quote:Berucht is ook het verhaal dat hij eens het Nederlands kampioenschap, dat in Utrecht gehouden werd, miste omdat hij in de trein in slaap gevallen was. Daardoor was hij een aantal keren tussen Groningen en Zwolle op en neer gereden. Als gevolg van het niet op tijd verschijnen verloor hij reglementair zijn partij van John van den Borst en daarmee het Nederlandse kampioenschap. Hierdoor verspeelde hij ook zijn plaats voor deelname aan het Wereldkampioenschap in Groningen. Daar mocht hij overigens later toch aan meedoen.
Die man is echt supergoed, alles blind en dan meerdere partijen 24 uur lang. Respect.quote:Op zondag 19 december 2004 10:45 schreef Drugshond het volgende:
Dammen: Wereldrecord blindsimultaan voor Sijbrands
Doet me denken aan "Jannus van der Wal" wereldkampioen dammer.
[..]
Damnn........ ook een strak record.quote:Jannes speelde eens simultaan tegen 225 tegenstanders en won van bijna iedereen! Hij scoorde 93% van alle punten. Een echt heel mooi wereldrecord, dat natuurlijk vermeld staat in het Guinness Book of Records.
Op tv lieten ze zien dat hij na de geslaagde recordpoging nog ruim de tijd nam om nabeschouwingen en analyses te doen en te bespreken met zijn opponenten. Die man moet een fotografisch geheugen hebben of een trucje om alles te onthouden.quote:Op zondag 19 december 2004 11:00 schreef Drugshond het volgende:
Ik weet wel van Snijbrands dat hij gek is/was op Belgische biertjes... Na een toernooi ging hij lekker in de kroeg zitten met zo'n goud gele rakker. Zou hij dit ook hebben gedaan na afgelopen wedstrijd..
- 24 uur wakker en dan lekker aan de trippeltjes. - (KABOEM)
Dan heb je een leuke afwijkende tik.... dan heb je idd ontelbare spelschema's in je hoofd zitten.quote:Op zondag 19 december 2004 11:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Op tv lieten ze zien dat hij na de geslaagde recordpoging nog ruim de tijd nam om nabeschouwingen en analyses te doen en te bespreken met zijn opponenten. Die man moet een fotografisch geheugen hebben of een trucje om alles te onthouden.
Hij was absoluut een aparte gast.quote:Op zondag 19 december 2004 11:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat hij er niet meer is..... geweldige sportkerel was dat.
Was wel een beruchte scene.quote:Mies Bouwman raakte er bijna van in de war en zei toen maar dat ze een damschijf van het bord, dat voor haar lag, op zou eten (marsepijn).
Leer eens drinken.quote:Op zondag 19 december 2004 12:16 schreef Monidique het volgende:
Gloeiende Goden, zo aan mijn dij, mijn hoofd, mijn rechterpols te voelen, ben ik gisteren weer es flink van de fiets af geflikkerd.
Leer eens drinkenquote:Op zondag 19 december 2004 12:31 schreef Drugshond het volgende:
hahahahahaahhah........
Nog niet eens zo heel lang geleden in een sloot gevallen omdat ik stond de pissen tegen een boom (op een schuin talut)..... Maar ik kon mijn evenwicht niet bewaren en ging (rolde) met mijn broek naar beneden in de sloot.....Die vol stond met water en drek...... en feestgangers hebben mij uit de sloot moeten trekken.
Altijd lachen die dorpsfeestjes....
Ik ben bezig om te stoppen..... maar soms gaat dat lastig.quote:Op zondag 19 december 2004 12:34 schreef George-Butters het volgende:
Leer eens drinken
HOER !!, ik hoop dat het een (blanke) neger wordt....quote:Telegraaf: Máxima is zwanger
DEN HAAG (ANP) - Prinses Máxima is zwanger. Dat beweert De Telegraaf op basis van ,,regeringskringen''. De Rijksvoorlichtingsdienst kon het bericht volgens een woordvoerder zondagochtend ,,niet bevestigen''. meer
quote:Op zondag 19 december 2004 12:42 schreef Monidique het volgende:
Gisteren was smérig! Tientallen jongens met ontbloot bovenlichaam die dansen op allerlei muziek en uiteraard krijg ik op zulke momenten dan de exhibitionistische neiging om mensen mijn pielemans te tonen, wat uiteindelijk resulteert in een gesprek over besnijding,.
Waren die Iraanse asielzoekers er nu weer?quote:Op zondag 19 december 2004 12:42 schreef Monidique het volgende:
wat uiteindelijk resulteert in een gesprek over besnijding,.
Stop dan tenminste met drinken als je moet pissenquote:Op zondag 19 december 2004 12:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben bezig om te stoppen..... maar soms gaat dat lastig.
Nee, die heb ik al jaren niet meer gezien, ik weet niet waar ze nu zijn.quote:Op zondag 19 december 2004 12:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waren die Iraanse asielzoekers er nu weer?
Je blijft bezig met je kanker hè.quote:Op zondag 19 december 2004 10:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Foei! Weet je nog wat grapjes over kanker?
quote:Op zondag 19 december 2004 12:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je blijft bezig met je kanker hè.
Nou doe je het weer.quote:Op zondag 19 december 2004 12:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je blijft bezig met je kanker hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |