En dus is een moord geen geaccepteerd middel. Als je de kranten had gevolgd, had je deze uitspraken van verschillende moslims en ook imams kunnen horen.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eh, ja?
Want een fysieke aanval op een geloof/opperwezen/profeet is geen haalbaarheid.
Kun je aangeven waar ik dat zeg? Zelfs de blinde koe in mijn weiland hiernaast begrijpt wat er staat. Jij maakt er weer iets anders van.quote:Dus je geeft toe dat iemand die "PROFEET" zegt over jullie rovershoofdman dood mag?
Ik moord dan ook niet en 99.9% van de moslims ook niet. Wat is je punt?quote:En ja, als iemand scheld, scheld ik terug. Als iemand slaat, sla ik terug. Maar als iemand mijn levensfilosofie beledigd, moord ik niet
Dat doe ik ook niet. Ik weet prima hoe 'mensen' als jij in elkaar steken. Zonder een bepaald medium waarbij anderen hun stront kunnen lezen, ben jij een nul. Je bent je namelijk bewust dat je argumenten inhoudsloos zijn.quote:[..]
Reken er niet op.
Moorden worden gepleegd uit onwetendheid. Zelfde geldt voor jezuieten.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:44 schreef lionsguy18 het volgende:
Ook al zijn het aanhangers van een zeer foute profeet, toch vind ik niet dat iemand het recht heeft om je geloof te beledigen.
Dat heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken, maar met innerlijke beschaving.
Maar mohammedanen moeten wel eens aan zelfkritiek doen, want de moorden worden wel gepleegd vanuit inspiratie van hun geloofsleer.
Maar dat 'kan' wel een 'geaccepteerd' middel worden, bedoel je?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:49 schreef Dildo het volgende:
[..]
En dus is een moord geen geaccepteerd middel. Als je de kranten had gevolgd, had je deze uitspraken van verschillende moslims en ook imams kunnen horen.
Dat meende ik te lezen.quote:Kun je aangeven waar ik dat zeg? Zelfs de blinde koe in mijn weiland hiernaast begrijpt wat er staat. Jij maakt er weer iets anders van.
Nou, nu eigenlijk ben ik benieuwd of je van mening bent of het ooit een 'geaccepteerd middel' kan en mag zijn.quote:Ik moord dan ook niet en 99.9% van de moslims ook niet. Wat is je punt?
Da's interresantquote:Dat doe ik ook niet. Ik weet prima hoe 'mensen' als jij in elkaar steken.
Ow, vertel jezelf vooral dat mijn argumenten 'inhoudloos' zijn. Ik gun je je dagdromen hoor.quote:Zonder een bepaald medium waarbij anderen hun stront kunnen lezen, ben jij een nul. Je bent je namelijk bewust dat je argumenten inhoudsloos zijn.
Inderdaad. En zolang dat nog in het geheel niet het geval is en de moslim blijft steken in de slachtofferrol, geef ik die kritiek wel voor ze.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:44 schreef lionsguy18 het volgende:
Maar mohammedanen moeten wel eens aan zelfkritiek doen,
Hij heeft geen idee joh. Hij wordt waarschijnlijk elke dag geplaagd door de lokale Lonsdale-jongeren op z'n VMBO-schooltje, en denkt nu dat alle niet-moslims, die hem niet meteen naar de mond praten, 'zo' zijn.quote:
Nee, dat kan nooit een geaccepteerd middel worden. Ik begrijp niet dat mensen zo'n moeite hebben met het vergelden op een gelijke manier. Als jij uitgescholden wordt, scheld jij terug. Als iemand jou wil doden, dan dood je hem eerst. Makkelijker kan ik het niet voor je uittekenen.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar dat 'kan' wel een 'geaccepteerd' middel worden, bedoel je?
Of kan het dat nooit?
Kirmi, de beste wensen alvast...quote:Op donderdag 23 december 2004 13:36 schreef Dildo het volgende:
[..]
Verdediging is enkel op basis van gelijkwaardigheid. Als iemand jou beledigt of uitscheld, doe je dat oko bij hem. Als iemand jou wil doden, dan doodt jij hem eerst. Moe ik het ik nog voor je uittekenen?
[..]
Voor persoonlijke uitlatingen mag je me mailen.
Okquote:Op donderdag 23 december 2004 15:32 schreef Dildo het volgende:
[..]
Nee, dat kan nooit een geaccepteerd middel worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |