mijn foto's wat doe jequote:Op zondag 19 december 2004 19:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Voor Golfer: http://www.stuurfout.nl/mirrors/lauravina/
quote:
Door het accent. Voor veel mensen boven de rivieren is dat ff pittig.quote:
ik neem wel een bakje koffie Tong maar bedankt voor het aanbodquote:Op zondag 19 december 2004 19:30 schreef tong80 het volgende:
En PSV ook al verloren justmuts. Glaasje Azijn ?
ook ik heb mijn emotiesquote:Op zondag 19 december 2004 20:03 schreef tong80 het volgende:
Voetbal is emotie justmuts. Hoort er allemaal bij.
Dat krijg je ervan als elektriciteitsbedrijven massaconsumptie van stroom gaan aanmoedigen tijdens de feestdagen.....quote:Op zondag 19 december 2004 20:28 schreef VoreG het volgende:
.......
Een paar huizen in de hele wijk 2 uur lang zonder stroom gezeten... waaronder wij
....
Ah!quote:Op zondag 19 december 2004 20:28 schreef VoreG het volgende:
.......
Een paar huizen in de hele wijk 2 uur lang zonder stroom gezeten... waaronder wij
....
Ah doet me goed om te horen, gelukkig deed C+ daar verslag over. Jammer dat ik SS gemist heb!quote:Op zondag 19 december 2004 20:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ah!
Ik zal je even bijpraten omdat je SS gemist hebt.
PSV verloren, Feyenoord kansloos onderuit. Echt drama daar.
Ajax verdiend gewonnen met weer eens mooi spel.
We worden nog steeds kampioen.
Vanavond met Studio Voetbal krijg je een nieuwe kans..
je hebt ook nog wat in te halen tongquote:Op zondag 19 december 2004 20:59 schreef tong80 het volgende:
Zo, DVD-recorder aangesloten.
Van een vriend zo'n 25 Speelfilm DVD's geleend.
Dus als jullie me missen, kijk ik naar Snatch, Mean Machine, Bettie Blue, Killing Zoë, fightclub of Beate Uhse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |