerd AZ. 1 aantekening:
[afbeelding]
![]()
De overwinning van AZ behoort nu ook toch al een paar uur tot de verleden tijd. Waar het om gaat is dat PSV in het huidige seizoen toch echt veel sterker was in het onderlinge duel.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:05 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Helaas berust deze weergave tot de verleden tijd
quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De overwinning van AZ behoort nu ook toch al een paar uur tot de verleden tijd. Waar het om gaat is dat PSV in het huidige seizoen toch echt veel sterker was in het onderlinge duel.
wat dan wel weer grappig is om te zien:
[afbeelding]
Staat ook geen een van az in?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:12 schreef jerryx het volgende:
[..]en alle Ajacieden zijn weg bij het lijstje van spelers.
en toen werd je wakkerquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:56 schreef popolon het volgende:
Mooi hoor
AZ kampioen, Ajax tweede, en PSV nacompetitie
wheheh
Als ze na 34 wedstrijden nog steeds bovenaan staan wel, anders niet.quote:Op zondag 19 december 2004 11:15 schreef StephanL het volgende:
Lijkt mij geweldig als ze kampioen worden, hebben ze verdient![]()
![]()
![]()
Wat meer afwisseling bovenin de competitie zou juist goed zijn. Hoe meer kanshebbers, hoe spannender het wordt.quote:Op zondag 19 december 2004 12:08 schreef komrad het volgende:
ik vind het erg leuk voor AZ en Co, maar ik weet niet of het goed is al AZ kampioen wordt. zelfs de 2e plaats is niet erg goed voor 'het NEderlands voetbal', maar als je op die positie eindigd heb je het verdiend.
Vorig jaar had Ajax er één, het jaar daarvoor PSV. Maar omdat het nu AZ is (en voornamelijk Co) is het ineens een raar topic? Je aversie tegen AZ en Co (quote:Op zondag 19 december 2004 15:17 schreef methodmich het volgende:
Raar topic. Volgende keer een felicitatie-topic voor de winnaar van de 3e periode?
Gefrustreerd?quote:Op zondag 19 december 2004 20:02 schreef kamagurka het volgende:
YESSSS!!!![]()
Ajax vet los van f'nerd, AZ boven P$V.... dit lijkt wel een droom![]()
Ik mag hopen dat die stomme eindehovenaren nog wat steekjes laten vallen
Niet goed voor het Nederlandse voetbal??? AZ hangt aan elkaar van Nederlandse spelers en dan zou een toppositie niet goed zijn voor het Nederlandse voetbal?! Dat is net zoiets als zeggen dat de deelname aan de UEFA-cup van Beveren een stimulans is voor het Belgische voetbal.quote:Op zondag 19 december 2004 12:08 schreef komrad het volgende:
ik vind het erg leuk voor AZ en Co, maar ik weet niet of het goed is al AZ kampioen wordt. zelfs de 2e plaats is niet erg goed voor 'het NEderlands voetbal', maar als je op die positie eindigd heb je het verdiend.
Vraag me af wat men aan Co vind. Achterlijke gast wat het is!quote:Op zondag 19 december 2004 20:39 schreef Xante het volgende:
[..]
Vorig jaar had Ajax er één, het jaar daarvoor PSV. Maar omdat het nu AZ is (en voornamelijk Co) is het ineens een raar topic? Je aversie tegen AZ en Co () begint nu wel een beetje erg op vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |