Neuh.quote:Op zondag 19 december 2004 21:35 schreef George-Butters het volgende:
MOet ik ook een bewijs van goed gedrag vertonen?
quote:Op zondag 19 december 2004 21:38 schreef sizzler het volgende:
[..]
Gezien het aantal reacties zou je een goede kans maken.![]()
Heb je ook C4 semtex ?!?quote:Meki Vuurwerk
100 Astronauten van 4,50 nu voor 4,00
100 Grondbloemen van 5,00 nu voor 4,25
100 Babypijltjes van 6,50 nu voor 5,00
Je kunt beter vragen of er usuals zijn die werkeloos zijn. Meki als mod, oh my god. Wel lachen, doe maar.quote:Op zondag 19 december 2004 21:20 schreef sizzler het volgende:
Zijn er nou geen usuals die mod van NWS willen worden?
wat is datquote:Op zondag 19 december 2004 21:40 schreef Drugshond het volgende:
Lachen met Meki online shop.
[..]
Heb je ook C4 semtex ?!?
neeh jij nietquote:Op zondag 19 december 2004 21:49 schreef Drugshond het volgende:
ff terugzoeken in de postgeschiedenis of ik ooit vervelend tegen Meki was...
Ik heb weinig zin om straks op dag 1 van zijn moderatorschap tegen een onverwachte ban aan te lopen.
Semtex C4quote:Op zondag 19 december 2004 21:49 schreef Meki het volgende:
wat is dat
Neeh dat verkoop ik niet althans dat krijg ik niet binnenquote:Op zondag 19 december 2004 22:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Semtex C4
bron : http://nl.wikipedia.org/wiki/Semtex
Semtex is een plastisch explosief materiaal dat een brede bruikbaarheid bezit. Het is voor het eerst gemaakt door een bedrijf in het voormalige Tsjechoslowakije, dat regelmatig van naam is veranderd. Het explosief wordt gebruikt voor het opblazen van gebouwen en ook voor bepaalde militaire doeleinden.
Semtex is berucht vooral doordat het erg populair is bij terroristen. Tot voor kort was het ontzettend moeilijk te vinden, en het materiaal is zo sterk explosief dat 250 gram voldoende is om een vliegtuig neer te halen (312 gram werd gebruikt om Pan-Am vlucht 103 bij Lockerbie te laten neerstorten).
Er zijn twee veel voorkomende soorten semtex: type A wordt gebruikt voor "opblazen", en type H (of SE) voor "verharden":
Je bent toch een zelfopererende cel? Explosieven moet je zelf zien te bemachtigen.quote:Op zondag 19 december 2004 22:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeh dat verkoop ik niet althans dat krijg ik niet binnen
Je moet gewoon solliciteren DrW. Wat heb je te verliezen?quote:
neeh gevaarquote:Op zondag 19 december 2004 22:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je bent toch een zelfopererende cel? Explosieven moet je zelf zien te bemachtigen.
Puik.quote:Op zondag 19 december 2004 22:10 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je moet gewoon solliciteren DrW. Wat heb je te verliezen?
In het geval van een oorlog ga ik gewoon naar de plaatselijke supermarkt en drogisterij....quote:Op zondag 19 december 2004 22:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
Explosieven maken is niet zo moeilijk hoor. Vooral brandbommen in de vorm van benzine, een wijnfles en een lap stof zijn erg populair.
http://www.killsometime.com/Video/videos/BottleBomb.wmvquote:Op zondag 19 december 2004 22:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In het geval van een oorlog ga ik gewoon naar de plaatselijke supermarkt en drogisterij....
Met ijzeroxide, glycerine, Nitraat, Asperines, Dieselolie, en Magnesium poeder kun je leuke dingen maken.
Anarchist Cookingbook Rules......handz down.
Ow Jah!?quote:Op zondag 19 december 2004 22:25 schreef George-Butters het volgende:
Tijd om Meki in zijn troon te tillen.
aha afwachten wat de Crew gaat doenquote:Op zondag 19 december 2004 22:25 schreef George-Butters het volgende:
Tijd om Meki in zijn troon te tillen.
Jij blij dat je geen "Noord-afrikaans" uiterlijk hebt....quote:Op zondag 19 december 2004 22:24 schreef Drugshond het volgende:
O ja... vandaag met de auto een stom ongelukje gemaakt.
Bij winkelcentrum Woensel in parkeerstand achteruit op een stilstaande/geparkeerde auto gereden.
Natuurlijk geen papieren bij.... en de politie erbij... voor de overdracht van alle gegevens...
FUCK..... ik zweer dat ik in de spiegels had gekeken....
Maar de persoon in de auto en de politie waren best wel relaxed.... (ik niet)... maar aan de andere kant was alleen de sticker van mijn bumper beschadigd.
aha moet je betalenquote:Op zondag 19 december 2004 22:24 schreef Drugshond het volgende:
Bij winkelcentrum Woensel in parkeerstand achteruit op een stilstaande/geparkeerde auto gereden.
Natuurlijk geen papieren bij.... en de politie erbij... voor de overdracht van alle gegevens...
Maar de persoon in de auto en de politie waren best wel relaxed.... (ik niet)... maar aan de andere kant was alleen de sticker van mijn bumper beschadigd.
Wat stond op je bumper?" Watch out! I'm driving" ?quote:Op zondag 19 december 2004 22:24 schreef Drugshond het volgende:
Klopt.... tennisbal voldoen met stukjes lucifers en hard tegen een muur aan gooien.... ;o)quote:Op zondag 19 december 2004 22:24 schreef RichardQuest het volgende:
Je kunt toch ook een hoop kruit in een tennisbal stoppen en het dan ergens tegenaan gooien om het te laten exploderen?.
Yups.... nou ja verzekeringswerk... maar aan de andere kant rij ik al 8 jr schade vrij. (tot vandaag) een deukje in een portier van een andere auto. Stelt nog niks voor.quote:Op zondag 19 december 2004 22:28 schreef Meki het volgende:
aha moet je betalen
Maar hoe krijg ik dat voor elkaar bij mijn bovenburen?quote:Op zondag 19 december 2004 22:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klopt.... tennisbal voldoen met stukjes lucifers en hard tegen een muur aan gooien.... ;o)
Een heel aardig recept is de grap met de lampfitting en wat buskruit.Pak een lamp... Maak een gat aan de onderzijde van de lamp. Vul deze met buskruit, maar maak het wolfraam draadje niet stuk... Plak de onderkant weer af of gebruik kawgom. En schroef de lamp in de woonkamer van iemand die je goed wil laten schrikken.
Op het moment dat hij het licht aandoet heeft hij geen lamp meer... een zwart plafond..... wellicht wat gebroken glazen.... en een hartverzakking.
Whahaha.quote:Op zondag 19 december 2004 22:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klopt.... tennisbal voldoen met stukjes lucifers en hard tegen een muur aan gooien.... ;o)
Een heel aardig recept is de grap met de lampfitting en wat buskruit.Pak een lamp... Maak een gat aan de onderzijde van de lamp. Vul deze met buskruit, maar maak het wolfraam draadje niet stuk... Plak de onderkant weer af of gebruik kawgom. En schroef de lamp in de woonkamer van iemand die je goed wil laten schrikken.
Op het moment dat hij het licht aandoet heeft hij geen lamp meer... een zwart plafond..... wellicht wat gebroken glazen.... en een hartverzakking.
( SZ ) = Slechtziendquote:Op zondag 19 december 2004 22:29 schreef George-Butters het volgende:
Wat stond op je bumper?" Watch out! I'm driving" ?
Op visite gaan en als ze even weg zijn jouw eigen geprepareerde lamp erin stoppen.quote:Op zondag 19 december 2004 22:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar hoe krijg ik dat voor elkaar bij mijn bovenburen?![]()
Op visite gaan is moeilijker dan de lamp zelf.quote:Op zondag 19 december 2004 22:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Op visite gaan en als ze even weg zijn jouw eigen geprepareerde lamp erin stoppen.
Inbreken is de andere optie.quote:Op zondag 19 december 2004 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Op visite gaan is moeilijker dan de lamp zelf.
quote:Op zondag 19 december 2004 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Op visite gaan is moeilijker dan de lamp zelf.
Heb jij een moeilijke jeugd gehad?quote:Op zondag 19 december 2004 23:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]De randen van de deur dicht kitten met siliconenkit/montagekit Sleutelgat met superlijm en een luciferhoutje Deur insmeren met verfafbijt.
Ik zie dat niet als een optie. Inbreken om een lampje in te draaien dat een hartverzakking moet veroorzaken? Kan ik net zo goed de deur dicht laten metselen en laten plamuren zodat het lijkt of op die plek geen woning is.quote:Op zondag 19 december 2004 23:04 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Inbreken is de andere optie.
Dat rookt als de ziekte.... en er komen cyanide gassen vrij......quote:Op zondag 19 december 2004 23:10 schreef Harry_Sack het volgende:
samengebonden sterretjes in een pvc pijpje doen en aansteken, dan heb je een rookgordijn, dan heb je net die 5 seconden die je nodig hebt om de lamp te verwisselen
Ehm...quote:Op zondag 19 december 2004 23:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]De randen van de deur dicht kitten met siliconenkit/montagekit Sleutelgat met superlijm en een luciferhoutje Deur insmeren met verfafbijt.
dat doe ik niet meer, zo hard rennen als toen je 16 was, dat lukt gewoon niet meer. Bovendien wil je niet door je moeder van het bureau afgehaald worden, toch?quote:Op zondag 19 december 2004 23:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat rookt als de ziekte.... en er komen cyanide gassen vrij......
Vooral een dikke PVC pijp met meer dan 30 sterretjes doen het erg goed. De sterretjes wel aan twee kanten erin stoppen.......zodat het langer door blijft gaan.
quote:18. Smoke Bombs by the Jolly Roger
Here is the recipe for one hell of a smoke bomb!
4 parts sugar
6 parts potassium nitrate (Salt Peter)
Heat this mixture over a LOW flame until it melts, stirring well. Pour it into a future container and, before it solidifies, imbed a few matches into the mixture to use as fuses. One pound of this stuff will fill up a whole block with thick, white smoke!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |